Si cum se zice pe acilea ca maimutza care nu are nimic de fct se scarpina in dos pana face buba, am facut ca ea.
Am luat ultima loco din gama Proto Heritage, o loco comparabila cu un ceas elvetian, fireste fara DCC cu sunet. Am muncit de m-am hatzanat, si nu am facut decat vreo 20-30 $ economie. Prima data am pus firele cele mai mici gasite pe moment si cand am pus-o pe modul, in curbe a zburat tenderul de pe linie, firele fiind prea rigide. A zacut prin dulap vreme de o saptamana pana am dat de un cablu de la castile de tel mobil, avea 6 fire cam baltate la culoare si tipatoare da foarte flexibile. Am refacut tot si acuma e ok, dupa un retus cu negru mat.Nu mai amintesc de dremelit carcasa de aliaj, taiat canale de cablu si alte porcarii iminente in asa ceva. Cam asa arata, acuma sant multumit.
Avand o greutate destul de mare la tender precum si legatura electrica intre el si loco, nu am mai venit cu firele de alimentare de la sine din loco ci din tender, am scutit inca 2 fire intre ele. acuma cu 4 arata ca din fabrica.
Am luat ultima loco din gama Proto Heritage, o loco comparabila cu un ceas elvetian, fireste fara DCC cu sunet. Am muncit de m-am hatzanat, si nu am facut decat vreo 20-30 $ economie. Prima data am pus firele cele mai mici gasite pe moment si cand am pus-o pe modul, in curbe a zburat tenderul de pe linie, firele fiind prea rigide. A zacut prin dulap vreme de o saptamana pana am dat de un cablu de la castile de tel mobil, avea 6 fire cam baltate la culoare si tipatoare da foarte flexibile. Am refacut tot si acuma e ok, dupa un retus cu negru mat.Nu mai amintesc de dremelit carcasa de aliaj, taiat canale de cablu si alte porcarii iminente in asa ceva. Cam asa arata, acuma sant multumit.
Avand o greutate destul de mare la tender precum si legatura electrica intre el si loco, nu am mai venit cu firele de alimentare de la sine din loco ci din tender, am scutit inca 2 fire intre ele. acuma cu 4 arata ca din fabrica.