Colectia Obiwan

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Da, cuplele Brawa sunt de mare angajament. Intradevar daca erau concepute sa fie intre tampoane era si mai bine dar care mai era farmecul ca nu le mai vedeai decat daca te uitati de sus si se pierdea tot farmecul lor.
 
cosmin78 a spus:
astea sunt cuple permanente,deci pentru o garnitura "fixa"...ar fi fost si mai realiste daca punctul de prindere ar fi fost acolo unde ii este locul,la nivelul tampoanelor :roll:

... si aveai nevoie de niste raze reale ca sa nu se incalece tampoanele.

Iti spune je deoarece le am si eu montate pe o garnitura PIKO :D



:cafea:
 
exact...eu prefer sa imi cuplez/decuplez vagoanele cand vreu,de aceea nu gasesc utilitatea acestor cuple...chiar si acelea care imita fidel pe cele reale,nu sunt intrunite toate conditiile pentru a folosi astfel de cuple..un compromis cu care m-am obisnuit.
singurele cuple care copiaza exact prototipul,si culmea,functioneaza perfect,sunt cele de tip knuckle,folosite pe materialul rulant american si nu numai.
 
robertanasa a spus:
Da, cuplele Brawa sunt de mare angajament. Intradevar daca erau concepute sa fie intre tampoane era si mai bine dar care mai era farmecul ca nu le mai vedeai decat daca te uitati de sus si se pierdea tot farmecul lor.
Pai acesta este farmecul :daca in realitate sunt la nivelul tampoanelor.....era mai frumos daca si in model erau asa..... :mrgreen:
 
Cuplele Trix sunt "grotesti" in comparatie cu cele de Brawa si chiar Fleischman.
La vagoane murdare trebuia sa pun si o locomotiva si mai murdara, astfel s-a nascut garnitura JEG, desi una e din Elvetia, celelalte din Deutschland. Important e sa-ti placa tie, nu?
Nene Obiwan, stai linistit. Garnitura e superba, te sustin total !!! Care jeg dom'le ?! E realism adevarat :D
 
Mai RPD decat ma asteptam, a sosit la colectie o mica aburoasa . Comanda speciala la HGDan, este peste asteptari.
Cu aceasta masina am rezolvat mai multe chestiutze:
Prima aburoasa Brawa din colectie.
Formula de osii care imi lipsea.
Rezerve de carbuni plasate anterior marchizei.
Lokomotiva T3 Wurttemberg, epocaII:



Scuze pentru lumina, ziua e scurta, sper ca detaliile se observa acceptabil.
Modelul la HO este o constructie foarte solida, metal, tampoane cu arcuri, marchiza goala, motor in 5 poli ascuns dibace in cazan.

 
Cand ai ocazia sa desfaci o cutie Brawa, te incearca o senzatie aparte.
Te intrebi ce biju ascunde cartonul prezentat ingrijit.
Cand o sa fiu mare o sa incerc sa completez cu BR 65 si un 2/6. Mai e mult pana departe, pana atunci ne jucam cu ce avem.
Apropos de joaca, in China era un baietel amarat care intr-o zi a spus: daca nu eram baiat nici macar nu aveam cu ce ma juca...
Sogard, crezi ca producatorul a facut mai mari lampile? masina e foarte mica, poate de aia ai impresia. Cine stie...?
Toate bune!

 
Deasta am si intrebat, pentru ca nu ma pricep deloc la aburoase, felinare carbuni.. epoci de demult :lol: ... arata destul de bine masina, doar ca mie mi s-au parut mari felinarele, singurul contact ce l-am avut cu felinare a fost la brasov si cele de acolo mi se pareau destul de mici, zic eu 60 de centimetri inaltime ?! Daca te rog sa pui un om 1:87 langa felinar si sa pui o poza aici cer mult ? :D . Poate asa imi fac o idee mai buna...
Apai deh, Brawa face niste chestii adevarate, si eu visez la o electrica pe N de la ei... dar mai visez....
 
MS, 74 MRV!
are interfata DDC.
Sogard, poze cu omuleti si comparativ cu inaltimea la BR 71.


Lampile la BR 89 sunt aproximativ acelasi diametru cu BR 56 FLM, cred ca sunt la scara.
 
Prin amabilitatea Mr. 24 May am intrat in posesia unei garnituri vesele... hac... alcool!
Editie profy club modell Trix, vagoanele de carat vin si alcool, epoca I, K Bay:



Din pacate inca nu am o aburoasa K Bay, dar e timp. Cu criza asta prin 2035 poate fac rost...



Grilajul de la cabina franarului ma da pe verso:
 
Obiwan, mersi frumos pentru realizarea pozelor. Mie in continuare mi se par mari felinarele dar nu ai ce sa le faci. Este doar o parere, nu-i bai masina tot bine arata. E micuta locoomtiva pe laga aburoasa 71, fapt ce o face deosebit de interesanta. frumoase vagoanele K-Bay.
 
obiwan a spus:
Prin amabilitatea Mr. 24 May am intrat in posesia unei garnituri vesele... hac... alcool!
Editie profy club modell Trix, vagoanele de carat vin si alcool, epoca I, K Bay:
Bravo obiwan maestre !!
Din pacate anuntul de vanzare in cauza e inca in vigoare, asa ca am muscat azi din plin ... in gol :D .
Cineva nu isi face datoria in a-l trece in arhiva .... :-x ... poate e procedura cam greoaie ..?! :mask:
 
Imi cer scuzatzii, am fost pe faza... Din pacate, 24 May nu mai putea da inapoi, asa ca m-am pricopsit cu vechiturile, si nu-mi pare rau deloc. :D
In continuare va voi prezenta doua piese achizitionate de la HGDan, modele de nelipsit dintr-o colectie.
Locomotiva diesel electrica DR 132 479-9.
Producator: Brawa, model recent, dotari superioare editiilor clasice.
Lumini pe LED (nu smd), cablaj modificat, interfatza DIGI 21 pini.
Se misca iecscelent si o consider foarte reusita. Deasemenea, consider ca este locomotiva diesel cu cel mai bun raport calitate/pretz.
Este cea de-a doua Ludmila din colectie , cealalta fiind Dummy. Cred ca nu strica un tandem cu o presupusa dubla tractiune. Aceste locomotive au fost produse pentru uz industrial, foarte multi detinatori apreciindu-le ca foarte robuste, fiabile, puternice.
 
Locomotiva mai este produsa de Roco si Piko, dar va asigur ca Brawa l-a realizat mult mai bine. Detalii fine si in interior, caldura galbena din cabina pica bine, usile se deschid si ventilatoarele se invart, la fel ca la editiile precedente.

 
Interiorul a suportat modificari importante, cei de la Brawa fiind pe faza cu cerintele. Noul model este dotat cu incinta pentru difuzor in cazul in care se opteaza ulterior pentru decodor cu sunet.