Colectia Obiwan

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
E al meu, al tau e in atelier, mai asteapta un pic, nu-i graba. Doar suntem in Ardeal, nu? Se rezolva, Sandy!ne mobilizam si pana in 2015 poate ne apucam de constatari...
 
Printre pikosheniile considerate de multi ca fiind reusite, se numara si modelele BR 230/180/371/372. Ultima editie, ajunsa recent in depourile obi prin intermediul lui HGDan, modelul BR 372, inmatriculare CD Cargo, epoca IV. Culori turbate, detalii fine, forma ciudata, aerodinamica discutabila :D .
Ruleaza absolut desavarsit, trage pe 3 osii, formula osiilor Bo-Bo.
Noul model are prevazut un loc special sub cablaj destinat decodorului si fata de editiile precedente, iluminarea cu LED-uri SMD.
Foarte practic, transmisia de la motor spre boghiu se realizeaza cu tub elastic de silicon, probabil si astfel se reduce zgomotul. Tractiune buna, , 2 inele de cauciuc pentru aderenta.Este dotata cu stabilizator de tensiune pentru iluminare in analog. Motorul cu volanta porneste de la tensiune redusa, cca. 2,8 V.
Modelul real este produs de SKODA si functioneaza in sistem dual, AC la 15KV sau DC la 3KV. Greutate: 84t
Viteza maxima: 160km/h



 
Intre timp pikoshenia a primit decodor ESU. Luminile si responsabilul cu miscarea:

Acarul KIKI nu are decodor, are castron analog.
 
@gicu

Incadrarea in epoca difera de la unj producator la altul, mai ales in zona de granita dintre ele...

Daca suntem in epoca VI , sunt convins ca aceasta locomotiva circula in ziua de azi cu aceasta inmatriculare, mai dureaza ceva pana ce i se va schimba numarul conform cu ultimele reglementari ...
 
Azi, macheta HO pentru care salivam de ceva vreme, locomotiva B IV Orlando di Lasso, epoca I preistorica , editie limitata TRIX. Piesa de rezistenta, cum ar spune Robertanasa: " de mare angajament". Filiera de achizitie e partial diferita fata de cele folosite pana acum, (Dadrian&Co.LTD) si HGDan, carora le multumesc pentru pretul de oferta. Istoria masinariei nu o cunosc si incerc pe parcurs sa ma informez. Victorian si HR ar fi bineveniti cu elemente legate de trecutul fierataniei si tehnica bavareza. Satisfactia e garantata, sapi intr-o cutie decorata ingrijit si desfaci la ambalaje o juma' de ora ;-)
Metal, sunet, decor, tot tacamul...

 
Tractiunea realizata cu ajutorul celor doua osii mari, raportul fortei frictie/ greutate incredibil. Lumini naturale, nu stiu cum stau bielele, asta e treaba lui MPU.



Detalii marchiza si tender:


 
Frumoasa cireasa de pe tort, un vis mult prea indepartat ptr. multi.
Sa te bucuri sanatos de ea!
:aplauze:
Puiu