Colectia Obiwan

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut Obiwan,
Nu pot sa ma abtin sa remarc ca locomotiva Pt 3/6 e o locomotiva de trenuri personale cum de altfel ii spune si numele Pt =personen tenderlokomotive.Eu pe a mea (DRG ,cum altfel adica Br 77 .1) am pus-o sa traga vagoane din seria bavareza Bay-07 facute de Roco.Foarte bine poate trage si vagoane Trix tot bavareze pe 3 osii.
vagoanele Roco



si cele Trix bineinteles versiunea care o am eu DRG



Toate vagoanele au fost produse si in versiune Ep I ,K.Bay.Sts.B.
 
Ms, DRG, vagoanele inca nu le am, bugetul e varza sau alocat pe altcevauri :D
Importanta e locomotiva deoarece e de gasit in ocazii rare.
 
Alta vechitura, vagon de bere epoca II Fleischmann.
Are carlige ciudofile, dar imi place foarte mult cum e vopsit


 
Cel mai recent deregeu bagat la depou, cisterna 6 osii:



Carat de la Germy de Dan, special pentru Garnitura GRI (am avut reclamatii mai demult ca nu corespunde )



Daca vreti poza cu veceu' de serviciu?

 
Mai obiwane, mai, felicitari pentru colectie, frumos, intr-adevar e o colectie reusita, dar ceva nu imi place??? Nu imi place ca nu ai fundal rosu! Arata altfel, crede-ma, cineva trebuie sa-mi sparga retina si mie! Cu respect.
 
Multu, nea Electricul! Este si fundal rosu, dar de ziua mea sper ca-mi faci rost de ceva catifea de la Ferrari :D

Toate bune!
 
Intre timp am schimbat epoca la LDM OBB Liliput. Portocalia se stabileste in depoul familiei Rusu. Si uite-asa Doru a mai ramas fara o locomotiva verde epoca III:



Si parca nu era destul , acum mai trebuie sa iau macar un vagon OBB epoca III.
 
Ei, Obi, stai linistit ca destule Rh.206x OBB circulau si in anii 1970 in Tannengruen si cu numerele originale, abia prin 1985 au primit toate numere dupa UIC cu cifra de control la sfarsit!

Nu trebuie sa citesti ce scrie producatorul machetei pe ambalaj, uneori literatura de specialitate e... Mai buna :)
 
Alt diesel de epoca III, DB, locomotiva V 140, reprodusa de TRIX .

In poze alaturi de V 16 (epII) tot TRIX:

 
De la Rally m-am facut cu urmatoarea piesa, electrica RENFE epoca 3. O rocoshenie reusita care isi merita banii pe deplin. Rulaj fin, lumini extra ( mai rar pe la firma cu pricina). Inmatricularea e mai ciudata, bine ca nu-i cefereu.





Ar trebui sa vorbesc cu bunica din Madrid sa faca rost de astea:




sau asta, varul lui Speedy Gonzales:






Da' nici astea doua n-ar strica:

 
Epoca I, setul de vagoane transport cabaline . Inmatriculare KPEV si MAV, productie Liliput, contrabanda :D




 
si ca sa ma invidiati pentru abilitatea corecta de compunere a garniturilor , va rog sa dati o nota de la epoca unu la sase:


 
Pai, avand in vedere faptul ca aia din epoca I-a sunt toti morti, mi se pare corect sa le pui in fata "Co-coliva" aia albastra... conform obiceiului stramosesc!!! :D :D :D
 
Prima electrica gri nazista din colectie, E 8o .04.

modelata de Roco, am intors-o pe toate partile inainte sa o iau.
Toate-s ok, mai putin galbenul din faruri. Va fi schimbat la HGDan cu warm white.

Este o loko asimetrica, viteza redusa, functiona si cu enerjie din acumulatori electrici in caz de bai pe retea.

 
Omida de tras marfa la greu, modelul BR 59 ep II, editie Trix.
Subiect prioritar in caietul de sarcini al lui HGDan, piesa grea la pret ajustat.

Are ceva osii de asezat pe sina, dar si cand ii dai curent merge brici. Andreiul si Robertanasa l-au suflat inaintea lui Jedi, important e ca o sa o frecam si la Cluj :D



De gasit in pachet si animatorii, mecanicul si ajutorul:



In alta lumina, pe modulul pentru foto:



Gestul lui Herr Blitzmann, reprezentantul viitorului operator, este elocvent:



Spionul rus (in culoarea PSD-pe tampon) dupa o temeinica si mobilizatoare analiza transmite spre Kremlin:
- Tavarisci Stalin, sunt sigur ca o putem lua la etaj de la tehnica germana. Da' niet pruobliem, cacade intrie shinie :D


 
Modelul are sasiul bine construit, permite holbarea catre detaliile de sub cazan:



Tenderul:

 
sa o stapanesti sanatos, herr Kenobi. E foarte faina; eu am si desfacut-o pe a mea pentru a vedea daca nu cumva are lestul din aur, pentru a justifica pretul. Din pacate nu am gasit inauntru decat un motor, ce e drept Maxon, o gaura (goala) cu 21 de pini si canci pregatire de sunet. Ambreiajul acela nu a putut fi urnit decat de catre BR50 (ma gandeam ca utilitatea ambreiajului este sa poata fi trasa de catre o locomotiva de manevra). O sa ma straduiesc intr-o zi cu soare sa ii pun sunet, insa decodoarele cu sunet cu 21 de pini e rare si scumpe. In plus, datorita faptului ca nu mai exista niciuna functionala, cei de la ESU nu au facut sunet pentru ea.

Oricum, una peste alta e o masina faina.