Colectia Obiwan

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sal maestre
Piesa de piesa :aplauze::aplauze::aplauze::aplauze::aplauze:
Stapanire sanatoasa, e superba. Daca reusesti sa pui fochist si mecanic in marchiza, o sa fie completa :wink:
Spor

PS. Sa nu te dai cu sabia le ea!
 
Da, B 74 MRV, am vorbit cu Dan sa aduca mecanic si fochist de la Brawa, asa cum sunt la superbul model S 2/6 detinut de colegul de breasla Titus MNT. Nu dau cu sabia in ea, o tin in vitrina cu portelanuri invelita in carpeta cu Serai :D

Apoi rulaj la maxim, ia foc carpeta de bun gust si crapa portelanul piesa cu piesa. Nu ma crede, nu am portelanuri, ca nu am loc de flori de plastic :D :evil:

Multu frumos si iti doresc sa o iei si tu RPD!
 
Comanda speciala, onorata de curand, vagonul de animale ep II FLM.
Trebuie sa recunosc, piesa se claseaza sub vagonul de gen detinut de Doru. Al lui are cotet de gaini intre osii, al meu, nu :evil:

 
Nivelul tampoanelor. Alaturi de un vagon frigorific Roco, total aiurea:

Alaturi de BR 89 Brawa:
 
diferenta nu este exagerat de mare...exact cat trebuie sa fie intre un vagon "gol" si un vagon "plin"...
 
io zic sa ridic sina sub vagonul cu tampoanele mai jos, sau sa scot porii de aer , asa cum sugereaza Nea' Puiu :D Asa e, Cosmin, trebuie ceva vaci grase Holstein. ;-) si la urma o cisterna de lapte, apoi vagonul cu fan al lui Doru. ;-)
 
De pe raftul cu noutati al lui HGdan, in vitrina cu vechituri a lui obi ;-)
vagonul de carbuni K Bay, produs TRIX:



Nivelul tampoanelor comparativ cu locomotiva de marfa EG1:


Incarcatura si weathering de fabrica:




imi place cum au reprodus in detaliu instalatia de manevra a trapelor de descarcare.

Iarna prinde bine un vagon cu carbuni :D

 
De la Bachmann China o aburoasa care mai circula si azi:



Tipul locomotivei este QJ 12 WT, cam ciudat cand esti obisnuit cu bereuri, sebebeuri si alte europene.
Iuteala maxima este de 80Km / ora.Lungimea reala:29,181 m.

Este mai lunga decat BR 45, tenderul e de vina

 
loco

<r>Vali!<br/>
Locomotiva asta era construita in plina revolutie culturala Mao-ista.<br/>
Tare loco! Ma bucur ca ai trecut pe ceva care se dovedeste ca are durabilitate in istorie.<br/>
Zi-mi si mie de unde ai luat-o si pe asta?<br/>
Mereu ma intreci <E>:lautar:</E></r>
 
De aici:
http://liliputhobby.ro/

Imi place ca are detalii fine (bare si scari de metal), dar trebuie sa ma scap de cupla aia de fabrica.
Nu te teme ca nu te intrec... mai trebuie sa recuperez. Facem ceva schimb? :D

alte unghiuri:



Are si eine kleine mancator de orez proptit in scaun si culmea, burduf intre marchiza si tender, probabil pentru a nu lasa curentii de aer sa circule liber in interspatiu. Mai da o fuga mecanicul sa vada nivelul la carbuni, apoi fax la mina sa scoata ienerjia la suprafatza...
 
obiwan a spus:
Tipul locomotivei este QJ 12 WT, cam ciudat cand esti obisnuit cu bereuri, sebebeuri si alte europene.
Aceasta locomotiva este o copie ale locomotivei Ruse FD-20, produsa in China dupa licenzie cu mici scimbari in exterior.
Prima locomotiva FD-20 a fost construita in anul 1936, adica este o locomotiva, care a avut parte si la al II-lea razboi mondial.
FD-20 este cea mai puternica locomotiva pe aburi cand va produsa in serie in Russia.

 
Multu, Kestrel! as zice ca modificarile in exterior sunt multiple, nu ''cateva".
mai ales decupajele din roti, fatza de spitzele rusoaicei.
 
Da, cu rotile aveti dreptate. Dimensiunele si toate parametrele au ramas acelea-si. Erau FD-urile de diferite ani de prodictie care aveau niste diferente cosmetice. Aici e o poza care arata FD-ul care cu mult mai tare coorespunde Chinezului.

img0055.jpg
 
Hai ca asta pare a fi mai aproape. Vezi tu, si chinezii au orgoliul lor, au vrut sa fie deosebita fata de masina luata ca model de la rusi. de aceea au montat cumva americaneshte farurile unul sub altul.