Detalii macheta feroviara

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut,
Singura critica din partea mea este chiar pentru aceste sine Fleischmann total depasite .....Profilul este inalt si grosolan (chiar sinele Piko sunt mai fine la profil) .Iar traversele sunt prea scurte.....OK ,terasamentul este prea ingust ,dar asta se poate remedia ,dar traversele prea scurte (din cauza geometriei ) raman....si sar in ochi ,in mod evident negativ !!!!
Daca as incepe o diorama noua (evident nu americana :D ) atunci as folosi sine Tillig Elite sau RocoLine fara terasament (nu vorbesc de sinele din startseturi,Geoline)
 
Multumesc,

Evident ca orice tip de linie, indiferent de producator, are plusuri si minusuri.

De ce mi-a placut FLM?

Simplitate la interconectare, fara intreruperi electrice, clipsuri de alimentare foarte bine gandite astfel incat sa poata fi montate si sub macheta, "motoare" pentru macaz ce se pot monta, prin simpla intoarcere, sub planseta.

Ce nu mi-a placut?
Geometria, cam putine posibilitati.
Inima macazelor. Are prevazuta niste mici contacte electrice care nu sunt la nivelul inferior al plasticului si cand materialul rulant trece peste macaze, buza bandajului rotii calca pe placute si ridica vagonul sau locomotiva imprimandu-i o miscare cam curioasa.
Zgomot.

Si totusi, daca fabricantii ar mai umbla la geometrie, cred ca as fi in stare sa ma reorientez in ce priveste liniile.
 
Corect, oricum pana la urma fiecare este liber sa aleaga care produs ii convine mai mult, cum ai spus si tu, indiferent de producator, toate au si plusuri si minusuri.

La geometrie mai poti remedia cu sina flexibila cu terasament tot de la FLM, se lucra ok cu ea, probleme ai doar la imbinari, deci acolo putin timp consumat. Eu am folosit-o insa ma dat-o jos dupa doua luni din cauza zgomotului.
 
"De gustibus non est disputandum", este parerea unuia care in 1983, cand am intrat in posesia sinelor FLM Profigleis ma simteam ca Neil Armstrong si diferenta intre Piko "U" si ela era la fel ca distanta Pamant - Luna.
In timp nu am avut decat avantaje la montarea si demontarea pe podea, intotdeauna contacte perfecte si tinuta perfecta.
Zgomotul chiar imi place, ptr ca masinile feroviare sunt zgomotoase, iar aparitia flexibilelor si a siliconului sanitar remediaza partial neajunsurile mentionate, deci repet : De gustibus.......

Puiu
 
Frumos, LDH! ma intreb cata rabdare ai sa reproduci stancile din ziare sau ce fashii de hartie folosesti. Refuz sa cred, dar voi incerca si io. Sa ne tii in priza!
 
Buna sara tuturor forumistilor si neformustilor!

Cand te iei dupa altii, bine intentionati de altfel, si lucrurile ies bine laudele le iau ei, altii, criticii constructivi.
Cand nu iese bine toate necazurile cad pe capul tau la care se mai adauga alte critici de genul: "eu am spus ca nu merge dar nu m-am referit la ..., nu am spus sa foloseti ..., etc., etc."

Am luat in seama observatiile "constructive" referitoare la portiunea de drum "Aici sunt banii dumneavoastra" unde piatra de rau parea prea mare




Ca un bun elev ce sunt mi-am insusit, evident, ce mi-a convenit si am schimbat piatra.
Lucrurile au decurs mai repede decat la autostrada Bucuresti - Ploiesti, ca mai departe nu am curajul sa zic, si in acest moment, solemn, paraginitura de drum, exclusiv din punct de vedere al pietrei, arata ca in "ezemplificatiunea" de mai jos




Cum se vede de la voi?
De la mine nu spui sa nu va dau idei.
Nu luati in seama piatra cubica deoarece o sa fie ceva interventiuni si la ea.
Je, adica io, nu sesizez diferente cu exceptia culorii si a formei pietrei, "balast" model 1/87 de la Noch, iar daca si asta este mare altul nu avem asa ca ... defilam cu ce avem.

Tot raul spre bine.
Cu alte cuvinte am aflat vinovatul/vinovatii pentru gropile reparate la repezeala, parca suna cunoscut, a drumului

Inceperea lucrarilor in spatele portilor inchise a generat un trafic greu, pentru moment, incontrolabil.



Explicabile gropile.

:D
 
LDH a spus:
Cine a stricat drumul?

Cine l-a stricat aflaram
Ca mergeau de capul lor stiam asa ca a fost necesara luarea de masuri urgente pentru reglemntarea circulatiei pe sectorul "Aici sunt banii dumneavoastra"

Singur nu mi-a reusit asa ca am dat sfoara in tara poate "se ezista" cineva care sa dea o mana de ajutor.
Pai da, acest trafic trebuie controlat ca nu circula fiecare dupa capul lui.

Surpriza, mare surpriza, cand s-a alaturat celor ce voiau sa puna lucrurile in ordine pritenul nostru de pe forum mecanno
Ca sa nu vina singur, probabil se plictisea pe drum, a adus cu el o cutie din carton din care a scos o gramada de bunatati pentru modelism.
Printre multe alea, de nu iti trecea prin minte cate pot incapea intr-o cutie de 20x20x30 cm, asa din ochi dimensiunile, ce sa vezi?
Vine si beleaua, nu pentru noi ci pentru baietii certati cu circulatia pe drumurile publice, doua bucati gherete pentru soldati in garda.

Excelent realizate, nu stiu daca pelicula digitala Canon a reusit sa surprinda asta, au fost imediat plantate si dotate cu personal

Mai intra cineva?




He, he, si cum un necaz nu vine niciodata singur,am "pus-o" de o bariera, asa la repezeala, cu ce ne cazu in mana pentru construit

"Pe aici se trece numai daca ai papir"




Si cum statea el, mecanicul impreuna cu senilatul, la bariera ne facuram timp sa facem cateva instantanee




Ei?
Ce bine-i sta la bariera.
Nu mai circula in colo si-n coace sa strice drumul.

Si ca tot zisei ca sunt doua gherete, sigur nu ma credeti pe cuvant, iote dovada




Multumim mecanno pentru ajutor si te astptam cu placere cand iti face placere ca ... de munca nu scapi :p
 
Cea mai tare este inima lui ''Frau'' de pe turela!Ai mai avut ceva simbol comunist pe un pilon, tare si ala! Aici vom rula garnitura GRI? Trebuiesc incrustate ceva zvastici in zid si muuuuuuuuuuult gri! Heil io!
 
ahaaa....pina la urma zvonurile se indreptatesc...serviciile de informatii si contra(re)informatii mi-au dat de stire despre eventuala prezenta a unei "ciudatenii pe liniile voastre"...deci este adevarat!!! :D
cind ma gindesc la munca ce va fii depusa in continuare...woaaaauuu....mult,tare mult.dar...iese mai mult decit bine!!!asteptam continuarea!
 
"Aici sunt banii dumneavoastra" - episodul ... urmator

sau din ciclul

"Copy/Paste"

Fara sa va tin prea mult de vorba




Au fost facute probe de anduranta cu ... materialul clientului

Saviem & GAZ




si ultimele, exclusiv cu GAZ



ultimele au fost cu material 1/43 :D

Ajunge cu drumul ca
"Ce este peste destul este prea mult"

Spor la modelit!

p.s.Sa nu ziceti ca este pleostita iarba ca nu este. Este doar neaspirata ca nu se uscase aracetul :wink: