Diorama din pod (H0)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=m38&_nkw=Drehscheibe

sal! vezi ca sint citeva turnante ieftine . succes

salutare si respect! Ginel
 
@cosmin78

am vazut ca sunt unele care au preturi accesibile, dar nu am folosit niciodata ebay-ul, si dupa cate am vazut se fac oferte. SI nu stiu care e sistemul daca vreau sa cumpar ceva...sa astept daca vanzatorul accepta oferta mea sau nu?

scuze daca e offtopic, dar trebuie sa ma lamuresc :D
 
iti faci un cont,alegi ce doresti,licitezi,daca pana la data inchiderii esti cel mai mare licitator,esti castigator.cam asa functioneaza in general....modul de plata il
stabilesti cu cel care vinde...transferenta,pay-pal etc
 
Hai ca iti raspund eu: exista din cate stiu eu 2 tipuri de licitatii:
1. care da mai mult: se porneste de la un pret si fiecare da mai mult daca e cazul (de fapt exista un autolicitator, si tu bagi de fapt doar suma maxima pe care doresti sa o licitezi, mai departe se ocupa sistemul); ca fapt divers, in ultimile minute de obicei se stabileste pretul final, pentru ca atunci liciteaza toti, pana atunci asteapta (bine ca daca esti singurul care liciteaza la chestia respectiva atunci chiar nu conteaza cand bagi; dar din ce am vazut eu la licitatiile feroviare e asa cum iti zic eu, totul pe ultima suta de metri)
2. licitatii cu pret fix (alea cu sofort kaufen pe ebay.de, unde am vazut ca exista cele mai multe modele, mult mai multe ca la americani sau altii) unde vanzatorul specifica pretul la care e dispus sa vanda, si tu trebuie neaparat sa dai banii respectivi daca vrei produsul; mai exista varianta de negociere (preis vorschlagen sau ceva in halul asta) unde tu poti sa-i sugerezi un pret pe care tu l-ai da, si daca si vanzatorul este de acord atunci gata tranzactia
3. combinatie intre cele 2 de mai sus, adica si care da mai mult, dar si cu posibilitatea ca oricand cineva sa dea pretul 'blitz' (cum se numeste pe okazii), ca sa fie sigur ca va cumpara obiectul; din ce-am vazut astea sunt mai rare, de obicei e fie varianta 1 fie varianta 2
ps: inca ceva, ca sfat, vezi neaparat sa trimita in romania, vorbeste eventual cu vanzatorul daca nu ai istoric pe ebay, si de preferabil fa cautare numai dupa vanzatori care accepta paypal, ca altfel risti sa trimiti banii si sa ramai cu buza umflata cum au patit multi
sper ca te-am lamurit bustean, daca mai iti vine vreo idee da de stire, sa-mi mai dau si eu cu presupusul :D
 
@macleod

M-ai lamurit, nu gluma! :D :D

O sa studiez atent problema si pe urma ma bag la "licitatii".

Multumesc pentru informatii! :cafea:
 
Si inca ceva, ca tot mi-am adus aminte: marea problema de pe ebay este transportul (ce-i drept, depinde ce cumperi). De pe ebay.de in general pretul pentru romania era pe la 20 de euro, ceea ce face ca sa nu prea mai renteze marea majoritate a produselor. Eu am facut o combinatie cu o amica de a mea din germania (nu stiu cat m-o fi injurat intre timp): i-am trimis ei si dupa aia a facut pachet mare trimis cu atlassib-ul. Am iesit muuuuuuuuuuuult mai ieftin (mai ales ca atlassibul mi-a facut gratis transportul :D). Vezi poate ai si tu vreun frate, unchi, nepot ceva pe la jermanica, mai ales daca iei mai multe produse, se va simti la buzunar.
 
Salutare!

Poate va intrebati de ce nu am mai postat de ceva vreme, cu evolutia dioramei

Motivul e simplu. Tot ce s-a facut pana acuma, nu mai este :D

Voi reveni cu detalii cand voi incarca pozele!
 
Totul a pornit de la tovarasul de suferinta mixu:fluierat:

Cand mi-a spus ca vrea sa organizeze o expozitie la Arad. Dorind sa particip si eu cu o lucrare propie, era imposibil ca diorama inceputa anterior sa o pot transporta, ea fiind fixata in grinzile acoperisului pentru totdeauna :D

A trebuit sa i-au o decizie decisiva. Si anume sa "curat" toate sinele de pe vechea diorama si sa incep un nou proiect. Am cazut de acord cu totii sa facem cate 3 module de fiecare, urmand sa le unim la expozitie formand un traseu cat mai real si lung.

Am ales sa fac o gara, planul fiind conceput de mine.Probabil multi au mai vazut pozele la rubrica "Expozitii" sau altii au vazut gara la expozitiile de la Arad, Brasov sau Cluj.

Este o lucrare personala facuta in proportie de 100% de mine si de aceea am dorit sa o prezint si aici.










Mai sunt multe lucruri de facut. De o zi am primit modulele inapoi, ele participand la expozitiile mentionate mai sus. In prima faza trebuie refacute unele detalii, datorita transportului care si-a pus amprenta :roll:

Astept pareri si sugestii! :cafea:
 
PS: Multumesc lui mixu pentru ajutorul acordat si gazduirea operatiunii de constructie a moduleleor la el in garaj! :D
 
Mi-ar fi de mare ajutor daca cineva destul de priceput m-ar fi ajuta cu un plan a semaforizarii garii, la cel mai mic detaliu. Ar fi un bun ajutor pe viitor cand voi face aceasta operatiune :lol:
 
Pana te ajuta, cineva, cu planul felicitari pentru lucrare!

Nedumeriri in schema machetei

Daca botezam intrarea din stanga, cum ne uitam pe plan, capatul "X" si in drepta capatul "Y" de ce ai breteaua de trecere de pe o linie pe alta a dublei inainte de ultimele macaze ce se aduna la capatul "Y"?

Daca citim liniile de jos in sus:
Cum treci un trenurile de la liniile 4, 5 si 6 (6 fiind linia de la depou) pe linia directa la capatul "Y"?
Ai vrut tu sa ai iesire numai pe falsa?
Nu poti intra de pe directa la linia 1 la capatul "Y".

Cam aceleasi intrebari si pentru capatul "X" cu diferenta ca aici nu poti isi de la liniile 1 si 2 pe directa si nu poti intra de pe falsa la liniile 1 si 2.
 
Multumesc LDH!

La prima intrebare. Sunt constient ca nu e tocmai corect ceea ce am facut acolo si ca in realitate acest lucru ar ingreuna accesul unor anumite linii. Problema a fost urmatoarea: Fiind toti presati de timp, datorita expozitiei pentru care ne pregateam, planul a fost conceput nu tocmai cu o documentare si anliza detaliata. A trebuit sa fac un compromis, si anume sa am primele 4 linii de o lungime cat mai mare. Daca breteaua formata din cele 4 macaze era inaintea celorlate macaze, lungimea celor 4 linii se reducea cu 25-30 de cm. In realitate a fost mai complicata treaba decat in plan. Mai ales ca nu dispuneam si de un DKV sau chiar mai multe

La a 2-a intrebare. Nu pot :D Un alt compromis facut

Am fost constient ca nu o sa am acces pe toate linile indiferent de unde vine trenul, dar neavand inca cateva macaze in plus si vroind sa optin o lungime cat mai mare a linilor pe un spatiu care era deja stabilit. Problema se mai poate rezolva doar cu adaugarea altor module cu macaze.

Eu sunt multumit de ce a iesit, si nu regret ca nu am functionalitatea 100% a garii. In fond si la urma urmei este un hobby. Si fiecare putem sa il facem dupa bunul plac
:D
 
1 breteaua daca o punea corect dupa iesirea din gara mai trebuia un modul ceea ce nu am avut in momentul executiei
si daca aveam modulu mai trebuiau materiale ,..si evident eram presati de timp , tot evident e ca asa gara este mai lunga
daca breteaua era la altul pe modul nu aveau aceeasi comanda cu gara lui Liviu

2 sinele alea au fost si nimika mai mult , cu alea trebuia efectuata lucrarea (crizaa)

asa ca eu sunt vinovatul pt bretea ca trebuia sa respectam un termen pt expo.
 
Salut,

Este adevarat ce spui in legatura cu hobby-ul dar este pacat de atata munca.
Se vede ca macheta este lucrata cu atentie si indemanare, are acuratete si este aerisita.
Daca poti remedia este pacat sa nu o faci.
Nu am vrut sa supar sau sa deranjez dar prin incercarea de a corecta legatura dintre linii, macar partial, ai mari traficul si ai avea mai multe optiuni la manevra.
Cred ca pe langa efortul depus in realizarea machetei care, sunt sigur ca este considerabil si numai cine nu lucreaza nu stie ce inseamna, o modificare, chiar cu sacrificarea anumitor elemnte - ma refer la faptul ca se pierde ceva material - merita facuta.
Spor in continuare si astept cu interes noi realizari.

Felicitari, inca o data
 
Nu e nici o suparare ca ai precizat ceea ce nu e corect in schema planului. Chiar iti dau dreptate. Dar vorba ta, e o munca depusa ( si e total adevarat) , dar ca sa modific accea bretea, ar insemna sa incerc sa scot 8 macaze "bine prinse" in terasament. Asta ar putea provoca distrugerea destul de mare a fiecarui macaz. E o operatiune destul de complicata si nu stiu daca e tocmai recomandata.

O sa analizez problema. Dar nu stiu daca ma lasa sufletu sa fac asa ceva :D
 
Sunt de acord cu LDH.
Modificarea trebuie facuta, chiar daca se mai pierde cate ceva. Si eu am refacut toata zona din gara si am mai facut un modul.
In clipa asta nu stiu unde sunt toate macazurile si liniile care erau inainte, am pierdut materiale si am muncit de 2 ori.

Acelasi motiv, aveam o expozitie de facut si nu aveam module.

Astazi imi pare bine ca am schimbat si totul merge f.bine. Nu am probleme nicaieri.

Alegerea este a ta, acum ai totul acasa si poti lucra oricand, numai sa vrei sa schimbi.

Spor.
 
Momentan nu o sa fac nici o schimbare majora. Poate la vara inainte de expozitie daca o sa am materialele necesare. :lol:

Pana atunci..ma ajuta cineva cu schema unei semaforizari la gara sau nu? :D