Salut,
Multumim tuturor pentru incurajari,
raspund mai intai intrebarilor ca vad ca s-au strans cateva:
snakeisor a spus:
(...)
Intrebare: planul este stabilit in cel mai mic detaliu pana la sfarsit, sau putem sa venim si noi cu idei si solutii pe parcursul lucrarii?
La o lucrare asa de complexa trebuie stabilit totul de la inceput, pana la cel mai mic detaliu, asta daca intentionezi sa o termini "la timp". Daca lucrezi la diorama de acasa care nu are termen atunci mai poti modifica din mers, lucrii la un traseu, nu-ti place, il modifici, aici nu este posibil asa ceva, trebuie sa planifici totul bine de la inceput
leon-gr a spus:
daca aveti timpul necesar si daca nu este secret, poate ne aratati si un plan, o schema, o schita ceva, la ceea ce realizati voi acolo!!!
Eu zic ca este mai interesant si pentru voi sa nu vedeti un plan si sa urmariti evolutia lucrarii. Deci raspunsul din pacate este nu, nu vom publica planul dioramei
interesantul a spus:
Când estima?i c?? va fi predat?? publicului?
E.
Dupa cum spunea si Brasovu, raspunsul la aceasta intrebare este "DA" sau "sase cai frumosi", care varianta vrei tu. Pentru ca dorim ca totul sa iasa foarte bine nu este stabilit un termen limita in care sa ne incadram. Dupa planificare ar fi cam 60-70 zile.
Ca sa va plictisesc putin: estimarea este de 125 zile / om, adica atat ar dura lucrarea daca ar lucra un singur om, repet, estimativ. Pe durata lucrarilor vor participa la munca intre 2 si 4 oameni, in functie de etapa la care suntem. Ne-am propus sa o finalizam in 2 luni cu prelungire pe luna 3 pentru reglaje, programare si planificare parcursuri, etc. Vom vedea daca reusim, momentan suntem in urma cu lucrarile relativ la planificarea initiala, dar sper sa recuperam.
obiwan a spus:
Multa munca la mastodont, proiect de anvergura. As fi vrut sa fiu acolo, sa ma cert toata ziua cu Florinn
Si eu as fi vrut, nu ai idee cat au de indurat Mihai si Nicu4 pentru ca nu am cu cine sa ma cert
)
teo_magdici a spus:
Nu prea tine... :evil: Ori e in curba si e doar o iluzie optica :?
Iluzie,
oricum este mai putin important, tot traseul de sub sine va fi intarit acolo unde va fi nevoie. Puteam folosi osb de 8 sau de 10 pentru a evita asta insa datorita faptului ca toate traseele (exceptand cele 2 gari si viaductul mare) sunt in panta, am preferat sa folosesc osb de 6 mm pentru ca este mai elastic si sa il intaresc ulterior acolo unde este cazul.