leon-gr a spus:
o intrebare daca se poate...
in poza cu turnanta, aveti niste pietre-semnalizare alb-negru...
cum le-ati realizat si ce rol au acestea?... :?:
Asa cum bine si adevarat graieste Sogard, despre marca de siguranta este vorba.
Este o marca tip CFR chiar daca pe macheta o sa ruleze material rulant si de pe alte meleaguri.
In general este facuta din beton dar se mai intalneste si sub forma unui cupon de sina.
Daca se mai gaseste sub forma de cupon de sina am zis sa fur "patentul" asa ca am taiat bucati dintr-o sina.
Este cam lung cuponul. Are 1,2 mm. Este asezat pe un postament facut din ABS de un milimetru grosime, vopsit conform cu originalul si asteapta sa-si ia locul.
Sunt o gramada dar le-am dovedit
Inapoi la macheta de parca am fi plecat vreodata
...
Merge greu sau nu avusaram chef din cauza vremii de afara.
Avem de ales.
De fapt io nici nu contez. Nu lucrez. Nu exist.
Mi-a expirat buletinul, pardon, biroul populatiei
asa ca sa vedem ce s-a mai intamplat pe macheta in lipsa celovecilor
O vopsa pe relieful capatului X al Garii A
Se pare ca ast capat se baga tot mai mult in seama, se rasfata
Pana se usuca vopseaua, ca sa creasca iarba, sa aruncam un ochi in depou unde aparu o mandrete de gospodarie pentru carbuni
Nu este la lungimea maxima data in kitul KIBRI dar arata intr-un mare fel - citat dintr-un clasic in viata - chiar si fara carbuni
iar ansamblul format nu da rau de loc
Cam mare pentru gustul meu dar cum gustul meu nu conteaza, important este sa se integreze in peisaj
O face cu prisosinta
...