Americanu a spus:
Cateva scurte comentarii:
1. din planul prezentat nu prea inteleg unde ar avea loc cladirea garii
Este figurata pe plan
Americanu a spus:
2. intrarea din capatul Y al statiei se poate face printr-un swap cu macaze curb urmat de o succesiune macaz curb-DKW se castiga mai mult spatiu
A fost luata in calcul varianta desi mie nu-mi convine. Macazele curbe genereaza probleme.
Americanu a spus:
3. cum se planuieste trecerea de la nivelul +0 al capatului X la nivelul +20 la statie de parcurs. mie imi da o panta enorma conform planului postat
De la nivelul 0 nu urca linia la +20. Intre statia principala si statia secundara exista o diferenta maxima de nivel de 10 cm. In aproximativ 6 m lungime traseu panta nu este mare.
De la statia secundara linia, marcata cu rosu pe schita, coboara 20 cm si, evident, in sens invers urca. Pe o lungime a linie de cca 9 m panta este ok.
Americanu a spus:
4. intrarea in remiza din linia curenta o puteti realiza folosind un DKW inainte de succesiunea de macaze castigand mai mult spatiu astfel.
Exista un DKW, este figurat si marcat iar desenul liniilr nu este definitiv.
Asteptam planseta.
Americanu a spus:
5. Este neaparat sa se foloseasca neaparat Fleischmann drept cale de rulare??? geometria utilizata de acest producator nu ajuta deloc pentru realizarea a ceea ce se
doreste
Absolut. Asta are beneficiarul. Nu pot sa-l pun sa vanda ce are si sa schimbe ca nu da bine pe macheta. I-am explicat neajunsurile, a inteles, si-a insusit tot si, probabil, o sa accepte doar inlocuirea liniilor R1 cu R3 ca sa avem curbele pe R2 si R3 cand o sa vada ca locomotivele cu abur nu ruleaza bine.
Americanu a spus:
6. macaze curbe in panta nu mi se par o idee prea buna din punct de vedere al functionarii, dar daca le utilizati nu utilizati imediat alt macaz in spatiul plan adiacent daca nu doriti multe neplaceri de functionare
Macazele, indiferent ca sunt curbe sau drepte creaza numai probleme daca sunt montate in panta.
Incercam sa evitam cat de mult o astfel de pozitionare.
Americanu a spus:
7.clar la acest spatiu traseul se poate realiza cu linie dubla-lucru de altfel indicat. Totusi am indoieli in ceea ce priveste utilizarea tuturor acelor elemente descrise in postul initial (probabil v-a rezulta ceva foarte aglomerat)
Am mai spus ca pe mine nu ma incanta linia dubla si, printre alte cateva, catenara nededicata tipului de linie.
Sper sa nu rezulte ceva aglomerat iar daca asa este singurul care ia decizia ce ramane si ce nu pe macheta este beneficiarul.
Americanu a spus:
8 reduceti cu cel putin 1 numarul de linii din depou-aspect mai degajat
Nu numarul liniilor in depou ma deranjeaza ci linia dubla ce se invarte in jurul remizei. Nu stiu daca o sa fie loc sa plantez suficienti pomi ca sa maschez sectorul.
Americanu a spus:
9 puteti castiga cativa centimetrii pentru a doua locomotiva in depou daca remiza se v-a plasa la -18 grade fata de +18 cat are acum (cel putin asta am inteles eu din desen)
Da, este o solutie, ramane de vazut cand punem pe planseta.
Multumesc pentru interes si sfaturi