Dupa 20 de ani

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
ideal ar fi ca stratul de pluta sa functioneze ca zona tampon intre blat si sine.asta implica un adeziv elastic,gen prenandez,intre blat si pluta.
 
...

He, he, ieri nu am lucrat singuri.
Am avut un oaspete neasteptat.

Mai tineti minte?
Ghiata a spus:
Salutate tuturor si La Multi Ani !
Gata de data asta ma fac baiat cuminte si o sa incerc sa duc ceva pana la capat.

Probabil ca si-a mai schimbat, putin, ideile sau le-a completat. Nu renunta la module :D

A crezut ca vine in vizita dar ... si-a suflecat manecile si a trecut la treaba.
A fost de ajutor. A venit cu o idee simpla si pertinenta de pozitionare a trecerilor pietonale peste linii raportate la distanta fata de decuplatoare.
In rest a tras de linii, le-a tinut sa le aliniem si fixam, a pus "umarul" la problemele legate de razele de curbura ale macazelor FLM (sa nu va luati ca blestemati), a mai uitat de tigari :p si mai ales de necazuri.

Multumim pentru ajutor si te mai asteptam.
 
...

Si uite asa ne adunaram, astazi, la claca.
Fusaram la inceput trei: Catalin, Alex si je, pe urma patru ca veni si Andreiul, ramasaram trei, pleca Alex si ne facuram patru la loc ca veni Lupul Alb.

Discutaram, dezbaturam, si, pana la urma, pusaram mana pe fierastraie, lemne, bormasine, liniare, vincluri, nivele, creioane rulete, numaratore electronica si ne pusara pe treaba de din noapte pana-n noapte.

Completaram structura de rezistenta a cadrului, pentru sustinerea liniilor, si pentru panta



Iesi bine. Munciram cu folos chiar daca afara viscol era.

...
 
...

Nu ne opriram aici ca veniram cu ambituri mari.

Pusaram liniile pe structura. Fixaram tot. Intariram zonele "moi". Pusaram sub linia in panta inaltatoare si intarituri. Refacuram curbele de la ambele capete ca sa nu avem belele cu vagoanele lungi. Verificaram inclinarea liniei pe curbe si, cat de cat, coliniaritatea in aliniament.



Facuram curatenie ca oamenii de serviciu sunt in concediu, ne asezaram la o sueta si un pahar de cico, sa ne mai tragem sufletul, mai discutaram de una de alta si hotararam ca prima parte a dioramei este pregatita pentru probe.

...
 
...

Si cum palavrageam noi, la un pahar de cico, achimband o impresie, o parere, ne treziram cu aia de vor sa te culturarizeze ca vrei ca nu vrei.
Omat mare afara dar ei razbira cu "Caravana Cinematografica la Sate"

Caravana Cinematografica I


Caravana Cinematografica II


Termenaram cu toate si plecaram pe la casile noastre care incotro dar nu inainte de a dezapezi bidivii.

La buna auzire!

...
 
Desi progresul poate parea putin va asigur ca nu a fost usor.
Am reusit sa punem la punct iesirea pe la capatul X al Garii A, sa rezolvam problema liniei de tragere desi tot scurta este, am completat linia modificata de PDI la capatul Y al aceleiasi statii si am definitivat "platoul" Garii A

Neavand inca montat chitul de gara am pus cladirea statiei Zimnicea si, zic io, arata al naibii de bine

Linii de garare, macaze si incrucisari cu macaz. Cand om avea posibilitatea sa "desenam" pe o macheta curbe precum cele ale liniilor de garare?

Capatul X






Capatul Y







...
 
Au inceput asa usurel si lucrarile la panoul de comanda...

deocamdata planul:



si cateva materiale adunate



 
Noh uite asa, toata lumea munceste.... unii fac peisaje altii fac panouri....

LDH... umbli cu viclesug !! Ai zis ca bagi decuplatoare pe cele patru linii de la gara B ? Unde sunt ? Stiu eu... ati luat lemnele de la traverse ca sa faceti focul sa mai scapati de gerul asta...brrrr


fi atent aici'sa:



am lipit la alea vreo ora...

dupa care am dat cu aerograful si a iesit asa:



ce credeai ca stau degeaba ? :lol: Dar sa vezi, ca la mine cand fac o treaba ceva trebuie sa mearga prost, ei bine tocmai voseaua mi-a dat teapa...nu intru in detalii ca-s nervos.