In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
frumoasa prezentare...asteptam continuarea!!!
@060-EA
in ce consta standerdul Eurotack?!
sint mari diferente fata de ceea s-a stabilit ca fiind standard Romanesc?!
Conform bunului meu obicei (care dateaza deja de 3rei ani ), m-am apucat si am pozat tot circuitul, de la un capat la celalalt. Acum am pornit de la bucla de intoarcere construita de clubul Baross Gabor din Veszprem (rosu pe diagrama):
Urmeaza doua module curbe ale Clubului Feroviar Crisana (orange inchis pe diagrama), montate de data aceasta in forma de "S" 8):
Dupa gara Hajmasker linia ferata se dubleaza. Cele doua fire se separa pe o mica distanta, apoi se alatura conform standardului Eurotrack:
Urmeaza alte doua module ale Clubului Feroviar Crisana, reprezentand halta Livada (singurele module cu catenara ):
Dupa halta Livada intram pe un modul realizat de Modelleisenbahnclub BK1951 Wien (albastru pe diagrama)...
... si revenim pe modulele clubului Baross Gabor, unul reprezentand un frumos depou in plina activitate 8):
Clubul austriac prezinta o intoarcere de 180 grade, urmata de un "S" format din module ale clubului Baross Gabor...
... dupa care intram in gara Pressbach, realizata de clubul din Austria:
Dupa doua module ale clubului Bo-Bo din Szeged (orange pe diagrama)...
... cele doua fire ale liniei ferate duble se separa din nou pe modulele clubului Baross Gabor, formand o bucla si o interesanta structura de trei macazuri in forma "delta", prin care pe stanga se pleaca inainte spre gara Cefa, iar pe dreapta se poate executa o intoarcere a trenului spre gara Pressbach:
Iata-ne ajunsi in gara Cefa, realizata de Clubul Feroviar Crisana:
Trenurile care pleaca de la Cefa spre Pressbach (de unde tocmai am venit noi acum) intra pe structura "delta" pe partea stanga:
Practic, structura descrisa mai sus reuneste cele doua fire ale liniei duble intr-o linie simpla, care trece mai departe spre gara Cefa.
Plecam mai departe din gara Cefa, pe modulele clubului din Gyor...
... si revenim pe modulele clubului Baross Gabor, care aici reprezinta gara Sarszentmihaly...
... dupa care intram, in premiera 8), pe modulele CFB - Club Feroviar Bucuresti (galben pe diagrama), fiind reprezentate aici viaductul de la Crasna si gara Magurele Nord:
Urmeaza modulele clubului Ar-Rail din Arad (roz pe diagrama), reprezentand halta Zadareni:
Dupa o alta succesiune rapida de module Baross Gabor - Batsanyi Janos din Tapolca (verde pe diagrama) - Clubul Feroviar Crisana - Batsanyi Janos - Baross Gabor...
... intram pe modulele clubului Batsanyi Janos din Tapolca, incepand cu un surprinzator peisaj de... iarna ...
... si continuand cu gara Janoshaza:
Dupa Janoshaza s-a intercalat un modul Baross Gabor, dupa care intram pe bucla de intoarcere realizata de acelasi club Batsanyi Janos:
Aici se incheie periplul trenurilor analogice H0 sau, mai bine zis, se reia in sens opus 8)
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.