de altfel, nu a mai ramas mare lucru pe cazan si nici din distributie... asa ca nu stiu cat putem vorbi de restaurare, as spune mai degraba conservare si poate punere in valoare ca exponat static...
desi e off topic, reiau aici ceea-ce spuneam intr-o discutie cu Gabi Todoran ieri, prezenta unor elemente recente pe 060 DA 001 (maini curente, lipsa unor furtune, etc) ar face in Elvetia ca operatia sa nu fie considerata ca restaurare ci reparatie... la SBB Historic, o Be4/6 a fost restaurata, in sensul ca s-au creeat treptele corespunzand usilor disparute de mult la cabine (laterale si frontale), cu mainile curente aferente si conturul usii din benzi de tabla, inclusiv clante, insa lipsa unei usi functionale a facut ca respectivul canton, unde trebuia expusa, sa refuze sa plateasca costurile restaurarii...
desigur, este un caz extrem si cam obtuz, in acceptia mea, insa parca DA 001 cu maini curente si mai ales cu oglinzi de Buceag la cabina parca nu arata cum trebuie... :roll: