Masini de Legenda DeAgostini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Exact cum a spus si Trenulet, sa fim fericiti ca a aparut o romaneasca.
Daca stim ce va fi la desert, nu mai mancam felul unu si doi... asa ca... sa avem putintica rabdare.
 
GAZ M20 Pobeda feroviar?? ?? 

In aceasta lucrare am ingemanat pasiunea mea pentru automobile clasice, cu cea pentru caile ferate. Am primit de curand o mostra de ecartament la 1/43 si ca un preambul la microdiorama pe care vreau sa o fac pe tema aceasta, ca pasionat al masinii Skoda apartinand Annei Pauker, am urcat pe sine dublura la Warshava GAZ M20 Pobeda innobilata cu negru acum ceva vreme.

Sper sa va placa mica mea inovatie fero-auto-mobilistica!

P9080001.jpg

P90800021.jpg
 
In judetele Caras Severin, Dolj si Vrancea (Sursa: http://bisshoqp.blog.com/2012/02/21/deagostini-taxi/)
 
Din cate am inteles de pe alte forumuri, au fost 4-5 numere.

Nr 1 - Checker - New York - 1980
Nr 2 - Austin FX4 - Londra - 1965
Nr 3 - Ford Fairlane - La Habana - 1956
Nr 4 - Peugeot 404 - Paris - 1962
Nr 5 - Fiat 1400 - Roma - 1955

Alte informatii cu privire la aceasta colectie gasiti pe siteul: http://blogulcolectionarului.net/2012/02/deagostini-taxi-la-plimbare-prin-orasele-lumii-studiu-de-piata/)
 
Am gasit colectia pe siteul http://www.jmariete.com/principal/mi_coleccion/Colecciones/taxis_del_mundo.htm (Cred ca sunt toate numerele ce vor aparea) :lol:
 
Salvarea lui Cristi

Lucrata ca ca si prima salvare si ca Salvarea lui Alex, dubita se incadreaza in sirul de lucrari ce au fost realizate in Atelierele PanArin la comanda, pentru prieteni! Doua elemente o diferentiaza de anterioarele. In primul rand, de data aceasta am utilizat in procesul de vopsire, ca prima acoperire, aplicarea unui strat de grund Dupli-Color primer. Apoi, la acest vehicul am montat rotile mai mari, cu capace rotunjite proeminente, de la Aro 240, fireste, dupa ce am inaltat masina cu 1,5 mm. Pot sa spun ca asa arata mult mai bine decat modelele anterioare.

P9080002.jpg

P9080005.jpg
 
Warszawa 223 ââ??â?? îmbun??t???iri

A treia muratura din colectia DeAgostini a fost supusa azi unui tratament de infrumusetare. Dupa demontarea completa a geamurilor si a mobilierului, am procedat la vopsirea cu markerul argintiu a chederelor geamurilor triunghiulare. Tot cu markerul argintiu am facut chederul parbrizului, ornamentul lunetei, capacul rezervorului si esapamentul. La interior am imitat tesatura tapiteriei cu ajutorul unui spray de chit care arunca granulatie, peste care am aplicat vopsea acrilica la spray de culoare vermilon (ou de rata), in ton cu verdele caroseriei. Panourile laterale au fost vopsite cu verde si maro, manerele fiind evidentiate cu argintiu si cotierele cu negru. Bordul a fost si el vopsit la inspiratie dupa imaginile din revista dar adaptand tonul masinii. Au fost evidentiate butoanele si accesoriile din bord. Cu infrumusetarile gata, frumoasa poloneza a pozat pentru admiratori si apoi a poposit in vitrina Prognosis alaturi de suratele sale!

P9040006.jpg

P9040009.jpg

P9040010.jpg
 
Oltcit CLUB DeAgostini ââ??â?? modificari

Dupa cum am descris in prezentare, masinuta este mult mai bine realizata si mai atent lucrata decat predecesoarele sale de la DeAgostini. Eu unul am avut un asemenea exemplar si l-am condus ceva vreme, si tocmai de aceea am tinut mortis sa il reproduc in vitrina mea. Ca atare am trecut la treaba, desi o raceala cumplita m-a tinut mult in frau.

Mai intai am demontat jucaria, dupa indelungi investigatii am descoperit ca numarul din spate tinea loc de piedica pentru demontare, asa ca am reusit cu multa atentie sa-l dizloc, desi era chiar lipit.

Interiorul l-am configurat cu mult gri, nuante diferite pentru bord+portiere si scauneââ??Â?

Dupa ce am scos tot ce era pe masina, am trecut la vopsirea in doua straturi cu spray auto acrilic, exact vopseaua pe care a avuto raposatul meu. Voseua acrilica, chiar si iarna, pusa pe calorifer se usuca in 10 minute. Asa ca nu am avut mult de asteptat. Mai greu a fost sa fac cu markerul negru toate chederele si ornamentele masinii. Mai apoi am montat geamurile si restul de piese, iar la final am dat o nota de culoare cu galben pe stopuri si lampile de semnalizare.

Jucaria va sta la loc de cinste in vitrina mea, dupa stagiul de doua saptamani pe birou in fata calculatorului, asa cum am obiceiul cu fiecare masinutaââ??Â?

Oltcit-15.jpg
 
Trenulet a spus:
Cred c?? Fiat 126 p urmeaz?? dar nu sunt sigur.
da,se zvoneste ca o sa urmeze dupa dacia sport fiat polski 126.
la numarul 30 cei de la deagostini se gandesc daca sa bage dacia berlina 1310 turcoaz sau dacia 1300 break verde.