Masini de Legenda DeAgostini

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eu m-am hotarat ca de-acum incolo, daca un model nu-mi suna clopoteii sub toate aspectele (inclusiv culoare) sa nu-l mai iau. Ma tot uit,la 1100 (luata cu o mica imperfectiune dupa ce am cautat prin 9 reviste) si din cauza culorii o simt... Necunoscuta....
 
fra?ilor, chiar sunte?i stresan?i... înainte v?? dorea?i s?? apar?? revista asta ?i la noi, acum spune?i c?? nu o ve?i mai cump??ra?
chiar nu mai în?eleg nimic..
la25ron ce machet?? la scara 1/43 î?i po?i cump??ra? probabil machete Cararama,Maisto..
nu spun c?? machetele de AGOSTINI sunt perfecte,nu arat?? ca machetele Minichamps,dar la 25ron nici nu po?i s?? ai asemenea preten?ii,nu?
Eu cump??r revistele pentru modele..dac?? machetele ar fi Ferrari,Lamborghini nu a? cump??ra revista..pe mine m?? intereseaz?? modelul.
Spune?i c?? Dacia 1100 nu a existat verde... probabil c?? nu, dar eu am v??zut la mine pe strad?? Dacii verzi..probabil vopsite de proprietari,cine ?tie?
Eu abia a?tept DACIA 1300 Break, Papuc ?i OLTCIT..
Am un CITROEN AXEL 1985 de la UH ,am dat 130ron pe el...
cred c?? la 25ron îmi voi lua vreo 3 Oltcit-uri când o s?? apar??..
Apropo,eu am luat astfel de machete de pe diferite site-uri din colec?ia maghiar??,polonez??..?i au avut defecte ?i acelea.în plus,machetele de la noi au ?i postament.
 
Bine zici Mihai90 !
Nici eu nu am probleme cu vopseaua. Nu este cea a masinilor majoritare? Nu e o problema. Nu este nuanta de culoare exacta? Iar nu e o problema. Va amintiti toti cei "tineri mai de mult" cum se facea mecanica si vopsitorie pe vremurile acelea. Nu era ca astazi. Mai punei o sarma, o mai vopseai intr-un garaj, iti iesea culoarea mai mult sau mai putin, ba chiar daca nu avea mana vopsitorul avea vopseaua cursa, matuita etc etc probleme de la chituire... Defectiunile pot aduce chiar un plus in anumite privinte.
Pretul nu este nici mare, nici infim... e de bun simt... Aveti doar putina atentie la cumparare sa nu fie defectiuni capitale (acum am vazut si eu la o dacie plafonul infundat) si in rest luati-va modelele care va plac.

Sa nu ma intelegeti gresit, era ideal sa fi fost culorile majoritare, calitate mai buna si asa mai departe. Dar e bine si cum sunt acum...
Vorba aceea! Bine ca avem locomotive CFR, vagoane CFR, masini romanesti (ce bine ar fi sa gasim modelele astea si la 1/87 la preturi mai decente si varietate mai mare) :wink:
Aduceti-va aminte ca acum cativa ani era mare saracie in domeniul autohton. Totusi se misca ceva>>> :razz:
 
a?a au românii impresia..c?? ce se g??se?te la noi e mai prost decât ce se g??se?te afar??,c?? noi suntem inferiori...
V-am spus,machetele de Agostini au defecte ?i în Ungaria,am luat 10 Dacii 1310 din Ungaria ?i majoritatea aveau probleme din fabric??.
Dacia 1300 de la noi mi se pare ceva mai atent realizat??.
??Ë?i pân?? s?? apar?? de AGOSTINI la noi,eu luam astfel de machete cu 50-90 ron/bucata de pe siteuri române?ti de licita?ii...
bineîn?eles,luam doar modelele care îmi pl??ceau.
 
Sa nu va suparati insa asta e mentalitatea care ne-a consacrat ....... lasa mai ca merge si asa, mai bricolam, mai inchidem ochii, la pretul asta sa fim multumiti, altii nu mai fac, etc. DeAgostini nu a venit in Ro sa promoveze/salveze modelismul, nici AF si nimeni n-o va face oricat am fi noi de optimisti. Au venit sa faca bani ! Si daca tot au venit sa faca bani apai sa nu-si bata joc ... Subiectul AF este inchis pt mine, am vandut tot ce am avut cu toate ca am tanjit mult dupa ele, in fine, bani cheltuiti pe niste gunoaie, daca stiam, frecam mai multe rame de ferestre sa vad la care dintre vagoane nu se ia vopseaua, poate am fost eu ghinionist, ok, asta e, AF are cu un client ghinionist mai putin acum. NU accept ca un producator sa fixeze un pret pt un produs (un pret care ii aduce lui profit si mie imi convine) si sa vanda produse DEFECTE. Ok, poate mai ies si cu defecte, e aiurea sa crezi ca nu exista rebuturi insa ca vanzator ori il schimbi ori il vinzi mai ieftin ! Repet, nu vorbesc de calitatea produsului per ansamblu pe care o accept la suma propusa de ei, vorbesc de DEFECTE ! Cat despre culoare ce sa zic, cred ca majoritatea dintre noi privim colectia aceasta ca o rememorare a vremurilor trecute si ne dorim ca modelele prezentate sa fie cat mai aproape de culoarea intiparita in memoria fiecaruia. Pt mine combinatia perfecta ar fi fost: Dacia - alb 13 sau rosu, volga - negru, dacia 1100 - visinie sau gri, aro - alb sau kaki, trabant - crem. Pt orice model auto, aero, feroviaro, etc am observat ca pentru evidentierea detaliilor sunt de preferat culorile deschise deoarece orice denivelare/detaliu produce o umbra pe fondul modelului si il face mult mai vizibil. Din punctul asta de vedere il inteleg si felicit pt alegere pe nea' jedi
 
@brcosminp
Nu te contrazic. Ai dreptate si tu, caci toti avem dreptate intr-o oarecare masura.
Memoria mea slaba recunoaste culorile de la DeAgostini ca fiind posibil sa le fi vazut vreodata. Un pret de 100 lei m-ar fi facut sa vreau nuanta exacta. La 25 de lei accept asemanarile. Si asta numai la modelele pe care le vreau eu. Or fi 10-15 din toata colectia, pe care le vreau indiferent cum.
CFR-istele de la AF la fel... Unele mai bune, altele mai putin bune. Dar ma intreb: Daca se ia culoarea de pe rame, ce e mai usor? Sa le recolorez, avand modelul? Sau sa nu-l fi avut si sa fac o transformare din alta locomotiva, ceea ce e carpeala. Sa fim seriosi, oricat de bine ar fi facuta o convertire, tot se vede ca arata ca naiba de aproape... Si e valabil si la auto... Se mai pot corecta unele chestii.
De fapt separarea parerilor se face pana la urma la pret. Depinde cum ne permitem sa cheltuim banii, caci nu toti castiga la fel. Unul strange 3 luni si e normal sa fie dezamagit, altul are o situatie mai fericita si o dezamagire apare mai greu...
Cum spuneam toti avem dreptate si fiecare alege ceea ce considera. Eu nu vreau sa imi impun punctul de vedere altuia, ci doar sa il expun... :p
Spor la colectionat!
 
@endo_ro, lucrul care ma deranjeaza este ca multi se complac in sablonul de consumator gandit de producator. In calitate de colectionar auto, un pret de 100 ron imi da dreptul la mai mult decat alegerea culorii. Deja la 1:43 categorie pret 25-30 eur joci in compania celor de la AutoArt sau Minichamps adica spre premium. La 25 lei in privinta culorii sunt de acord, e irelevanta.
In privinta AF nu am ales calea mai usoara ci pe cea corecta din punctul meu de vedere. Daca ei nu dau doi bani pe mine ca si consumator nu vad de ce as da mai mult pe ei ca si producator. Ok, ei au un avantaj: eu imi doream mai mult sa am modelul lor decat isi doreau ei sa mi-l vanda mie. Poate o sa reiau subiectul insa din principiu nu mai dau nici 2 bani pe AF daca nu sunt in stare sa-si recunoasca si repare anumite greseli flagrante de executie.

Sunt de acord ca toti avem dreptate in felul nostru insa mai cred ca adevarul e unul singur si parerile noastre sunt mai mult sau mai putin apropiate de el, impuse sau expuse. :D
 
Mihai90 a spus:
fra?ilor, chiar sunte?i stresan?i... înainte v?? dorea?i s?? apar?? revista asta ?i la noi, acum spune?i c?? nu o ve?i mai cump??ra?
chiar nu mai în?eleg nimic..
la25ron ce machet?? la scara 1/43 î?i po?i cump??ra? probabil machete Cararama,Maisto..
nu spun c?? machetele de AGOSTINI sunt perfecte,nu arat?? ca machetele Minichamps,dar la 25ron nici nu po?i s?? ai asemenea preten?ii,nu?
Eu cump??r revistele pentru modele..dac?? machetele ar fi Ferrari,Lamborghini nu a? cump??ra revista..pe mine m?? intereseaz?? modelul.
Spune?i c?? Dacia 1100 nu a existat verde... probabil c?? nu, dar eu am v??zut la mine pe strad?? Dacii verzi..probabil vopsite de proprietari,cine ?tie?
Eu abia a?tept DACIA 1300 Break, Papuc ?i OLTCIT..
Am un CITROEN AXEL 1985 de la UH ,am dat 130ron pe el...
cred c?? la 25ron îmi voi lua vreo 3 Oltcit-uri când o s?? apar??..
Apropo,eu am luat astfel de machete de pe diferite site-uri din colec?ia maghiar??,polonez??..?i au avut defecte ?i acelea.în plus,machetele de la noi au ?i postament.

este normal ca ne doream sa apara revista, pentru ca inca nu stiam exact cum vor arata modelele...
Acum din punctul meu de vedere fac o distintie:
- una e sa cer 'nspe mii de detalii la ea (sa se deschisa usile, capotele, sa fie reprezentat motorul, colorat la interior, etc.) si astfel de detalii ar justifica un pret ridicat, sau absenta lor un pret scazut - adica pentru 25 de lei normal ca nu am astfel de pretentii
- alta e controlul calitativ si vopsirea. vopseaua aia costa tot atat ca-i rosie sau verde sau neagra. cu ce afecteaza la pret treaba asta? sau daca vreau o culoare mai populara trebuie sa platesc mai mult? - ca nu imi dau seama. Apoi e vorba de controlul caltatii. dintre ce defecte am intalnit eu numai pentru dacia 1100: 1 buc osie indoita, 1 buc cu amprenta chinezului, imortalizata in adeziv. 2 buc cu vopseaua zgariata pana la caroserie. 3 buc cu defecte grave de montaj

sa zicem ca in limita tolerantei pot sa accept si defecte mici de montaj, ca intradevar un control mai bun al calitatii ar costa ceva mai mult. dar peste culoare nu pot sa trec de nici un fel (picatura ce umple paharul). pentru ca in afara de o culoare asa aruncata in ciuda, nu vad nici o explicatie de natura financiara.
 
"Tovarasi, sunteti dusmanii poporului!" ar fi zis Stalin si v-ar fi fixat domiciliul in Siberia.

Prea multa filosofie, prea putina munca. Volga si celelalte masini sunt exceptionale asa cum sunt ele lucrate.









 
Repet,aceste machete nu sunt pentru colec?ionari adev??ra?i,ci mai mult pentru încep??tori.Cu toate astea,mie îmi plac mult...
 
@ Andrei nsts:
Foarte faine minidioramele tale,mai ales asta cu Volga care atinge o perioada de mare interes pentru mine.
Singura mica inadvertenta ar fi ca,la momentul in care a aparut pe banda prima Volga M 21,adica in 1956,politica tov Stalin era repudiata de catre N.Hrusciov la congresul XX al CC al PCUS.
In 1957-58,cind aparusera primele Volgi la noi,nu il mai proslavea demult nimeni pe Stalin.
Daca e s-o luam cu ce scrie pe pancarta,adica Stalin implinea 70 de ani,pancarda ar fi din 1948,cind Volga M 21 nu era nici ca idee.
Te rog sa nu te superi,imi plac chitibusurile astea "comuniste".
Sandy
 
@ Mihai90 -nu sunt, dar se pot face de colectie cu ceva munca.

@sandy -multumesc de aprecieri si nici o problema de critica; o sa incerc sa gasesc un slogan cu Hrusciov sa repar gresala.
 
Cu greu am ales o Dacia 1100 cu un defect acceptabil dintr-o gramada de 7 reviste.
La un chiosc din fata garii din BV am mai gasit Trabantelul. Inca mai avea 2 reviste cu Traby.
 
eu nu modific machetele,le las a?a cum sunt.uneori nici nu le scot din cutie..astfel î?i p??streaz?? valoarea..
?i nu am ce modifica la ele,mi se pare o prostie
 
Mihai90 a spus:
eu nu modific machetele,le las a?a cum sunt.uneori nici nu le scot din cutie..astfel î?i p??streaz?? valoarea..
?i nu am ce modifica la ele,mi se pare o prostie

Pai spuneai ca nu sunt pentru colectiuonarii adevarati (care sunt aia adevarati si care sunt cei neadevarati sincer nu stiu). In conditiile astea care-i valoarea de care vorbesti.
Si care-i prostia in cazul in care doresc sa corectez tampeniile, indolenta si lipsa de respect a producatorului? Sau daca doresc sa obtin o varianta care nu va fi scoasa?
Sunt convins ca daca le pastrez in tipla si le privesc indelung asa, nu am motive sa ma consider mai inteligent.

In alta ordine de idei, mi se pare ca nu se respecta scara. D 1100 este parca mai micuta ca Traby.
 
Eu cred ca un modelist poate face ceva care nu este de colectie sa fie de colectie. Este plin netul de exemple in acest sens in care cineva modifica o macheta existenta si o aduce la realism punindu-i diverse accesorii fotodecupate de exemplu.

Cred ca ideea de colectionar este putin gresit inteleasa la fel ca si cea de modelist.
Daca ne raportam la trenuri nu cred ca un model de la orice producator din gama hobi poate fi obiect de colectie impecabil (cu multe detalii) asa cum l-ai cumparat. Insa nimeni nu te opreste sa il faci tu, punindu-i diverse detalii, vopsindu-l si imbatrinidu-l.
In final daca treaba iese corect, marea majoritate a modelistilor vor fi de acord ca a devenit un obiect de colectie.

PS Un exemplu edificator ar fi locomotivele modificate de fam. Savin.