Nu,sunt 2 vagoane de clasa a3a,unul de a2a si unul de a1a.
Scaunele de la cls 1 sunt la fel ca cele de clasa 1 de la 36-16 iar cele de la a2a sunt ca cele de pe 26-16.Iar cele de la clasa a3a sunt o noutate,dar tind sa semene putin cu cele de 20-49,cel putin mie asa mi se pare.
Si dupa cum spunea si Horia,intr-adevar cutia vagonului este mai larga,in sensul ca se vede cu ochiul liber ca parca ai mai mult spatiu de miscare,dat de evidentul fapt al gabaritului mai mare.
@WeepingEye: Ambele capete sunt motorizate (daca te uiti atent la poza postata de Gam3 cu vaagoanele platforma ai sa vezi 2 boghie cu 3 osii motorizate.Deci iese total din calcul teoria cu clasa 1 si zgomotul.Daca ar fi fost asa,atunci clasa 1 ar fi trebuit sa fi fost in unul din cele 2 vagoane de la miloc.
Dar sincer nu cred ca se va pune problema de a nu te auzi,dat fiind ca de sala motoarele te desparte o usa/perete gros antifonat bine, din cate am observat plus un hol pentru a se urca pasagerii.
Probe pe traseu se vor face la ei si din cate am inteles Remar Pascani va oferi consultanta si asistenta tehnica timp de o luna CFM-ului pentru a se asigura ca totul merge bine si pentru instruirea personalului.
Uite o poza cu pasajul de intercomunicatie:
Cabina:
Din cate am identificat in sala motoarelor au pus pe el un generator Volvo TAD 532 GE de 129 KW si 173 HP si compresor Almig:
Sala motoarelor:
Boghiu Ganz: