Sa construim impreuna H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
PS. In legatura cu acel concurs foto , nu te mai amagii , acel concurs nu are nici o legatura cu un concurs corect orientat pe poze si modelismul feroviar . Voturile se "castiga" pe solutia cati mai multi prieteni isi fac cont si te voteaza chiar daca acei prieteni nu au nici o legatura cu pozele ,modelismul feroviar sau vre-o latura artistica .Si acum daca intri si vezi cele mai multe voturi la ce poza sunt o sa te intrebi daca voturile nu sunt date de orbi :(
Vezi ca sunt pe diferite site-uri (nu de modelism feroviar) concursuri pentru poze si peisaje ,parerea mea ca acolo ar trebuii sa postezi .
 
Ceauu multumesc de incurajari legat de poze

legat de tuns iarba e stricata motocoasa si astia de la infra o freaca toata ziua, am pus un papartzi dupa ei, sa-i prinda cand stau.Sa-i penalizez la salar si poate aflu cine a stricat si coasa :| ca vorba aradeanului daca-i dai unui muncitor (astra) doua bile ...una o strica si una o pierde in 5 min asa si astia


revin in 3 sapt cu poze / concediu :D
 
RE

si pt ca tot vreau candva undeva un modul cu zapada am fost la o specializare la fatza locului la Zell am tall ..si evident am prins o aburoasa in actiune si anuma BR 99 cu tot setul de vagoane dupa ea :roll: asa ca am renuntat la skypass si am dat o tura cu mocanitza (deshi se lauda austriacu ca skipasul merge pe orice ;autobuz,tren ,parcare ...tot inclusiv telecabina ... e nu a fost asa ,cu mocanitza nu merge :( )

asa ca urmeaza cateva poze
 
Splendide poze!!! 8)
Multumesc pentru imaginile cu rotile & bielele aburoasei :aplauze:
Ca la aburoasele mari 22 si 39, biela motoare este articulata la osia a doua, iar sistemul de distributie porneste de la osia a 3reia. Avem de-a face cu un sistem cu admisie exterioara, cu celebrele contramanivele inclinate spre inainte si bratele arborelui de comanda (nu stiu denumirea exacta, asa ca... improvizez :D) orientate spre inapoi, ceea ce confirma teoria dedusa de mine si expusa aici. Din pacate, n-am apucat sa stau de vorba pe indelete cu un mecanic de aburoasa, deci deocamdata ma bazez doar pe deductiile mele logice :fluierat:
 
in timp ce diorama sta stransa la perete

unii lucreaza cu spor iar altii se tzin de nunti

 
Observ ca si tu ai o pasiune pentru vagoanele Talbot si m-ai luat clar (am numarat parca 22 de vagoane). Eu inca sunt la 5 deja achizitionate si 6 comandate :)
 
NEWS ALERT

Diorama etajata!! :D

Arata super. Si imi place tare mult garnitura de vagoane cu piatra.
 
NEWS ALERT II

Diorama etajata si concluzia :
"ECONOMIA MONDIALA SE VA INCADRA PE UN DRUM ...... DE FIER :D