Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cititi articolul de mai jos si cruciti-va:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-scade-cfr-durata-calatoriei-opriri-mai-putine-trenuri-scurte-951099.html

Eu nu stiu ce sa fac: sa "ma" rad sau sa "ma" plang :evil: ?

Cica CheFeRe-ul nostru va face reducere a timpilor de parcurs:
-de la 4 ore se va scadea la 3 ore si 35 minute---adica 25 minute :D
-de la 11 ore si 45 minute la 11 ore , adica 45 minute :D
-de la 8 ore si 35 minute la 8 ore si 10 minute, adica 25 minute :D

Astia chiar ne cred...puncte puncte !
Sau sunt doar alegerile care bat la usa ?
Pai ce fel de reduceri de timp sunt astea ?

Dar cand vor mai reduce si din banii dati aiurea pe accelerat ca sa mergi cu timp de ...personal ?


Marius.

PS: Iar astea de sus sunt doar "promisiuni", sau mai bine zis "timp viitor programat" !!
 
Da si la anu' se apuca de linia Bucuresti-Cluj sau Predeal-Brasov...si o sa mareasca la loc sau o sa mareasca si mai mult...ce stire jalnica. :-?

Tipic pentru romani stiri despre cum a fost strivit gandacu' sau inaugurarea statiei de tramvai cu ministru transporturilor la fata locului ... maaaamaaa ce chestii monumentale au facut .... :-| tara lui papura voda... :-x
 
CFR C??l??tori a atribuit contractul pentru modernizarea de locomotive electrice
CFR C??l??tori a atribuit prin negociere direct?? contractul cadru pentru modernizarea de locomotive electrice. Astfel în cadrul contractului vor fi modernizate minim 4, maxim 15 locomotive electrice. Contractul a fost atribuit firmei Softronic din Craiova. Valoarea finala a serviciilor este de 53 mil lei (12 mil EUR), f??r?? TVA. Contractul va fi semnat dup?? trecerea perioadei legale pentru depunerea contesta?iilor.
Sursa: www.e-licitatie.ro
 
http://www.timesnewroman.ro/politic/5742-cfr-va-reduce-distantele-dintre-localitati-pentru-ca-trenurile-sa-mearga-mai-repede
 
http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-10-26/CFR-condamna-la-izolare-un-sat-intreg

CFR condamn?? la izolare un sat întreg
de Sandrinio NEAGU

Peste 360 de oameni vor r??mâne izola?i de la 1 noiembrie. Iar pentru asta trebuie s?? le ââ???žmul?umeasc??ââ?? celor de la CFR C??l??tori, care au decis s?? închid?? linia Floreni - Dorni?oara. Motivul pentru care reprezentan?ii CFR anuleaz?? trenurile care circulau pe aceast?? rut?? ar fi acela c?? pierderile sunt prea mari, iar num??rul c??l??torilor a sc??zut prea mult.

în schimb, Elisei Toda?c??, primarul din Poiana Stampei, comun?? pe teritoriul c??reia se afl?? satul Dorni?oara, spune c?? prin aceast?? m??sur?? o întreag?? comunitate este condamnat?? la izolare.

ââ???žîn Dorni?oara tr??iesc 363 de oameni, iar dac?? CFR-ul pune în practic?? ce ?i-a propus, adic?? închiderea liniei, va fi vai de capul lor. Nu au nici un alt mijloc de transport la dispozi?ie ?i, practic, vor r??mâne izola?i. Plus c?? mai sunt ?i copii care merg la ?coal?? ?i acum nu vor avea efectiv cu ce ajunge la ore. Nu se poate s?? se închid?? aceast?? linie a?a. Ar fi o crim??ââ??, a precizat Elisei Toda?c??.

Pe traseul dintre Vatra Dornei ?i Dorni?oara circula un automotor construit în 1940 ?i modernizat ulterior. Durata unei c??l??torii era de aproximativ o or?? ?i jum??tate, iar trenul circula doar în timpul s??pt??mânii, fiind astfel extrem de util pentru naveti?ti ?i elevi.
 
La t???i li greu....

http://www.ziare.com/international/china/china-a-oprit-proiectele-pentru-trenurile-de-mare-viteza-din-cauza-problemei-banilor-1130234
 
Era de asteptat ca modernizarea sa o faca Softronicul, ca doar nu se putea face cu SCRL Brasov care a mai facut modrnizari. Tertii sa traiasca!
 
LUUUME LUUUME !!!!!

PREGATITI-VA APARATELE DE FILMAT !!!! APARATELE DE FOTOGRAFIAT..... IN DATA DE 20.11.2011 VOM AVEA DE POZAT UN ACCIDENT FROVIAR CARE NU S-A INTAMPLAT !!!

http://www.afer.ro/rom/OIFR/documents/Raport%20preliminar%20Dragos%20Voda.pdf

cineva prezice viitorul..... :D :D :D :D
 
Circula?ia trenurilor între Slobozia Veche ?i Ciulni?a va fi oprit?? timp de o lun??

începând de ast??zi ?i pân?? la sfâr?itul lunii circula?ia trenurilor pe ruta feroviar?? Slobozia Veche ââ??â?? Ciulni?a va fi suspendat?? din cauza lucr??rilor de reabilitare a infrastructurii din zona sta?iei de la Ciulni?a.
Potrivit datelor oferite de reprezentan?ii CFR C??l??tori între 1 ââ??â?? 30 noiembrie vor fi anulate opt trenuri personale care f??ceau leg??tura între sta?iile Slobozia Veche ââ??â?? Ciulni?a ?i retur.
în loc de trenuri, c??l??tori vor putea circula pe aceast?? rut?? cu ajutorul microbuzelor. Ma?inile vor respecta acelea?i orare precum trenurile, iar pasagerii se pot îmbarca din zona autog??rilor din Slobozia ?i Ciulni?a.
 
CFR SA vrea s?? închirieze 1.600 de kilometri de cale ferat?? neinteroperabil??

CFR SA, compania care gestioneaz?? infrastructura feroviar?? din România, va organiza pe 10 noiembrie, la Bursa Român?? de M??rfuri, o licita?ie public?? cu strigare pentru închirierea a circa 1.600 de kilometri de cale ferat?? desf???urat?? din infrastructura feroviar?? neinteroperabil?? (infrastructura feroviar?? aferent?? traficului local, conectat?? sau nu cu infrastructura interoperabil??, care este administrat?? ?i dezvoltat?? conform unor reguli interne). M??sura face parte din angajamentele incluse în programul de eficientizare a sistemului feroviar, care vizeaz?? reducerea cheltuielilor ?i a activit???ilor neprofitabile.

Câ?tig??torii licita?iei sunt obliga?i s?? prea ?i personalul CFR existent sau care î?i desf???oar?? activitatea pe sec?ia sau grupul de sec?ii scos la licita?iei.

Participan?ii la licita?ie pot depune oferte pentru urm??toarele grupe de sec?ii de c??i ferate:


Grupa I: Ploie?ti Crâng - Ploie?ti Vest; Ploie?ti Vest -Târgovi?te Nord - Fieni - Pietro?i?a; Dite?ti - Gura Pal??ngii; I.L. Caragiale - Di?e?ti - Moreni; Bucure?ti Sud C??l??tori -Titan Sud; Bucure?ti Sud C??l??tori - Olteni?a; C??ciula?i - Snagov Plaje; Buda - Sl??nic; Ploiesti Nord - M??neciu.

Grupa II: C??rbune?ti - Albeni; Amaradia - Bârse?ti; B??beni - Berbe?ti - Alunu; Arge?elu - Câmpu Lung - Gole?ti; Vâlcele - Curtea de Arge?; Ro?iori - Turnu M??gurele Port; Golen?i - Poiana Mare.

Grupa III: Simeria - Pesti?; Simeria - Hunedoara; Jebel - Liebling; Timi?oara Est - Radna; C??rpinis - Ionel; Lupeni - Lupeni Tehnic - Livezeni.

Grupa IV: Oradea Vest - Cheresig, Câmpia Turzii - Turda; Baia Mare - Baia Mare Nord.

Grupa V: Sebe? Alba - Petre?tii de P??dure.

Grupa VI: Dorne?ti - Gura Putnei - Putna; Dorni?oara - Floreni; Gura Humorului - D??rm??ne?ti; Crasna - Hu?i.

Grupa VII: F??urei - Tecuci, M??r???e?ti - Panciu, Buz??u - Berca; Com??ne?ti - Moine?ti
 
Circula?ia trenului 1625 Bra?ov - Sibiu modificat?? temporar

CFR C??l??tori informeaz?? c??, pentru efectuarea unor lucr??ri la infrastructura feroviar?? pe sec?ia Bra?ov ââ??â?? Podu Olt, între sta?iile Avrig - Piatra Olt ?i Arpa? - Porumbacu, circula?ia trenului accelerat 1625 Bra?ov ââ??â?? Sibiu, în zilele de 2 ?i 9 noiembrie 2011, este modificat?? astfel:

în locul trenului accelerat 1625 Bra?ov (plecare 11.30) ââ??â?? Sibiu (sosire 14.24) va circula trenul accelerat 1627 Bra?ov (plecare 13.05) ââ??â?? Sibiu (sosire 16.22).

Rug??m pasagerii ca înainte de efectuarea c??l??toriei s?? solicite la sta?iile ?i agen?iile CFR informa?ii privind rutele ?i orariile trenurilor, la telefon 0219521 sau s?? acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro.
 
Anca Boagiu: CFR a fost, în ultimii ani, copilul nebun ?i nedorit în Ministerul Transporturilor


Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat c?? infrastructura de cale ferat?? va intra într-un amplu proces de modernizare dup?? ce, în opinia sa, Compania Na?ional?? de C??i Ferate a fost, în ultimii ani, ââ???žcopilul nebun ?i nedorit în interiorul Ministerului Transporturilorââ??.

Boagiu a spus c??, pân?? la sfâr?itul anului, î?i dore?te ca ministerul pe care îl conduce s?? semneze contracte în valoare de 2,3 miliarde de euro pentru modernizarea infrastructurii feroviare din România.

Conform ministrului, licita?iile pentru atribuirea lucr??rilor au fost deja lansate.

"Vom acorda o aten?ie deosebit?? construirii ?i moderniz??rii infrastructurii de cale ferat?? de pe coridoarele feroviare. Sunt lansate deja cea mai mare parte a licita?iilor pentru contracte în valoare de 2,3 miliarde euro. Ambi?ia pe care ministerul o are, prin companiile din subordine, este ca majoritatea contractelor s?? fie semnate pân?? la sfâr?itul acestui an pentru a putea intra în modernizare ?i cu calea ferat??. Din nefericire, CFR a fost ani în ?ir copilul neiubit ?i nedorit în interiorul ministerului. Ast??zi a intrat în familia transporturilor ?i sper s?? se simt?? atât în interiorul companiilor, cât ?i în afar??", a declarat ministrul Anca Boagiu.
 
adrian78hd a spus:
Participan?ii la licita?ie pot depune oferte pentru urm??toarele grupe de sec?ii de c??i ferate:

Grupa I: Bucure?ti Sud C??l??tori - Olteni?a;

Grupa II: C??rbune?ti - Albeni;
intrebare: se ia toata grupa odata? adica daca cineva vrea Buc Sud - oltenita trebuie sa le ia si pe celelalte?
comentarii: se pare ca singurul mod de a scapa Buc S - oltenita de blatisti e "externalizarea"... legat de carbunesti - albeni, din cate stiu linia respectiva deserveste o mina si e destinata mai mult traficului de marfa.... de ce o "externalizeaza"? (retoric...)
 
http://www.antena3.ro/politica/anca-boagiu-cfr-a-fost-in-ultimii-ani-copilul-nebun-si-nedorit-in-ministerul-transporturilor-141882.html
 
CFR SA continu?? repararea Viaduct Carac??u


Contractul pentru dezvoltarea lucr??rilor de proiectare pentru realizarea privind repararea Viaductul Carac??u, situat pe Adjud - Siculeni linie de cale ferat??, a fost atribuit coe Poiect. Contractul este estimat la 150000 lei, f??r?? TVA (34.5 mii EUR), sursa de finan?are fiind asigurat?? de la bugetul de stat. Criteriul de atribuire a fost pre?ul cel mai sc??zut, precum ?i termenul limit?? pentru finalizarea lucr??rilor fiind de 3 luni de la atribuirea contractului.

în plus, CFR SA a alocat, de asemenea, alte dou?? contracte estimat la 128785 lei (29.6 mii EUR), f??r?? TVA, pentru repararea ?i salubritate lucr??ri pentru cl??diri de Nord ?i de Est Ia?i sta?ii de cale ferat?? Câmpulung, pentru care compania va acorda finan???ri din fonduri proprii.

Lucr??ri de reparare ?i de canalizare pentru cl??diri de Nord ?i de Est Ia?i sta?iile de cale ferat?? Câmpulung vor fi efectuate de c??tre Avigall Comprest ?i Isis. Ofertele depuse de c??tre cele dou?? societ???i au fost selectate, la un cost de 67295 RON (15.47 EUR mii), f??r?? TVA ?i TVA RON 61490 (14 mii de euro), exclus, societatea acordarea de finan???ri din fonduri proprii. Criteriul de atribuire a fost pre?ul cel mai sc??zut, precum ?i termenul limit?? pentru finalizarea lucr??rilor a fost de 90 de zile ?i 130 zile, respectiv, dup?? atribuirea contractului.
 
manlif2_0 a spus:
adrian78hd a spus:
Participan?ii la licita?ie pot depune oferte pentru urm??toarele grupe de sec?ii de c??i ferate:

Grupa I: Bucure?ti Sud C??l??tori - Olteni?a;

Grupa II: C??rbune?ti - Albeni;
intrebare: se ia toata grupa odata? adica daca cineva vrea Buc Sud - oltenita trebuie sa le ia si pe celelalte?
comentarii: se pare ca singurul mod de a scapa Buc S - oltenita de blatisti e "externalizarea"... legat de carbunesti - albeni, din cate stiu linia respectiva deserveste o mina si e destinata mai mult traficului de marfa.... de ce o "externalizeaza"? (retoric...)

Se ia numai la pachet
Primul pachet chiria anuala t.705.500 RON
Pachetul 2 1.964.100 RON
Pachetul 3 559.900 RON
Pachetul 4 88.200 RON
Pachetul 5 3.100 RON
Pachetul 6 195.200 RON
Pachetul 7 134.700 RON
 
România: Mai mult de 15 milioane EUR pentru reabilitarea a 12 poduri si podete


5 firme si 4 consor?ii au depus oferte pentru reabilitarea a 12 poduri si podete situate în intervalul de activitate din Bra?ov, Constan?a ?i filialele Timi?oara, CFR SA a anun?at. Lucr??ri de reabilitare pentru cele 7 poduri ?i 5 pode?e vor fi efectuate pe trei loturi.
Proiectul este estimat la RON 67.26 milioane (EUR 15.26 milioane euro), f??r?? TVA ?i sursa de finan?are vor fi fonduri nerambursabile de la Comisia European??, 69.25% . stat ?i fondurile bugetare de 30.75%,
perioada de execu?ie va fi de 24 luni de la atribuirea contractului, la care se adaug?? perioada de garan?ie de 12 luni dup?? finalizarea lucr??rilor.
Pute?i g??si mai jos lista de companii care au participat la licita?ie:

1. SC SELINA SRL Oradea - lotul 3
2. SC DARIA CONST SRL si Compania Construc?ii Feroviare SA Câmpulung Moldovenesc - lotul 2
3. SC confer?? GROUP SRL & SC RADARIA SRL - lotul 1
4. SC EUROPAN PROD SA - lotul 2
5. BILFINGER BERGER BAUGESELLSCHAFT mbH. - Loturile 1, 2 ?i 3
6. ALPINE Bau GmbH - - loturile 1, 2 ?i 3
7. SOPMET SA - METABET - TIEFBAU - lotul 2
8. SOPMET SA - METABET - lotul 3
9. TUZI Construzioni Generali SpA - loturile 1, 2 ?i 3