Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Un tren de marf?? a deraiat în judetul Mehedin?i


Circula?ia feriviar?? este blocat??, în acest moment, între Filia?i ?i Drobeta Turnu Severin, din cauza unui tren de marf?? (vagon) care a deraiat în zona Valea Alb?? din jude?ul Mehedin?i.

Trenul era înc??rcat cu fier vechi, venea dinspre Craiova ?i se îndrepta spre Tr. Severin. Deocamdat?? nu se cunosc cauzele deraierii.
 
Iaca si 2 stiri la calup...

http://www.adevarul.ro/locale/turnu-severin/tren-marfa-deraiat-Mehedinti_0_591540897.html

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-cfr_transport_calatori-intarzieri-trafic_feroviar-rute-hoti-furt-circulatie_0_591541055.html

M.
 
dantm a spus:
Acuma ce sa le ceri, geografia nu se mai da la bac.

De ce nu o fi dat de la inceput Buzau - Berca la TFG? sa o ia acuma GFR.

Oare ce o mai fi din linia de Cheresig, si ce o sa faca VTS cu liniile alea din Baia Mare? Era undeva pe alt forum un reportaj cu ele ca sint cam pe duca.
Garnituri intregi de steril aurifer si neferos de la fosta flotatie, asta o sa transporte VTS din Baia Mare Sud. Baia Mare - Baia Mare Nord este grupa de linii a st. Baia Mare si include si fosta st. Baia Mare Sud care da acces la fosta flotatie. Cu o minima investitie (un macaz pentru acces la fosta L1 rampa din Baia Mare Sud) au de lucru si de transportat pana uita de ei!!!!!! Daca observi, am folosit de multe ori cuvantul "fosta", asta ca sa-ti dai seama cam ce pret s-a platit pentru aceasta linie. Mecanicii de la VTS au fost in recunoastere inca dinainte de a se desfiinta Baia Mare Sud, deci se stia ceva. Oricum, ceva mirosea si acum a iesit la suprafata. Cam aceeasi situatie este si la Turda.
 
Pentru alte companii feroviare(private) specializate in transport de marfa in RO, este rentabil acest segment de piata, numai pentru CFR Marfa NU !

Adica aia inchiriaza si material rulant , si personal si linia de la CFR Marfa si au profit, iar CFR Marfa , care e "apropritar"...NEXAM profit !
Brava lor !

Iote alta stire ce pregateste vanzarea/privatizarea (pe nimic) a acestei companii:

http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/cfr-marfa-si-a-concediat-in-ultimul-an-jumatate-din-angajati-244793.html

Adica se doreste sa se arate ca nici daca se munceste nu e profitabil...
Ce sa mai , atacul s-a intetit, se joaca direct, la glezna...sfarsitul privatizarii pe nimic se apropie ametitor....este ultima turnanta, domnilor !!!

Le jeux sont fait , Rien ne va plus !!!

M.

PS: Si massmedia are rolul ei in acest joc---te pregateste "psihologic" de eveniment , ca sa spui:"'''lasa, mai bine e ca i-au privatizat, ca uite ce rau ajunsesera ...":evil:

Deunazi era anuntat pe toate canalale posibile ca FeMeIul a dat cu"pumnu'n masa" si a decretat: "....trebuie neaparat sa privatizam si CFR Marfa...."
Pesemne ca Schenker-ul s-a tot saturat sa dea spagi si sa primeasca UE ...asa ca au sunat un prieten..mai mare !!!

http://www.europalibera.org/content/article/24309351.html :evil:
 
Vizita lui Basescu la Merkel are legastura cu privatizarea CFR Marfa? si e DB pe fir?

ca au fost ceva declaratii de presa?


Si inteleg ca VTS a luat aceste linii in Baia Mare

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6900
 
România demareaz?? proiecte feroviare importante pentru re?eaua european??
România este o ?ar?? care are o re?ea feroviar?? întins??, iar în prezent desf???oar?? proiecte de reabilitare ?i modernizare a infrastructurii pentru cre?terea performan?ei transportului feroviar. La nivel european infrastructura feroviar?? din România este recunoscut?? ca având o importan??? major?? pentru UEââ??, a declarat Philippe Garcia, Director Ubi-France România ââ??â?? Ambasada Fran?ei, în cadrul evenimentului ââ???žîntâlnirile feroviare franco-româneââ??, organizat de Club Feroviar ?i Ambasada Fran?ei în România.
în acest context, România beneficiaz??, pe perioada 2007-2013, de fonduri în valoare de peste 2,5 mld euro (POS-T) ?i alte finan???ri acordate de institu?iile financiare ?i de c??tre stat. ââ???žRomânia este o ?ar?? care se dezvolt?? pas cu pas, iar pe segmentul transportului feroviar investi?iile sunt deblocate, ceea ce a determinat demararea proiectelor finan?ate prin fondurile europene ?i cele de stat. De asemenea, sunt importante proiectele transfrontaliere, pentru care ?i UE va aloca în noul exerci?iu bugetar 30 mld euro. în ceea ce prive?te transportul feroviar de pasageri, anul viitor vor fi lansate licita?ii pentru achizi?ia de material rulantââ??, a declarat ???žtefan Ro?eanu, Senior Partner Club Feroviar.
în cadrul evenimentului au participat reprezentan?i ai Ubi-France (agen?ie francez?? pentru dezvoltarea interna?ional?? a companiilor), precum ?i ai companiilor franceze, care au discutat proiecte ?i solu?ii pentru un transport feroviar eficient ?i sigur.

Sa vedem ce material rulant va cumpara CFR Calatori rame Bombardier prin Remarul Cluj?
 
Din cauza frigului, ?inele de tren s-au fisurat, astfel c?? trenul Intercity Bucure?ti-Timi?oara a r??mas blocat în câmp, în apropiere de Remetea Mare. Oamenii sunt sup??ra?i c?? au pierdut leg??turile cu alte trenuri.


Cat de naiv esti sa crezi asa ceva ?! :-? Cauza, proasta intretinere a liniilor si calitatea sinelor :roll:
 
Si ce e asa greu de crezut ca s-a crapat sina?Acuma un an s-a crapat pe M202 la 6 km de Tirgu Jiu la Ezureni A 1821 a facut o ora intarziere si apoi P de Petrosani a stat 15 min in statia Ec Teodoroiu dupa s-au hotarat sa ii dea drumul cu restrictie de 5km/h in zona unde era sina crapata!!
 
si un link pentru cine vrea sa stie mai multe (desi din ce am vazut nu sunt foarte multe detalii):
http://www.mediafax.ro/social/trei-trenuri-blocate-pe-ruta-bucuresti-timisoara-din-cauza-unei-defectiuni-sute-de-calatori-au-fost-afectati-de-aceasta-avarie-8984018

Tot pe net am gasit o chestie interesanta:
Sa speram ca dupa ce intrara in vigoare noul mers a trenurilor, din 11 decembrie, oamenii nu vor mai astepta inutil in gari sau in trenuri stationate, mai ales, in camp. Dupa acea data, CFR va schimba incadrarea trenurilor si va garanta vitezele pentru noile categorii.

As fi curios cum e cu garantarea vitezelor, si mai ales ce se intampla in cazul in care ma duc sa ma sterg undeva cu garantia lor, ca oricum trenurile vor intarzia (oricum se intampla si la case mai mari, dar mult mai rar), si parca inca vreo 2 ani nu suntem eligibili pentru a cere daune pentru intarzieri, ca ne-a iertat ue, altfel dadea cfr-ul faliment in cateva luni.

S-a schimbat ceva intre timp sau pur si simplu e doar o vorba romaneasca aruncata in vant, ca da bine la marketing si la imagine ?
 
o mica paranteza legata de intarzieri, ceva mai offtopic. aseara am mers cu acceleratul (deja asta a ajuns un eveniment, mersul cu trenul) pe relatia bucuresti - craiova, si am comparat timpii de pe cfrcalatori.ro cu cei reali. ce am constatat: pana in videle a acumulat 10 minute intarziere, in craiova a ajuns la minut (sau la limita, cu un minut mai devreme). sunt curios daca si in noul mers al trenurilor se va modifica similar.

p.s. nu mi-a sarit in ochi, pe forum, nici un thread in care sa impartasim experientele "dobandite" prin "mersul cu trenul" - fie probleme legate de bilete, sau de blatististi, sau comentarii asupra vagoanelor in care am calatort. sunt sigur ca fiecare calatorie e unica!

p.p.s. vagoane climatizate... ma fac sa duc dorul vagoanelor aclimatizate, la care puteai deschide macar un geam si sta "c???el" linistit...
 
Cu ce accelerat ai mers ?
La 1823 noul mers va fi asa
BUCURE???žTI NORD GR.A 17.45
VIDELE 18.31-18.33
RO???žIORI NORD 19.13-19.15
DR?G?NE???žTI OLT 19.44-19.45
CARACAL 20.01-20.03
CRAIOVA 20.46
Va ajunge cu 14 min mai devreme iar in Rosiori va sta 2 minute in loc de 4 min
 
Ministerul Transporturilor din Cehia inten?ioneaz?? s?? scoat?? la vânzare cl??dirile care ad??postesc g??rile, arat?? ââ???žHospod??Â???â??ské Novinyââ??. Planul ministrului Transporturilor, Pavel Dobe??Â?, este ca municipiile ?i regiunile s?? achizi?ioneze treptat aceste cl??diri, care s?? r??mân?? astfel în administra?ie public??.
Aceast?? m??sur?? de separare a g??rilor de compania feroviar?? de stat ar avea menirea de a consolida C??ile Ferate Cehe, care ar putea ob?ine astfel 400-500 milioane de euro, pe care i-ar putea utiliza pentru a face fa??? competi?iei pe pia?a feroviar??.

Oare la noi de ce arunca 170 de milioane de euro in unele gen Calarasi Botosani etc etc ?si cu banii aia ii baga in infrastructura
 
nu stiu cat de buna e ideea asta cu vandutul garilor, pana la urma garile sunt strict legate de caile ferate, la noi cel putin s-ar trezi primarul sa mai faca un mall in loc de gara, sau si mai bine sa o darame ca pe acolo e planul autostrazii "zburatoare"
ce-i drept, vorbeai de un popor cu mult peste noi (macar la capitolele cultura si mentalitate), deci probabil ca au si legile care sa nu le permita sa faca prostii; oricum probabil ca nici nu le trece prin cap de asa ceva, dar cine stie, sa nu ia ceva know-how de la romani
 
http://www.agenda.ro/polls/view/1102/calatoria-cu-trenul.htmlDe cate ori ai calatorit cu trenul anul acesta?

Numarul votarilor: 376
aproape zilnic, nici nu mai tin minte de cate ori 27 7.18 %
in medie, de cateva ori pe luna 85 22.61 %
in tot anul - o data sau de doua ori 98 26.06 %
niciodata 166 44.15

Cred ca nu mai e nimic de comentat doar mai trebuia si o intrebare retorica "de ce nu mai calatoriti cu trenul?"
 
Un autotren s-a pr??bu?it de pe un pod ?i a aterizat pe o linie de cale ferat??


Un ?ofer de TIR ?i-a v??zut moartea cu ochii, în aceast?? diminea???, dup?? ce a pierdut controlul volanului ?i s-a pr??bu?it în gol de pe un pod aflat la intrarea în localitatea Simeria. Din fericire a sc??pat nev??t??mat.

în c??dere, cabina autotrenului a rupt firele de înalt?? tensiune, alimentate la 27.000 de vol?i. Circula?ia trenurilor pe ruta Simeria ââ??â?? Petro?ani nu a fost îns?? afectat?? deoarece acestea au fost redirec?ionate pe o linie de rezerv??.


SE PARE CA NU A VAZUT MOARTEA, PT CA A SCAPAT ;-) NUMAI ASA POATE FI INVINS TRANSPORTUL RUTIER DE CEL PE CALEA FERATA :roll:
 
adrian78hd a spus:
Cu ce accelerat ai mers ?
La 1823 noul mers va fi asa
BUCURE???žTI NORD GR.A 17.45
VIDELE 18.31-18.33
RO???žIORI NORD 19.13-19.15
DR?G?NE???žTI OLT 19.44-19.45
CARACAL 20.01-20.03
CRAIOVA 20.46
Va ajunge cu 14 min mai devreme iar in Rosiori va sta 2 minute in loc de 4 min
cu A1693
Bucuresti Nord 19.45 (cred ca a plecat la timp, nu am verificat)
Videle 20:30 - 20:32 (20.36)
Rosiori Nord 21:23 - 21:25 (21.33)
Draganesti Olt 21:53 - 21:54 (catel pe un geam - gasit cu greu - care se deschidea in minunatul vagon climatizat, vroiam sa vad podul peste Olt, nu stiu ora)
Caracal 22:10 - 22:12 (motaiam cu parul zburlit, nu am verificat exact, dar parea ca a recuperat destul, sa zic ca era pana in 22.15)
Craiova 22:59 - 23:08 (22.58 )
 
Haideti sa va mai delectez cu inca o "aroganta" comisa de cei de la CFR....
Ce se intampla?
Iubita mea a plecat Vineri cu mama ei pana la Slanic Prahova.
Ma suna iubita astazi pe la ora 21 ( UK time) sa-mi spuna ca a avut parte de aventuri pe drumul de intoarcere.
Mai exact, ea a luat personalul 3428 de la Slanic Prahova , acesta avand legatura cu personalul 3006 ce se intoarce de la Brasov in gara Ploiest Vest.
Buuun pana aici !

Faza este ca azi, in gara BUDA ( gara aflata cu o statie inainte de Ploiesti Vest) s-au intalnit ambele trenuri , si 3428 si 3006......dar primul care a plecat din statie---contrar obiceiului----a fost personalul de Brasov 3006.

Ei bine , acest 3006 a plecat spre Ploesti Vest, a ajuns aici si.... a plecat mai departe spre Bucuresti ! :razz: :D
Pur si simplu, impiegatul de miscare a "uitat" sa-l opreasca in Ploiesti Vest ca sa preia si calatorii din 3428 !


Iar cei din personalul 3428 au trebuit sa mearga la "Casa de bilete" din Ploiesti Vest si sa ceara ca biletele sa le fie stampilate ca sa poata veni gratis spre Bucuresti cu acceleratul 1746 ce vine de la Satu Mare !!!!!!!!!

Astia de la Casa de bilete le-au spus calatorilor ca "nu se poate"" si i-au trimis la seful de gara parca, acesta punand stampile pe fiecare bilet , la fiecare calator si scriind pe bilet si o mica explicatie, ca sa inteleaga si tata Nashu de pe accelerat :razz: :D :D :D :D !

Treba in stil romanesc, ce sa mai !

Si oricum, spuneau ceilalti calatori ca NU e prima data cand se intampla ! ...dar las' ca merge si asa, nu ?? :D
Marius.

PS: Asa am aflat si faptul ca , dupa nu stiu ce nou sistem , trenul personal 3006 va sosi cu 12 minute mai tarziu fata de personalul 3428 Slanic , tocmai ca sa se evite astfel de situatii si pe viitor !

PPS: Tipa de la Casa de bilete o tinea sus si tare ca :
".....acel personal 3006 nu e tren de legatura pentru personalul 3428 Slanic si ca nu are nici o obligatie ".
Mai multi oameni i-au replicat ca , in primul rand asa este descris pe site-ul oficial CFR, si doi la mana, daca iti iei bilet dus-intors Bucuresti-Slanic Prahova, apoi acel 3006 apare pe bilet ( si asa am mers si eu cat eram in RO, ca era mai ok la pret ).
Tipa a tacut apoi malc !! Off off mai mai....

PPPS: Hai ca acum am vazut ca am facut si eu, in sfarsit , 500 de posturi in 5 ani !!! Cam mult as zice eu :D :lautar: !
 
Mersul cu trenul a ajuns o aventura, din doua motive, care tin de cele doua parti implicate evident: cei care asigura transportul pe calea ferata, respectiv cei care calatoresc. Cat timp se va fura ca din bunurile nimanui si nu se va pune un stapan peste ceea ce inseamna transportul feroviar, slabe sanse sa se miste ceva. Pe de alta parte cat timp nu se educa poporul, la fel, iar educatia se poate face numai cu bata sau cu mijloace financiare. Adica mizerabilii trebuie taxati pentru fiecare comportament inadecvat pe care il au.
Am circulat recent (din cauza jegului merg rar cu trenul) cu IC pe ruta Tm - BUC. La clasa I, tarife pe masura, conditiile sunt sa zicem acceptabile, adica cam pe unde ar trebui sa se regaseasca clasa II ACC. Insa individul calator este sub orice limita. Daca de dimineata la prima vizita la asa zisa buda, se gasea un capat de hartie si un rest de sapun, la a doua trecere acestea disparusera cu desavarsire. De asemenea pasionatii de tigari, in loc sa aiba rabdarea de a baga mizeriile alea in statiile unde trenul sta mai mult, folosesc toaletele dupa care sting tigarile de ramele din plastic ale oglinzilor, care arata din acest motiv infiorator. Buzile sunt relativ moderne, cu vacuumare si curatare automata, insa sunt neaintretinute pe de o parte, iar pe de alta parte civilizatia celor care calatoresc lasa de dorit.
 
Referitor la intarzierile din zilele trecute pe ruta TM - BUC, dupa fisurarea liniei de cale, azi dimineata se pare ca iarasi a existat o intrerupere inc irculatia feroviara, ca urmare a unui accident rutier, datorat ca de obicei celor care nu se asigura la trecerile la nivel.