Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
stageexp
Mersul cu trenul a ajuns o aventura, din doua motive, care tin de cele doua parti implicate evident: cei care asigura transportul pe calea ferata, respectiv cei care calatoresc. Cat timp se va fura ca din bunurile nimanui si nu se va pune un stapan peste ceea ce inseamna transportul feroviar, slabe sanse sa se miste ceva. Pe de alta parte cat timp nu se educa poporul, la fel, iar educatia se poate face numai cu bata sau cu mijloace financiare. Adica mizerabilii trebuie taxati pentru fiecare comportament inadecvat pe care il au.


Dosare penale pentru ho?ii de cablu din gara Ciulni?a

Una dintre persoanele prinse, sâmb??t??, la Dragalina, încercând s?? fure cablu de la calea ferat?? s-a ales cu dosar penal ?i este cercetat?? de poli?i?tii de la Serviciul Transporturi Feroviare din Ciulni?a.

Edit by forum admin
text scris cu Caps
 
Poleiul ?i cea?a creaz?? din nou probleme ?oferilor. Un tir s-a r??sturnat de pe un pod, blocând circula?ia trenurilor între Bucure?ti - Pite?ti


Un ?ofer de tir a sc??pat cu via??? dup?? ce a picat de la o în??l?ime de 10 metri, direct peste calea ferat?? care face leg??tura între Bucure?ti ?i Pite?ti. Totul s-a întâmplat în aceast?? diminea???, pe Drumul Na?ional 7, la ie?ire din ora?ul dâmbovi?ean Titu. Traficul feroviar între Pite?ti ?i Bucure?ti a fost blocat mai bine de dou?? ore.

Din primele cercet??ri, se pare c?? poleiul ?i ceata au fost prinicpalele cauze ale evenimentului rutier. ???žoferul tirului a pierdut controlul volanului, a intrat pe contrasens, a rupt parape?ii de protec?ie ai podului ?i s-a r??stunat apoi pe calea ferat??. Din fericire, conduc??torul auto nu a suferit nicio leziune însa tirul a blocat ambele fire de circula?ie feroviar??. La fata locului au sosit mai multe echipaje de pompieri dar ?i reprezentan?ii CFR ?i ai poli?iei care au deschis o anchet??.

------------------------------------------------------------------------------------
Edit by forum admin
text scris cu Caps
 
Asta cu tirurile e tare ââ??Â? nu s-a deblocat bine transportul pe calea ferata a lor ââ??Â? si au inceput deja ââ????sa piceââ?? ââ??Â? ce efect rapid are :lol: :D :D :D
 
MAV Trakcio poate opera locomotive Taurus în România

Rail Cargo Hungaria (RCH) a anun?at c?? MAV Trakcio a primit licen?a de operare pentru 10 locomotive Taurus 1047 în re?eau feroviar?? român??. Pentru a ob?ine licen?a, MAV Trakcio, cu ajutorul RCH, a f??cut transform??ri tehnologice semnificative ale locomotivelor pentru a le putea utiliza pentru serviciile de transport pe c??ile ferate române.
Potrivit acordurilor existente între RCH ?i MAV Trakcio, aceasta din urm?? utilizeaz?? locomotivele Taurus modernizate potrivit intereselor de pia??? ale grupului OBB, pentru serviciile feroviare pe ruta România-Austria.

Sursa: www.railcargo.hu
 
RCH transporta cereale (porumb) din Romania azi aveau 3 garnituri pe defileu intre Tg Jiu si Petrosani 2 garnituri avand la tractiune EA 752 si EA 084 ambele de la CFR Calatori..Probabil EA consuma prea mult pentru ca garniturile erau scurte si nu le mai schimba la Curtici
 
Nu va mai mirati c-au inceput "tir"-urile sa "cada" pe unde nu crezi.....a inceput sezonul rece, ceata si poleiul sint la "ordinea zilei", iar "drumarii", in bunul obicei impamintenit, asteapta......primavara sau sa fie anuntati ca e......polei (de exemplu)......Participantul la trafic - dupa ultimele "reglementari" -are toate obligatiile, de tot felul, inclusiv de desdaunare si reparatii la drum, daca strica ceva prin iesirea in decor.....Drumarii, nu uitati, ca sint aceeasi cu dedicatie si cu contracte "bune rau". Tu cel care esti pe drum esti vinovat ca esti pe drum....cine te pune sa pleci d'acasa cind vezi ca e "urit" ??? Ce daca platesti "taxa" de drum la fiecare litru de combustibil, rovigneta si taxa de drum judetean ( ca-n jud Constanta, unde - desi e suspendata din luna mai a acestui an - se incaseaza in draci la punctele destinate acestui lucru, iar "localii" mai au tupeul sa te opreasca si sa te intrebe de ea....nu s-a facut "mare tam-tam" cu aceasta suspendare, fiindca se iau bani buni de pe urma celor multi....de exemplu,in iulie acest an la statia de la giratoriul de la "Celsy"-drumul de Hirsova si Tulcea-fetele spuneau ca ele nu stiu nimic de suspendarea taxei......) ??? Concluzie....daca nu dai preventiv-si astepti sa treca fenomenul-cu ceva pe jos, ai sa vezi de la masini mici la camioane, pe unde vrei sau nu vrei.... Si mai e ceva : camioane pe tren, inca nu vom vedea....atit timp cit pe sosea faci 18 ore de la Nadlac/Bors la Giurgiu si scoti o medie de 60-70 km/ora iar cu trenul esti pina pe la jumatate din aceasta medie. Mai mult de 80 % din camioanele care intra in tara sau ies din tara au descarcari/incarcari in mai multe puncte, ceea ce face din start imposibil mersul "pe tren".....Marea problema ramine "intretinerea" drumurilor iarna ca pentru noi....poate daca ni s-ar cere senile, am fi mai pregatiti pentru surprizele iernii si-ale drumnarilor......
 
Se pare ca se va redeschide portiunea de cale ferata Baia Mare - Baia Mare Nord, inchisa in urma cu aproximativ 5 ani:

http://www.emaramures.ro/Stiri/58497/GESTIONAR-NOU-Redeschiderea-caii-ferate-Baia-Mare-Baia-Mare-Nord-o-garantie-ca-Romplumb-isi-va-continua-activitatea-
 
Gara de Nord intr?? în p??mânt. Tuneluri spre celelalte g??ri din Bucure?ti

Guvernul României împreun?? cu cel al Belgiei au semnat un memorandum de în?elegere prin care se urm??re?te modernizarea infrastructurii feroviare a Bucure?tiului, inclusiv prin coborârea G??rii de Nord în subteran. Parteneriatul dintre cele dou?? state va fi de tipul public-public ?i va viza, printre altele, realizarea infrastructurii feroviare de la Chitila la Gara Progresul ?i leg??tura prin tunel cu Gara de Sud ?i Gara Obor pentru a transforma Gara de Nord dintr-o sta?ie cap??t de linie într-o sta?ie de conexiune.
ââ???žMinisterul Transporturilor din Regatul Belgiei are o experien??? major?? în dezvoltarea ?i coordonarea lucr??rilor de infrastructur?? feroviar??, în conformitate cu standardele UE ?i este dispus s?? împ??rt???easc?? experien?a sa în vederea moderniz??rii, reabilit??rii ?i extinderii infrastructurii feroviare în zona Bucure?tiului, inclusiv Complexul Gara de Nord, cea mai important?? sta?ie de cale ferat?? de pe sectorul românesc al Coridoarelor Pan-Europene de Transport Feroviar nr. IV ?i IX; ?i de a extinde ulterior o astfel de cooperare pentru alte proiecte similare de infrastructur??ââ??, se arat?? în actul citat.
Memorandumul se poate schimba, în scris, în orice moment ?i poate fi denun?at prin canale diplomatice.
Gara de Nord a fost construit?? dup?? modelul G??rii Centrale din Bruxelles care a trecut, de curând, printr-un proces de modernizare.
în trecut, s-au avansat mai mai multe planuri de modernizare a G??rii. Printre altele, se dorea mutarea ei în locul G??rii Basarab ?i construc?ia unei parc??ri pe actualul amplasament.

http://www.money.ro/belgienii-ne-baga-cea-mai-mare-gara-in-subteran_1169926.html
 
Am vazut un film cu gara centrala din new york, jos palaria. Pentru rromania mi se pare insa mult prea sf. Desi daca iese comisionul gras (si avand in vedere ce mega proiect iese, comisionul va fi pe masura), poate poate peste vreo 10-20 ani o sa avem si gara subterana.
Dar sincer gara de tranzit mi se pare cam ciudat, poate doar cateva linii cel mult, avand in vedere ca cele mai multe trenuri pleaca sau sosesc din si in bucuresti. Prin europa cam toate garile importante din orasele principale sunt gari terminus, deci nu vad de ce am fi noi mai cu motz.
 
Cadou de S??rbatori de la MasterCard si CFR Calatori: bilete online cu 25% reducere

http://cfrcalatori.ro/3368
 
trenul accelerat nr.1816 Timi?oara - Tg.Mure?, în care se aflau aproximativ 300 c??l??tori
Cum bagi intr-un Desiro 300 calatori? :confused: :x
 
CFR ii baga. Dar poate erau 2 Desiro, eu asa am circulat.

Oare la iarna o sa circule trenuri?
 
srazvi probabil erau amandoua automotoare si probabil ziaristii au luat datele si le-au rotunjit fara sa mai verifice macar ce capacitate are un automotor
 
Cic??...

http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/mocanita-turda-vidolm-intra-in-patrimoniul-national-209942/

Dar ?tirea aceasta a mai fost prin 2004 (nu ?tiu ce a fost în acel an, dar a fost ?tirea) Amu vad c?? iar se repet??, nu ?tiu de ce. :confused: :confused:
 
Nu a mai fost, doar Vidolm-Abrud e in patrimoniu, mai intai au scos linia sa o duca la pilosii din Mures apoi au bagat nimic in patrimoniu :pig: