Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) va aloca în 2012 circa 24 milioane euro pentru modernizarea ?i reabilitarea a 20 de sta?ii de cale ferat?? ?i pentru informatizarea mai multor g??ri. Pe lista investi?iilor se reg??se?te ?i gara din C??l??ra?i

Potrivit sumelor propuse în bugetul pentru anul 2012, pentru modernizarea a 15 sta?ii, printre care ?i C??l??ra?i se estimeaz?? cheltuieli de 12 milioane de euro. Giurgiu, Slatina, Pite?ti, Râmnicu Vâlcea, Re?i?a Sud, Sfântu Gheorghe, Târgu Mure?, Slobozia sunt doar câteva dintre sta?iile care vor intra în reabilitare. Construit?? la începutul anilor 80, gara din C??l??ra?i a fost placat?? cu marmur??, la dorin?a lui Ceau?escu, îns?? în timp nu au mai fost realizate niciun fel de investi?ii. în prezent, gara din C??l??ra?i pare p??r??sit??. Nimeni nu intr?? ?i nici nimeni nu iese din ea. Nici peronul nu este mai animat. Din cele peste 10 case de bilete, doar 3 sunt deschise.

Mândria B??r??ganului

Cândva, gara era o mândrie în ora?ul din inima B??r??ganului. Cl??direa este impun??toare, sfidând chiar ?i alte g??ri din ora?e cu preten?ii. Paradoxal, doar 12 trenuri, ?i toate personale, ajung la C??l??ra?i. C??l??r???enii care nu au ma?ini proprietate personal??, dar au drumuri de f??cut, aleg, de cele mai multe ori, s?? circule cu microbuzul ori cu autocarul. E mai practic, mai comod ?i mai rapid. La tren nu se duc prea mul?i pentru c?? nu au leg??tur?? din gara Ciulni?a, un punct feroviar important situat pe magistrala Bucure?ti-Constan?a, s?? ajung?? la destina?ie. Cu personalul circul?? doar naveti?tii.
 
Dr2005 a spus:
Gloan?ele cost?? :!: Sunt convins c?? poli?aiul are o satisfac?ie mai mare când face uz de pulan :evil:

ca fapt divers, acum vreo 2 veri, in urma unui incident prin Dej, am ajuns la politia rutiera. cat timp am stat acolo (2 ore, ca era nush-ce lucrare la un pod pe iesirea spre cluj, si se pupau multi bot-spate, se statea la coada) un politist ne-a povestit ca in urma cu o saptamana fugarisera niste hoti pe camp (nu aveau legatura cu furtul de elemente feroviare) si ca au tras dupa ei. si trebuiau sa plateasca gloantele!!! 60 de bani bucata..... nu e o avere, dar asa principial, sa nu vezi negru in fata ochilor cand vezi ca ti se opreste din salariu?!
 
mda, injust, insa....aici se platesc gloantele precum si uniforma :confused: .asa ca, sigur nu le mai vine sa mai traga dupa hoti, e mai simplu si mai sigur sa apari dupa consumarea faptului :p
 
manlif2_0 a spus:
Dr2005 a spus:
Gloan?ele cost?? :!: Sunt convins c?? poli?aiul are o satisfac?ie mai mare când face uz de pulan :evil:

ca fapt divers, acum vreo 2 veri, in urma unui incident prin Dej, am ajuns la politia rutiera. cat timp am stat acolo (2 ore, ca era nush-ce lucrare la un pod pe iesirea spre cluj, si se pupau multi bot-spate, se statea la coada) un politist ne-a povestit ca in urma cu o saptamana fugarisera niste hoti pe camp (nu aveau legatura cu furtul de elemente feroviare) si ca au tras dupa ei. si trebuiau sa plateasca gloantele!!! 60 de bani bucata..... nu e o avere, dar asa principial, sa nu vezi negru in fata ochilor cand vezi ca ti se opreste din salariu?!

La banii astia sa tot dai rafale cu AKM-ul dupa tigani !! Firar ei sa fie de hotzi ! La munca nu s-ar duce unu' ! :mrgreen: :pig: -ii dreeq :(
 
Furatul acesta intensiv de pe calea ferata a ajuns un fenomen de masa.
In general hoti exista pretutindeni, insa daca fenomenul depaseste o anumita proportie trebuie luate masuri. De la devalizarea individuala a conductorilor pana la cea organizata referitoare la linia de cale oricum trebuie si poate fi stopat.

Se poate face, ca in orice domeniu aplicand legea fara discutie. Iar daca unora li se pare prea balnda incadrarea, in situatia in care si asa se dau tone de ordonante de urgenta, ar putea fi incadrate astfel de actiuni in contextul general al combaterii terorismului. Americanii au facut aceasta cu succes pentru a justifica o gramada de actiuni in forta. In momentul in care distrugerea de materiale referitoare la transportul auto, naval, feroviar, aerian ar fi considerata actiune terorista indienii ar putea fi mult mai repede pusi cu botul pe labe.

Probabil insa ca nu se doreste cu adevarat acest lucru, deoarece ca regula generala, acolo unde este haos, se pot face multe lucruri interesante.
 
Stii ce ma oftica cel mai mult ca hotu prost , fura exact de unde nu trebuie. Deh fiind prea multi sunt si ei organizati , ala fura de aici ala de dincolo si tot asa. Trebuie vorbit cu bulibasa - sefu de trib - dar asa la fiecare trib... si sa fie pusi sa fure de pe liniile dezafectate, macar sa faca o treaba calumea nu sa distruga...dar deh :D :D nu pe toti ii duce capu'.

PS: Fotografiam in gara Progresu si imediat au aparut niste aia, sefi de pe acolo cica. ca ceee pozati voi aici.. locomotive deh, suntem pasionati. Dar sa pozati numai locomotive ! Daaaaa domnu' sa traitz cu respect. La plecare la nici 150 de metri de gara pe ultima linie ...tziganii 10 - 12 la numar de la mic la mare puradelu' si pana la bunicu'...manivelau acolo la greu...da pe aia nuuuu ii vedea nimeni nu ? :confused: :-? :x :evil: rusiniiica....
 
N-ar trebui procedat cu ho?ii asa cum procedeaz?? chinezii?
Mai ales c?? se nume?te atentat la siguran?a na?ional??.
Io i-a?i scoate s??-i vaz?? lumea pe stadion, ?i la ie?ire cadou, plumb de AK74, palton de brad cu carton.
Garantat 2-3 vizite la stadion ?i se gat?? cu ho?ii, c?? cu frumosu nu mere.

E.
 
Pai vezi,,interesantul,,noi, Romani,dorim sa traim in democratie ,dar ceea ce nu ne place (in special problemele legate de penal si ordine publica) dorim sa fie rezolvate precum in comunism cu asa zisele abuzuri si incalcari ale drepturilor omului,lucru care cel putin la romani nu se prea poate. Se pare ca tocmai asta incearca chinezi sa experimenteze si ramane de vazut cat de mult vor reusi.
S-a vezi ce frumos este cand, in democratia noastra , conduci un hot la procuror si trebuie sa ii justifici si cea mai mica vantaie de pe corp(care de cele mai multe ori si le produc singuri) ne-mai luand in calcul multitudinea de probe si martori care trebuisesc.
Si cand reusesti sa rezolvi problemele de mai sus, ca sa fie totul minunat ,auzi fenomenala fraza spusa de procur,, mai asteapta si tu 2 ore sa ii iau si eu o declaratie si apoi sa il conduci afara din parchet ca doar sti ca pentru furt NU SE DA MANDAT DE ARESTARE. si uite asa sunt descurajati sa nu mai fure pe viitor :Dsi 2-3 ani cat dureaza un procesu vor fura in continuare .
Concluzionand, precum a spus si ,,stageexp,, problema este la legiuitor si lege care pune pe primul loc neposibilitatea creeri vreunui abuz impotriva posibilului faptuitor si abia apoi interesele bunului s-au persoanei lezate. Pana cand nu se v-a mai pune atata acent pe drepturile omului (lucru cam excesiv inteles la romani,probabil din cauza ca in comunism era foarte des incalcat) si se v-a creea un cod de prcedura penala si un cod penal conturat intradevar pe necesitatile actuale lucrurile vor merge incontinouare la fel.
Sa auzim de bine, Marian
 
unde esti tu tepes ?
hai prima data ii dai bonus si-l pui sub urmarire, a doua oara ii tai mana stanga, daca e destul de imbecil a treia oara ii tai mana dreapta, atunci sa vedem cu ce mai fura ?
crud ? tiranic ? poate ... dar pun pariu pe ce vreti voi ca metoda ar da rezultatele scontate in cel mai scurt timp (si da, am uitat, publicitate cat cuprinde la televizor, ca sa vada si ceilalti ce ii asteapta daca mai fura)
 
apropos de furturi si "furturi"
am vazut zilele trecute la bucuresti obor (mai nou chiar ma bucur cand prind bariera, mai vad si eu niste trenuri), deci dupa cum ziceam am vazut o garnitura de fix 2 vagoane, unu clasa a doua, unul clasa 1 (binenteles, trase de un EA, ca altfel nu se poate :D)
nu trebuie sa fii avansat la teoria probabilitatilor sa ti se para total anormal ca vagonul de clasa 1 sa fie aproape plin, in timp ce in cel de clasa a doua batea vantul; o intrebare de baraj ar fi fost ce procent din cei din tren platisera biletul ? sau o intrebare si mai buna: era macar vreun fraier sa fi luat bilet intreg in trenul respectiv ?
 
Eu a? fi tare curios ce ar zice to?i cu ââ???žhai cu ho?ii pe stadioaneââ?? dac?? s-ar trezii în stadion, ca ââ???žactor principalââ??, cu pistolul la cap ?i cu unu' care le zice ââ???žacu arat?? c?? n-ai fost tu, sau tragââ??.
???ži pe deasupra ei fiind de fapt chiar nevinova?i.
 
Ar trebui simplificate procedurile de re?inere... adic??... l-ai prins furând, salt??-l (eventual filmeaz?? ac?iunea... dar aici trebuie modificat?? legea, c?? f??r?? acordul scris al ho?ului nu po?i folosi imaginile în instan???), nu mai po?i s?? zici c?? poate o fi nevinovat, cât?? vreme l-ai prins în fapt.
???ži judec??torii ar trebui s?? fie mai aspri ?i s?? îi bage la zdup, iar dpdv legislativ ar trebui introdus?? obligativitatea de?inu?ilor de a munci cât stau la pârnaie (nu munc?? silnic??, ci 8 ore pe zi, 5 zile pe spt.) dac?? medicul atest?? c?? pot munci. C?? altfel... unora poate chiar le convine, au cas?? ?i mas?? asigurat?? câ?iva ani ?i nu-i cost?? nimic.

---
@macleod: EA + 2 vagoane e tren lung, pe la Suceava ?i Constan?a mai scap?? EA + 1 vagon :lol:
 
MARIANRAHOVA a spus:
Pai vezi,,interesantul,,noi, Romani,dorim sa traim in democratie ,dar ceea ce nu ne place (in special problemele legate de penal si ordine publica) dorim sa fie rezolvate precum in comunism cu asa zisele abuzuri si incalcari ale drepturilor omului,lucru care cel putin la romani nu se prea poate. Se pare ca tocmai asta incearca chinezi sa experimenteze si ramane de vazut cat de mult vor reusi.

Adica vrei sa spui ca daca in SUA ar fura unii cablurile ar sta cineva de vorba cu frumosul cu ei? nu cumva camera de gazare (o adaptare la zi al solutiei finale) e de fapt o alta fateta a stadioanelor chinezesti de care vorbea interesantul?

Eu am intrebat o data pe un forum cum fura astia fara sa fie vazuti, adica opereaza doar in ferestrele de circulatie?

M-am gindit la o alta solutie, sa penduleze in aceste ferestre un automotor sau o drezina cu trupe si cind ajunge in dreptul lor sa ii prinda. Bine in capul meu am vrut sa spun sa ii ciuruiasca.
 
@macleod "Tepes este la Targoviste"

In concluzie ne lipseste un conducator la aceasta tara, mica - mare, unul care sa taie in carne vie la propriu si la figurat.
Sa vezi ex. de oameni la regionala C.F.R. Craiova, divizia vagoane, unde se poate aplica cu usurinta regula "Noi Nu Suntem Normali" : pe un personal Craiova-Carbunesti-Tg.Jiu-Petrosani care are trasa lunga de parcurs baga 2 vag. iar pe un tren pers. de navetisti Rovinari - Tg. JIU se pun 6 vag. la o garnitura desi din el coboara atat de multi navetisti cat ar incape in 2 vag.

De Ce :?: :!:
 
Lucrare public?? din România, premiat?? de UE


Reabilitarea c??ii ferate Câmpina-Predeal, din fonduri europene, a câ?tigat competi?ia celor mai bune 27 de proiecte finan?ate de UE, în urma votului cet???enilor.

De foarte pu?ine ori, ve?tile legate de România ?i fondurile europene au fost bune în ultimii ani. Mai tot timpul în România se vorbe?te de suspiciuni de fraud??, de administra?ie proast??, de capacitate redus?? de a cheltui banii UE. Proiectele pe transporturi ?i modul în care au fost cheltui?i banii UE pentru ele au însemnat contesta?ii ?i amân??ri ale începerii proiectelor.

La concuren??? cu spaniolii ?i austriecii

Cele mai bune 27 de proiecte europene propuse de fiecare ?ar?? UE în parte au intrat în toamna acestui an într-o competi?ie organizat?? de Comisia European?? - Buget ?i Finan?are, iar câ?tig??torul desemnat în urma votului cet???enilor UE a fost un proiect finan?at în România: por?iunea de cale ferat?? Câmpina - Predeal, prezentat?? ca "Inelul care completeaz?? calea ferat?? din sud-estul Europei".

C??l??torii mai rapide

Beneficiarul proiectului câ?tig??tor, C??ile Ferate Române, a prezentat proiectul românesc ca ââ???žo sec?iune-cheie a Re?elei de Transport Trans-europene". Calea ferat?? dintre ora?ul Câmpina ?i sta?iunea Predeal este strategic vital?? pentru leg??turile dintre ???rile est-europene. Tronsonul, aflat pe unul dintre cele trei tronsoane ferate principale na?ionale ?i interna?ionale, traverseaz?? cea mai important?? zon?? turistic?? a ???rii. Finalizarea lucr??rii permite o vitez?? de parcurs a trenurilor mult mai mare decât înainte, de pân?? la 160 km pe or?? pentru cele de c??l??tori ?i de 120 km pe or?? pentru cele de marf??, iar c??l??toriile pe acest tronson sunt mult mai rapide ?i mult mai sigure.

Tronsonul Câmpina-Predeal face parte din a?a-numitul Coridor IV al re?elei de transport Pan European care începe la Dresda (estul Germaniei) ?i ajunge pân?? la Constan?a, cel mai mare port la Marea Neagr??. O parte semnificativ?? a acestui coridor urmeaz?? s?? fie terminat?? în 2015 pentru a lega România de centrul Europei. :cool:


La Mai Mare :lautar: :lautar: :lautar:
 
raspuns pt.,,dantm,,
,,Adica vrei sa spui ca daca in SUA ar fura unii cablurile ar sta cineva de vorba cu frumosul cu ei? nu cumva camera de gazare (o adaptare la zi al solutiei finale) e de fapt o alta fateta a stadioanelor chinezesti de care vorbea interesantul? ,,
Tocmai aici este buba , ca, democratia care se aplica in Romania nu seamana cu nici o alta democratie existenta. la americani ii electocuteaza s-au gazeaza la chinezi ii executa in public,pe cand la noi nici mandate de arestare nu se dau si asta tocmai din cauza legislatiei existente care din exces de aparare a drepturilor omului limiteaza destul de mult aplicarea cu eficienta a masurilor coercitive si de constrangere asa cum sunt in statele mai sus amintite.
Am fost la cateva schimburi de experienta cu politiile si jandarmeriile din alte state si ramaneu uimiti cand vedeau procedurile noastre (care nu i-ti permit sa folosesti forta ,armamentul decat in cazuri exceptionale,si aici nu vorbim de a face uz de arma ci doar de scoaterea armei din toc atunci cand executi un control rutier si persoanele din auto nu respecta cerintele politistului s-au legitimezi un gup de persoane recalcitrante,etc)