Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
si cine crede? aici se mai asfalteaza o strada, se mai amenajeaza ceva, ca sa castige voturi...deci lucruri palpabile....insa ditai gogomania nu :roll:
 
La 10 februarie, la sediul Ministerului Transporturilor ?i Infrastructurii (MTI) a avut loc conferin?a de bilan? pe anul 2011

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/30805?lang=ro

si alta rece

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/30899?lang=ro
 
Salut!

Am auzit "pe surse" ca din Gara Obor a disparut garnitura cu vagoane de epoca, luand drumul casarii. Poate confirma cineva din zona?
 
Ministerul Transporturilor creste salariile angajatilor companiilor din subordine

http://www.fin.ro/articol_71990/ministerul-transporturilor-creste-salariile-angajatilor-companiilor-din-subordine.html
 
Cic??:

http://www.ziare.com/stiri/avalansa/tren-blocat-de-avalansa-in-maramures-1152014

Dar ?tiri?tii de pe la pres?? o dau, precum am mai men?ionat de mai multe ori, pentru babe emotive, consumatoare de ââ??Sclava Isauraââ??
 
Ministrul Transporturilor ?i Infrastructurii, Alexandru Nazare, s-a întâlnit la 24 februarie la Londra, cu reprezentan?ii conducerii Network Rail, compania care gestioneaz?? infrastructura feroviar?? în Marea Britanie. în cadrul discu?iilor au fost explorate solu?ii comune la problemele cu care se confrunt?? atât Network Rail cât ?i CFR SA, în contextul crizei economice globale care a afectat pia?a european?? de transport feroviar.
ââ??într-un climat economic dificil în toat?? Europa, infrastructura feroviar?? nu poate fi modernizat?? decât printr-un mix de politici care s?? favorizeze concomitent reducerea cheltuielilor ?i a risipei din companiile feroviare ?i derularea unui program substan?ial de investi?ii în reabilitarea c??ilor ferate, în material rulant ?i în activit???ile de mentenan??? care s?? contribuie la reducerea restric?iilor de circula?ie ?i implicit la cre?terea vitezei ?i a calit???ii serviciilor. Experien?a Network Rail împ??rt???it?? ast??zi în cadrul discu?iilor este util?? ca model pentru planul de viabilizare a CFR SA pentru c?? se axeaz?? tocmai pe eficientizarea cheltuielilor ?i valorificarea activelor pentru cre?terea veniturilor. Ambele m??suri au ca rezultat în ultim?? instan??? reducerea facturii pe care o pl??te?te statul în contul pentru acoperirea piederilor, iar ace?ti bani economisi?i pot fi investi?i în alte activit???i aduc??toare de valoare ad??ugat?? în economie. Concret, la fel ca Network Rail, CFR SA trebuie s?? demareze în cel mai scurt timp un program de valorificare a activelor astfel încât ?i compania de infrastructur?? feroviar?? din România s?? î?i creasc?? veniturile din valorificarea propriet???ilor. în acela?i timp, la fel ca Network Rail, CFR SA trebuie s?? î?i optimizeze consumul de energie a?a încât s?? putem face economii importante pentru aceste cheltuieli. Ministerul Transporturilor ?i Infrastructurii a pl??tit 400 milioane de lei din datoria de 1,2 miliarde lei c??tre furnizorii de energie electric??ââ??, a declarat ministrul Alexandru Nazare.
Parteneriatul dintre Netork Rail ?i CFR SA, demarat în iulie 2011, va continua ?i în perioada imemdiat urm??toare când o echip?? de exper?i a Network Rail va acorda asisten??? CFR SA pentru implementarea programului de viabilizare a companiei.
 
Azi de la orele 22 pe canalul Romania TV in cadrul emisiunii Romania de poveste va fi analizat si cazul casarii trenului de la Obor.
 
Pai ce stire mai era aia ca in gara Obor exista trenul Bucuresti!!
Asa ca s-a taiat pare mai altfel sa nu mai zic de ziaristi care cauta numai senzational sange oameni morti accidente incendii explozii inundatii Gigi Becali potipoance trenuri deraiate etc lucrurile normale numai reprezinta interes
 
Cititi si va minunati!!!Cum se scurg banii de la CFR

http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/tren-de-ultima-generatie-produs-de-remarul-16-februarie-prezentat-la-bucuresti--75339.html
 
oau!!! geamuri termopan securizate si iluminat fluorescent !! ce noutate!!! (CFR anii 70-80) ....

scuze, nu m-am putut abtine..............mi-a amintit de seria reclamelor la telefonie mobila.....
 
în anii '80 la Faur s-au produs automotoare cu scaune din ?ipci de lemn, deci geamurile securizate ?i iluminatul fluorescent chiar sunt o noutate pentru CFR :))

Oricum, în materialul video se spune clar c?? ,,se va produce un tren nou", dar ziari?tii lu' pe?te arat?? automotorul modernizat.
 
Niste mici clarificari.
Am urmarit un reportaj la tv cu acest subiect, si era vorba despre doua lucruri complet diferite. Din ce am inteles eu, era vorba despre zilele Remarul, cu ocazia acestor evenimente s-a prezentat automotorul descris aici, despre care s-a spus clar ca reprezinta doar o modernizare de echipament feroviar din afara.

Pe de alta parte, s-a prezentat situatia companiei, precizandu-se faptul ca in lucru se afla un automotor complet nou, productie integral romaneasca, aflat la momentul filmarilor in stare finala, adica peste 90% din partea de proiectare definitivata iar un vagon sau mai bine spus o unitate a ramei era deja produsa, urmand ca restul sa intre in fluxul de fabricatie al prototipului.

Cei de acolo, sau mai bine spus oficialii au mai declarat ca se fac angajari in aceasta perioada crancena pentru economia nationala, si s-a mai prezentat o loko aburoasa de cale ingusta, restaurata, care se va posta in Alba Iulia.

Faptul ca se produce ceva in tara este un lucru bun. Nu m-ar interesa nici macar daca ar fi un tramvai cu cai, atat timp cat se da de lucru celor de aici, in loc sa se importa sroturi expirate de afara. Deci eu propun sa nu se mai arunce cu noroi in cei care fac ceva, indiferent de motivele care stau la baza functionarii unei firme sau a alteia. Adica, mai concret, daca oricum se fac manareli, si banii se mai duc stiu eu pe unde si inc e sensuri, faptul ca o parte din acesti bani vor duce la locuri de munca pentru romani e un lucru bun. Este normal sa ne dorim calitate pe calea ferata romana. Este normal sa se produca vagoane si loko moderne, la standardele de viteza, confort, siguranta actuale. Acestea insa pot functiona foarte bine alaturi de echipamente mai putin performante pe linii secundare, unde oricum la traficul de tip "navetist" nu s-ar preta material rulant de linia intai.

Eu unul m-am bucurat cand am vazut acel reportaj, interesandu-ma putin partea de management si bani si mult partea tehnologica a problemei. Asteft oricum simpozionul din toamna cand se pare ca va fi expusa rama de productie romaneasca.
 
Nu se pune problema asa hai sa ne bucuram ca se modernizeaza locomotive si vagoane doar sa aiba unii de lucru si se fac lucrari de mantuiala cu bani exorbitanti
Acel ADH reprezinta doar o cosmetizare al unor automotoare vechi de 25 de ani pe care s-a luat o multime de banii 1 milion si ceva de euro cand pretu un automotor diesel nou variaza intre 2.2 milioane de euro si 3 milioane!!
Da vor veni cu un produs nou dupa licenta Bombardier rame AGC care ar trebui sa coste mai putin decat le-au luat SNCF 3.5 mil de euro bucata..

Sa facem o paralela oare la TFG cat a costat reparatia automotorului VT614?Numai prostii de la CFR pot da atatia bani pe VT-uri modernizate !!
 
CFR închiriaz?? alte 11 linii ferate

Compania Na?ional?? de C??i Ferate CFR SA anun??? c?? va organiza, la 15 martie 2012, la Bursa Român?? de M??rfuri, etapa a III-a de licita?ie public?? cu strigare pentru închirierea a 11 sec?ii de cale ferat?? care apar?in infrastructurii feroviare neinteroperabile.

Participan?ii la licita?ie pot depune oferte pentru una sau mai multe dintre aceste tronsoane. Vor fi scoase la închiriere tronsoane administrate de Regionala Bucure?ti (Ploie?ti Crâng - Ploie?ti Vest; Ploie?ti Vest - Târgovi?te Nord - Fieni; Di?e?ti - Gura Pal??ngii; IL Caragiale - Di?e?ti; Buda - Sl??nic; Ploie?ti Nord - M??neciu), Regionala Bra?ov (Sebe? Alba - Petre?tii de P??dure) ?i Regionala Ia?i (Dorne?ti - Gura Putnei - Putna; Dorni?oara - Floreni; Gura Humorului - D??rm??ne?ti; Crasna - Hu?i).

Durata de valabilitate a contractului de închiriere este de patru ani, iar criteriul de atribuire va fi pre?ul cel mai mare. Termenul-limit?? pentru depunerea ofertelor este 15 martie 2012, ora 9.00, deschiderea acestora urmând s?? aib?? loc în aceea?i zi, la ora 10.00, la sediul Bursei Române de M??rfuri, precizeaz?? CFR.


PS: sper sa mai vad (cum a fost odata) un personal Pucioasa - I.L. Caragiale - Ploiesti si retur sau I.L. Caragiale - Ditesti 8)