Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu se inghesuie nimeni ca e chiria mare si le ramane profitul mic adica care profit ca e spalat prin atatea firme de nu mai ramane nimic..Sa vedem la anu dupa ce pleaca portocalii si se va sistemul asta de rahat de subventionare cat vor mai rezista asa zici privati sa plimbe trenurile goale!!
 
Subven?ia are aceea?i valoare cu cea dat?? CFR C??l??tori (bine, + / - câ?iva bani). Nu v??d de ce sistemul ??sta e ,,de rahat", cât?? vreme nu favorizeaz?? pe nimeni. A, c?? privatul prefer?? automotoare, în vreme ce CFR C??l??tori pompeaz?? bani în vagoane e alt?? mâncare de pe?te, se cheam?? management defectuos. ???ži a?a va r??mâne cât?? vreme directorii vor fi numi?i politic ?i î?i vor lua salariul ?i sporurile indiferent de starea societ???ii.
 
Ma refeream la tot sistemul in general si cel privat si cel de stat!!!!
Pai bine ce si CFR putea eficientiza sectiile secundare da ce mai ajungea atuncea la privat?Daca Ionut a calculat pe pachetul 302 904 iasa 4 de lei/km chiria si el ia 17 lei/km pe tren de ce nu se baga privatu?
Pe Oltenita TFC la 10 curse pe zi o sa castige undeva la 85 de milioane pe zi ma indoiesc ca o sa cheltuie mai mult de 50 de milioane cu motorina personal etc
 
Vân??torul de locomotive: a pozat ?i filmat sute de gigan?i pe ?ine

Andrei Bîrsan, un tân??r de 21 de ani din Suceava, are o pasiune mai pu?in obi?nuit??. în timpul liber, merge în gar?? sau în zonele cu peisaje frumoase din jude? ?i fotografiaz?? ori filmeaz?? garniturile de tren. Filmele le urc?? pe YouTube, unde a cunoscut pasiona?i din alte ora?e ale ???rii.

Locomotivele nu au secrete pentru tân??rul de 21 de ani, care este student în anul al III-lea la Facultatea de Inginerie Mecanic??, Mecatronic?? ?i Management din cadrul Universit???ii ââ???ž???žtefan cel Mare" din Suceava. A început s?? colec?ioneze fotografii cu trenurile ?i locomotivele care circul?? pe calea ferat?? din România în 2007.

Un an mai târziu a început s?? filmeze garniturile. Clipurile le încarc?? pe YouTube. Pân?? acum a realizat sute de fotografii ?i filmule?e. ââ???žAm o colec?ie cu peste 530 fotografii cu locomotive Diesel ?i 600 cu locomotive electrice. în timpul liber merg în gar??, la depou sau fac plimb??ri prin jude? ca s?? le pot filma ?i fotografia în zone cu peisaje frumoase", explic?? tân??rul.

Andrei Bîrsan spune c?? pasiunea pentru locomotive o are de mic, dar a început s?? se documenteze ?i s?? afle mai multe despre gigan?ii de pe ?ine în adolecen???. ââ???žAm înv???at detaliile tehnice de pe internet. M-am documentat de pe forumurile pentru pasiona?ii feroviari. Locomotivele sunt împ??r?ite în mai multe clase, iar preferatele mele sunt cele electrice cu ?ase osii", spune suceveanul.

Nu are nicio rud?? angajat?? la CFR, dar ar vrea s?? fie primul din familie care s?? lucreze cu locomotivele. El profit?? de fiecare plimbare cu trenul ca s?? imortalizeze locomotive cu serii noi. Aceast?? pasiunea i-a adus ?i mul?i prieteni.

ââ???žîn Suceava suntem patru care ne întâlnim ?i mergem s?? film??m. Ne-am împrietenit de pe YouTube. A?a am cunoscut foarte mul?i prieteni din toat?? ?ara. Când merg într-un ora? ne d??m întâlnire ?i discut??m despre pasiunea noastr?? sau mergem s?? fotografiem ?i s?? film??m", poveste?te Andrei.

sursa: iasi.adevarul.ro
 
Pun aici stirea pentru ca are legatura si cu noi:

http://www.publika.md/300-de-euro-pentru-o-calatorie-tur-retur-cu-trenul-chisinau-milano_734761.html
 
Nimic nou sub soare:

http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/actualitate-cfr-faliment-mesagerie-diicot-urmarirea_penala-patrimoniu_0_662933982.html

O intrebare logica si de bun simt catre....cineva :
Oare NIMENI din conducerea fosta si actuala de la CFR, NU a stiut de "masinatiunea" asta ???
Oare ar strica un control al averilor lor ???

NU pot sa cred ca cei doi --un libanez si un libanezo-american--au actionat de capul lor !!!!

Eh, cand va iesi o lege CLARA legat de controlul averii, declararea pana la ultimul leut si, in caz de neconcordanta, CONFISCAREA intregii averi :aplauze: .....apoi atunci pot spune ca traim in Romania !

....pana atunci, hai Romanistan !!!!
Marius.

PS: Oare olandezii astia ( lasand la o parte chestia politica) CHIAR nu au dreptate cand spun ca Romania colcaie de coruptie ?????
Intreb si eu....
 
Gefco: Ave?i mun?i frumo?i, dar nu-i putem traversa

http://www.zf.ro/companii/gefco-aveti-munti-frumosi-dar-nu-i-putem-traversa-9403522
 
http://ro.stiri.yahoo.com/feroviarii-priva%C5%A3i-prefer%C4%83-liniile-ferate-industriale-195100844.html sunt foarte curios ce trafic va fi pe sectia Baia Mare-Baia Mare Nord, acum ca s-a inchis si Romplumb! Probabil trenuri intregi cu fier vechi din dezafectarea uzinei! Si cand vor pleca, vor lua si calea ferata dupa ei!
 
Din informa?iile noastre, în luna decembrie, au ie?it de pe platforma Solventul, 20 de tone de fier vechi f??r?? acte. De asemenea, toat?? calea ferat?? a fost t??iat?? f??r?? autoriza?ie de la Autoritatea Feroviar?? Român??. Au fost vândute 180 de vagoane de cistern?? ?i cinci locomotive în valoare de 1,6 milioane de euro.

http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/EXCLUSIV-Lupta-Solventul-autoritatile-neputicioase_0_667133283.html
 
Ma mir ca nu a cumparat Regiotransul sau alta firma, Antestatia Solventul.

Vagoanele le-a luat de mult GFR. Acum toate firmele din zona, inclusiv silozul au ramas fara acces feroviar.

ACPS (Antestatia Combinatul Petrochimic Solventul) lucra in tandem cu Timisoara Vest, avea 2 linii cu macaze automate si semnale luminoase de iesire, precum si semnale luminoase de intrare iesire pe linia CFR. In prezent cel de la macazul de racord cu CFR este TMV.
 
Adio, blat! Din 22 martie, trenuri private pe ruta naveti?tilor Olteni?a-Bude?ti-Titan Sud

Una dintre celebrele rute CFR din jude?ul C??l??ra?i unde blati?tii fac legea va func?iona de pe 22 martie cu trenuri private. CFR SA a atribuit unui operator particular, la sfâr?itul anului trecut, în urma unei licita?ii publice derulate la Bursa Român?? de M??rfuri, tronsonul de cale ferat?? Bucure?ti Sud C??l??tori-Olteni?a. Astfel, de miercuri, 22 martie 2012, Transferoviar Grup din Cluj Napoca va prelua traficul de c??l??tori pe ruta Olteni?a ââ??â?? Bude?ti ââ??â?? Titan Sud.

Potrivit unui comunicat al companiei, societatea ââ???žva demara activitatea cu 10 trenuri pe zi pentru a crea condi?iile necesare personalului de linii de a efectua lucr??ri asupra c??ii ferateââ??. Compania men?ioneaz?? faptul c?? în prezent viteza de circula?ie este de 15 km/h pe distan?a Titan Sud ââ??â?? Bucure?ti Sud ?i de 30 km/h pe distan?a Bucure?ti Sud ââ??â?? Olteni?a. Dup?? o perioad?? de aproximativ o lun?? se vor crea condi?iile cre?terii vitezei maxime de circula?ie la 30 km/h pe prima distan??? ?i de 50 km/h pe cea de-a doua. ââ???žCu aceasta ocazie vom putea introduce înc?? una-dou?? perechi de trenuriââ??, a anun?at Transferoviar Grup.

Oprire în toate haltele

Operarea va fi în regim de Regio, cu oprire în toate haltele ?i punctele existente în prezent: : Olteni?a, Valea Ro?ie, Curcani, Luica, Negoie?ti, Bude?ti, Vasila?i, G??lbina?i, Cucuie?i ââ??â?? Sudi?i, Pl??t??re?ti, Frunz??ne?ti, Tanganu, Cernica, Bucure?ti Sud ââ??â?? C???elu ?i Titan Sud. Un bilet pe ruta Olteni?a-Bucure?ti va costa 6.5 lei.

Contract pe 4 ani

CFR SA a anun?at c?? a atribuit operatorului Transferoviar Grup din Cluj Napoca un contract de închieriere aferent sucursalei din Bucure?ti pentru trei sec?ii de circula?ie. Astfel, Transferoviar Grup ?i-a adjudecat sec?iile Bucure?ti Sud C??l??tori -Titan Sud, Bucure?ti Sud C??l??tori - Olteni?a ?i C??ciula?i - Snagov Plaje. Durata de valabilitate a contractului este de 4 ani, iar ââ????operatorul feroviar este obligat sa preia si personalul CFR existent sau care î?i desf???oar?? activitatea pe sec?ia sau grupul de sec?ii aferent necesar pentru asigurarea pachetului minim social existent la momentul închirierii".

Transport feroviar de marf??

Transferoviar Grup a fost înfiin?at în 2003. Activitatea principala este transportul de marf?? ?i manevrele feroviare, iar cea secundar?? repara?ii de vagoane de marf?? ?i c??l??tori ?i locomotive. Grupul a intrat anul trecut pe pia?a transportului feroviar de c??l??tori, pe doua rute din jude?ele Buz??u ?i Bihor. :mask:
 
Pe lang?? na?, la TFG îi mai trebuie ?i vreo 2 sperietori de c(cenzurat)....ori, altfel na?u coboar?? la prima (cel mai fericit caz) dac?? nu cumva din mers.
 
Eram sigur c?? pun ?i sperietori.
O singur?? data am fost pe acea rut??, ?i fiind singurul dat cu hipi (hipoclorit) aveam ciorchine de c(cenzurat)...ori lâng?? mine ca s?? ciuguleasc?? de tot ceea ce aveam asupra mea.
 
Phuaaaa nu imi vine sa cred ! Abia astept primele discutii si poze legate de aceasta schimbare. Sunt foarte curios de rentabilitatea liniei in conditiile in care se sustine reabilitarea ei si se incurajeaza platirea biletului. Abia astept primele impresii. :D
 
La un pas de catastrof?? feroviar??. Doi ho?i au fost prin?i în timp ce demontau sabo?ii de frân?? ai unui tren


Incidentul s-a petrecut în triajul de la Barbo?i. Garnitura de tren la care "operau" cei doi ho?i transporta cocs c??tre combinatul siderurgic ArcelorMittal din Gala?i. Indivizii reu?iser?? deja s?? demonteze 15 componente din sistemul de frânare al unui vagon.

Petri?or P. de 24 de ani, din Vl??de?ti, ?i Costic?? I. de 30 de ani, din Gala?i, au fost prin?i de poli?i?tii de la Transporturi în timp ce demontau sabo?ii de frân?? ai unei garnituri feroviare înc??rcate cu cocs pentru combinatul siderurgic. Cei doi demontaser?? deja 15 piese metalice, iar paguba produs?? de ei, neremediat??, ar fi pus în pericol grav siguran?a trenului, care ar fi fost în pericol de deraiere.

Poli?i?tii i-au re?inut pe cei doi vandali pentru cercet??ri, acestora întocmindu-li-se dosar penal pentru p??trundere f??r?? drept în zona de siguran??? a infrastructurii feroviare ?i furt. Dac?? vor fi g??si?i vinova?i, Petri?or P. ?i Costic?? I. risc??, potrivit legisla?iei în vigoare, pân?? la 15 ani închisoare.

:aplauze:
 
sincer ma mir ca a avut cineva curajul sa inchirieze linia respectiva, practic din cate stiu era definitia blat-ului feroviar in romania
stau si ma intreb daca dupa ce se vor scadea salariile celor de la bgs (ma rog, valoarea contractului etc), salariile nasilor si restul va ramane si ceva profit ? (ca parca era vorba ca peste 2-3 ani sa se scoata sau sa se micsoreze subventiile de cale ferata)
 
Bine, dar pina la urma trebuie sa se instaureze legea si pe linia aia, daca nu atuci sa vina CFR si sa o demonteze. eu am mai intrebat alata data, cum fac privatii pe microbuze de ii pun la plata pe derbedeii aia?
 
Prin regat, faza cu microbuzu` e urm??toarea:
Jupânul/proprietarul/patronu` d?? microbuzul al un fecior ?i-i comunic??:
- Mie pe zi îmi dai X lei, pui fotoghin??, pl??te?ti taxe etc...
Atunci nea ?oferu` are grij?? s?? strâng?? banii pentru jupân/proprietar/patron ?i pe urm?? s?? fac?? ?i el ceva profit.
Cam totul se petrece la NEGRU, statul câ?tigând doar din accizele de la fotoghin??.
Plus c?? fac transporturi de persoane în condi?ii groaznice ?i cu nea ?oferii din aia de care auzim la TV-u dup?? ce se ia la trânt?? cu vre-un ghez???.
Dac??-i ceri belet, ai marea fericire s?? fii s??n??tos: mergi pe jos pân?? la destina?ie.