Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Radem glumim dar cine s-a pus pe treaba cu afacerea asta nu are de pierdut. Nu stiu unde se duc insa...sa vezi cum pleaca tirurile pline de asa ceva de prin zona de la mine.
 
@sogard
Daca te referi la PET, se toaca, prin flotare si vibrare se separa de orice altceva si se foloseste in locul granulelor care evident costa mult mai mult (ca sa ajunga de la petrol...)
Daca te referi la fierul vechi, du-te la Constantza in port la dana 0 (zero) ....
 
Dane cine este Dana Zero ? Mi-o recomanzi tu ? Daca ii plac numai marinarii ?

La ce zici tu de plastic (polimeri) .... vrei sa zic cu alte cuvinte ca noi bem cafeaua si mancam mancare din acelasi plastic din care am baut cola/fanta etc ?
O fi vorba de ââ?? Polimerizarea stereospecific?? a izoprenului ââ???? a celebrei tovarase ââ???žsavant?? de renume mondialââ?? ? :D :D :D
 
Da,ca de cupru si aluminiu din cabluri de semnalizare, comanda si forta am uitat....
Motorina ai scris tu,nu mai vorbim.
Ca nici cu salariile celor din CFR nu am ce sa zic....au doar pretentii cei ce ne conduc,de rest de descurca fiecare cum poate....ca guvernanti au ideii sa ne jupoaie cu taxe,impozite si alte cele.
Nu sunt de acord cu furtul,dar intr-o anumita masura si sunt impinsi catre..... :-?
 
E total off topic ce zic, dar aici sunt doua aspecte:
- niste amarati, pe unii i-am vazut si la Resita sapand gropi pe ruinele cocseriei, altii care sparg betoane ca la ocna pentru o juma de kil de fier....Pe astia insa daca ai vrea sa-i pui sa-ti sape gradina, munca mult mai usoara si pe bani mai multi...te vor refuza
- aia care au, da' nu se mai satura! Furturile "adevarate" de astia sunt facute.
 
Tot oameni sunt si ei:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/newsalert-accident-de-tren-in-elvetia-cel-putin-30-de-raniti-1018758.html

Marius.
 
Saracii oameni ! :(
Mie mi se pare ca Electrica circula pe fals si urma sa treaca pe normal doar ca nu a mai apucat, daca e asa e bine intr-un fel pentru ca daca apuca sa treaca mai repede automotorul intra din plin in vagoanele de caltori si cine stie ce tragedie mai vedeam ....
 
Nu, pe retures si pe alte site-uri gasesti poze mai multe. Raman la parerea mea ca garnitura trasa de electrica urma sa schimbe firul dar automotorul a intrat fix in ea cand trecea macazul. Altfel nu imi explic ce s-a intamplat. Acuma care or fi cauzele...?
 
Buna,

S-a intamplat la intrarea intr-o gara cu o configuratie un pic speciala. "Electrica" nu circula fals, si de altfel cuvantul "electrica" este fals pentru ca erau trei "electrice": doua Re 4/4 II LION si un GTW RABe 2/8.

O rama era o compozitie suplimentara S-Bahn Zürich in forumula LION: Re 4/4 II LION - 6 pana la 8 vagoane etajate S-Bahn ex-DPZ - Re 4/4 II LION. Era un tren cu o locomotiva in fiecare cap, ambele conduse din postul frontal de conducere.

Celalalt tren era un automotor electric Stadler GTW al SBB / Thurbo cu container de tractiune, aici de tipul 2/8 deci cu trei unitati.

GTW a parasit gara inainte de sosirea ramei LION, folosind aceeasi "Weichenstrasse" (grupare de macaze). Ancheta va clarifica responsabilitatile, insa pentru moment se presupune ca fie unul din cei doi mecanici a trecut peste un semnal rosu fie macazele au fost schimbate eronat dupa plecarea GTW din statie.
Gara respectiva se conduce dintr-un post central de macaze aflat la cateva zeci de km.

Asa cum spuneam dincolo, bravo la Stadler pentru soliditatea GTW comparat cu alte vehicole usoare si pacat de biata BoBo II care abia facuse RR.
 
91 85 4 420 230-5
nj089a.jpg

sursa - http://www.eisenbahnfotos.ch/bahn/displayimage.php?pos=-5786
 
Exact. Multumesc Florin.
Intrebarea este daca se va mai repara sau daca subansamblele sale vor ajunge pe alta BoBo. In mod normal nu e o problema sa se repare, au fost BoBo II mult mai "ciuntite" ca aceasta care au fost reparate, insa cum sunt cateva care stau pe tusa s-ar putea ca asta sa ajunga la adresa binecunoscuta din Biasca... :twisted:
 
http://www.economica.net/primele-28-de-vagoane-romanesti-de-calatori-ajung-in-brazilia-dupa-anul-nou_41140.html
 
Rog ,,Grupul de la Cluj" sa mi explice unde sint cei 4 km distanta intre aeroport si calea ferata.

Si tov eporteka avind afaceri cu aeroporturili.

Vad pe wikimapia ca intre cladirea Aeroportului Cluj napoca si calea ferata, peste E 60 sint 195 m.
Acolo e un fascicol de linii care cred ca apartin de Cluj Napoca Est. Nu cred ca e nevoie de 1 milion de euro si studii pina in noiembrie 2014 ca sa vezi ca poti face o pasarela pietonala acoperita si cu trotuare rulante adica varianta cea mai simpla.

Dar din Cluj Napoca Est este (sau era) o linie spre ICME Ecab care poate fi trecuta pe viaduct peste E 60 si dusa pe estacada pina la cladirea de pasageri iar pentru chestiuni tehnice poate fi prelungita pina spre cladirea vamii.

Insa trebuie studii. In Romania mai sint aeroporturi care au linie ferata dar nu se gaseste vointa de a le lega simplu la reteua feroviara.
 
stai calm, la otopeni, care totusi fara modestie este primul aeroport al tarii, nu sunt in stare sa faca o cale ferata pentru vreo 2 kilometri parca, te lasa in camp sa te ia autobuzul ... tipic rromanesc; cica peste vreo 10 ani vor face metrou, ceea ce ar fi intr-adevar o realizare, dar nu ma imbat cu apa rece
sa-mi aduc oare aminte cum era aeroportul din frankfurt acum mai bine de 10 ani, cand fara sa ies de sub acoperis am ajuns direct pe peronul de ice ?
dar sa fim optimisti, 10 ani au trecut, mai avem in 40 :D