Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Uitasem... "in pur stil romanesc" :D

Bine mai, s-a musamalizat, s-a musamalizat, insa la gazeta tot ati ajuns... Asta se cheama pe romaneste "a good PR-trick" :D
 
La unele posturi tv se vehiculeaza stirea ca 75% din podurile feroviare sunt iesite din perioada de functionare,iar peste 3000 de zone feroviare sunt declarate periculoase,oare nu s-a stiut aceste lucruri de catre toti ministri ai transporturilor ce au fost investiti dupa '90?
Ne mai miram cand se spune ca a sarit un tren de pe sine acolo,sau ca se merge cu 30-40km/h pe sine dincolo,cu tot PIB-ul daca l-ar aloca intr-un an si nu cred ca ar reusi sa repuna in functiune tot traseul feroviar din tara.
Oare pe ce traseu vrea madam Manescu sa bage vestitele trenuri de mare viteza chinezesti,doar pe cele de pe hartie sau probabil are ea o diorama personala,sa ne-o arate si noua.
 
Buna Pantiru,

Situatia podurilor / pasajelor / viaductelor CF este cat se poate de adevarata si este cunoscuta de pe vremea fostului regim. Situatia infrastructurii feroviare din tara este mult mai proasta acum ca in 1989, cu exceptia celor cateva tronsoane din magistralele refacute cu bani europeeni care acum sunt si ele partial deteriorate nu s-au mai facut decat mici carpeli.

Traficul pe CF din Romania nu justifica in nici un caz constructia de linii noi de mare viteza, iar pentru reteaua actuala nu se gasesc bani.
 
Ultima stire calda si neverificata,aflata aseara tarziu la un post TV,se zice ca premierul ar fi alocat in luna Mai 2013 sub forma de obligatiuni guvernamentale suma de 148mil E,pentru studiu si proiect la podul peste Dunare dintre Braila si jud. Tulcea,dar fiindca oficialitatile galatene s-au suparat ca ar fi vrut ca podul sa fie la ei in batatura,dar nu se poate din cauza latimii de trei ori a albiei fluviului la ei,vor sa aloce suma de 10mil.E pentru un studiu de fezabilitate in vederea construirii unui tunel auto cu doua benzi de circulatie si una de urgenta pe sub albia Dunarii in lungime de12,8km,constructie ce va valora ca pret de inceput 240mil.E,cu posibilitatea de a mari valoarea constructiei la circa 390mil.E.
Podul rutier va lega orasul Galati de Tulcea cu o autostrada pe 4 benzi de circulatie'
Nu se stie cand vor fi demarate atat proiectul cat si lucrarile la acest tunel,dar se stie din start ca panza freatica la Galati este foarte sus,dovada fiind cele 15-20 de blocuri de pe faleza Dunarii care incet,incet se scufunda din aceeasi cauza.
 
Cita prostie si cit egoism intre astea doua orase. Practic daca n-ar fi sistemul asata al barionilor locali si daca ar fi un guvern capabil si cu vointa si interes pentru tara, ar interveni in aceasta disputa si ar transa-o.

Acum ca s-au terminat toate de facut in tara, este momentul sa purcedem la un tunel, poate ca il vor face turcii avind experienta de la Marmary si fiind destul de aproape.
In functie de taxa oamenii vor alege podul brailean sau tunelul galatean.

Ramii fara cuvinte la cita lipsa de creier poate fi in zona. Sau poate creierele sint destul de mari dar lise din pacate. (din fr. lisse)
 
@sogard_2003 - felicitari pentru stire, am inteles de ce trenul de Timisoara, Turnu Severin merge "tat pi loc" la Bucuresti acumuland intre 30min. - 60min.

Nu stiu daca d-na jurnalist a dorit sa ajunga la Timisoara cu trenul (existand alternative avion, autocar) fara sa cunoasca intarzierile de la C.F.R. daca nu a vrut sa faca din aceasta transbordare, o stire de senzatie; putina reclama este binevenita: VA FI IARASI CE A FOST, C.F.R. MANDRIA TARII :?: :!:
 
Dane,dupa vremea lui ceasca era ura si egoism intre cele doua orase,multe fabricute au fost transferate de la Braila la Galati,din ordinul partidului,ca acolo era organizatia mai puternica,iar cand a fost vorba sa se uneasca intr-un singur oras cele doua,primarii de la vremea respectiva s-au dus cu jalba in protap fiecare la nea Nicu sa nu se treaca la concret.
Acum cand din 90 in Braila presedintele CJ este PSD.iar la Galati mi se pare PC,este si mai rau,asta al nostru cred ca are 3/4 din institutiile Brailei si cladiri principale,plus firme,ca s-a bagat si peste galateni,firma Tancrad Galati este a lui si cine stie cate o mai fi avand.