Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Din nou despre rama electrica Hyperion:

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/primul-tren-electric-din-romania-a-obtinut-finantare-vezi-povestea-constructorului-de-la-craiova.html
 
Citeam, pe la prima or?? a dimine?ii, ceva pe saitul "Digi 24" de faptul c?? vor începe peste foarte pu?in timp, repara?iile la Podurile Dun??rene de la Fete?ti ?i Cernavod??.....repara?ii/lucr??ri care se vor "întinde" pe vreo trei ani.....dup?? ce expertizele tehnice f??cute acum trei ani eviden?iau c?? la acea dat?? podurile (ridicate pe vremea lui Ceau?escu) aveau deja fisuri ce necesitau interven?ii laborioase de repara?ie. Se face o evaluare a costurilor, care ar fi de 34,4 milioane de euro (nu ?tiu dac?? e o evaluare jurnalistic?? sau e una dup?? cea tehnic?? ?i de costuri).
Ceea ce este "cool" este c?? pe durata repara?iilor ( e vorba de podurile feroviare.........dar ?i cele rutiere sunt corp comun cu cele feroviare !?!?) se vor utiliza pentru trafic "alte poduri la fel de vechi... :p ....construite de Anghel Saligny" (n.red.)....
De?i s-au f??cut lucr??rile la linia Bucure?ti-Constan?a, podurile n-au fost cuprinse, atunci, în aceste lucr??ri.
Din ce am observat, trecând în ultimii ani pe aceste poduri, acestea nu mai au nici linia de contact, a fost demontat??, la fel ca ?i ramifica?iile de linie ce duceau pe poduri.............
 
Cand se va face controlul legat de provenienta averii, si asta pe bune, cand vor exista pedepse cu inchisoarea pornind de la 20 de ani +, cand vom avea judecatori/ judecatoare cu coloana vertebrala....si nu in genunchi....

....pana atunci , ei bine, mai postez inca o stire ca cea de mai jos.

Orice alt comentariu...e de prisos !

Vorba reclamei : "...niste tarani !"

http://adevarul.ro/economie/afaceri/cfr-infrastructura-dna-1_52d041dfc7b855ff565f6116/index.html


Marius.
 
"Tchypp".....am dat o scurt?? c??utare pe aici, dar nu am avut "succesuri" (adic?? nu am ajuns la ce a fost...multe pagini în urm??) cu "Moc??ni?a Alba Iulia-Zlatna"..... Dup?? normalizarea ecartamentului pe aceast?? linie nu mai avem "moc??ni???" ca termen adev??rat de exprimare. Ar fi ceva ce s-ar putea numi "moc??ni???" (ceea ce mie mi se pare impropriu denumit) punerea în circula?ie a unei garnituri (hai s??-i spunem "retro"-cu vagoanele respective) tras?? de o locomotiv?? cu abur (de unde una func?ional??, ast??zi?), dar mai degrab?? de vreun "diesel", pentru c?? la abur....st??m r??u.....
C?? acum ceva vreme s-a f??cut un "panoptic" în centrul Zlatnei cu câteva exponate, a fost prezentat tot pe aici ?i nici eu nu mai ?tiu ce s-a mai f??cut ?i cum arat?? ceea ce a fost pus la "p??strare" în Zlatna. Lucrul ??sta s-a vrut a fi un fel de "remember" la ceea ce a fost traficul pe ?ine în zon??.
Cu vreo doi ani în urm??, auzeam o idee vehiculat??, cum c?? ar vrea cineva instalarea unei a treia ?ine în interiorul ecartamentului actual pentru a putea circula material rulant de "îngust??", unde avem locomotive cu abur func?ionale, pentru o moc??ni??? adev??rat??.......dar la atât a r??mas, la idee!
Sincer nici nu mai ?tiu (nefiind nici din zon??) ce mai circul?? la Zlatna, înafar?? de......dube ( fiind în tranzit pe centura Albei Iulia, am v??zut ?i lucr??rile la linia spre Teiu? ?i modific??rile ce se fac).......deci, "pe frontul de vest (pentru Zlatna), nimic nou" !!
 
Nici bulgarii nu o duc bine.... in articol zice ca lipseau suruburi pe o distanta de 170 de metri , cum acolo scrie ca ei cred ca e un act de terorism eu nu le dau dreptate caci este un act de hotie ! ramane intrebarea ...oare erau tigani de la noi din Romania ?! Nu se stie ...
http://news.ibox.bg/news/id_369105335
 
O stire :
http://www.tion.ro/tgv-urile-vor-trece-prin-timisoara-promite-conducerea-consiliului-judetean-timis/1373851
_________________
Va salut,
Montalbano Feroviar Petrolist
 
dimitrov, chiar aici la sectiunea 'Stiri' s-a discutat. Azi am vazut ca este chiar o sectiune dedicata. Informatia referitor la repunerea in functiune e dintr-un ziar (nu mai tineam minte).

Articolul se gaseste <a href="http://www.ziarulunirea.ro/mocanita-ar-putea-reveni-pe-calea-ferata-alba-iulia-zlatna-in-acest-an-ponoran-a-cumparat-o-locomotiva-cu-aburi-din-1906-156987.html">aici</a>

Conform lui,
Lucr??rile de restaurare a a piesei de ââ????tezaurââ?? cost?? între 150.000 ?i 200.000 de euro, iar dac?? totul va merge bine, la 1 Decembrie 2013 (n.a. 95 de ani de la Unire), ââ????Moc??ni?aââ?? ?i cele 3 vagoane din anul 1901, dup?? zeci de ani, vor reface traseul pornind de la Zlatna la Alba Iulia.

Intr-adevar nu ii putem spune mocanita, dar e o garnitura trasa de o locomotiva cu aburi care tare m-as bucura sa o stiu pe sine.
 
"Federa?ia Comunit???ilor Evreie?ti din România, compania CFR ?i Prim??ria Vatra Dornei vor onora, sâmb??t??, la Vatra Dornei, prin dezvelirea unei pl??ci comemorative, personalitatea celui care a fost supranumit ââ???žp??rintele C??ilor Ferate din Bucovinaââ??. Este vorba despre inginerul Emanuel Ziffer, cel care a înfiin?at prima companie de cale ferat?? pe ac?iuni din Bucovina, Bukowinaer Lokalbahngesellschaft, în anul 1883."

http://www.vatradorneilive.ro/search/label/Stiri%20Vatra%20Dornei

http://www.monitorulsv.ro/Local/2014-01-22/Parintele-Cailor-Ferate-din-Bucovina-onorat-la-Vatra-Dornei
 
http://a1.ro/news/social/cfr-a-anulat-peste-120-de-trenuri-din-cauza-zapezii-iata-ultimele-informatii-id304381.html

Unde ne sunt DA-urile (SULZER) ?! :roll:
 
In legatura cu locomotiva cu abur N3-404 care se preconizeaza a fi utilizata pe linia Alba Iulia Zlatna pot sa va spun din discutiile avute cu directorul de productie de la Cluj ca sunt strunjite rotile si rectificati butonii. Cazanul e gata. Se lucreaza in continuare la frema si bazinele de apa care sunt foarte corodate. mai sunt aduse doua vagoane la care nu s-a facut nimic. va voi tine la curent cu mersul lucrarilor.
 
Un reportaj realizat de catre echipa Digi 24 Cluj la Dej : http://www.digi24.ro/Media/Emisiuni/Regional/Digi24+Cluj-Napoca/Turist+Acasa/Locomotive+balet+expozitii+Toate+inedite
 
Florin-Dej a spus:
In legatura cu locomotiva cu abur N3-404 care se preconizeaza a fi utilizata pe linia Alba Iulia Zlatna pot sa va spun din discutiile avute cu directorul de productie de la Cluj ca sunt strunjite rotile si rectificati butonii. Cazanul e gata. Se lucreaza in continuare la frema si bazinele de apa care sunt foarte corodate. mai sunt aduse doua vagoane la care nu s-a facut nimic. va voi tine la curent cu mersul lucrarilor.

Astea sunt vesti extraordinar de bune! Le doresc mult succes mesterilor!
 
Ba da.....N3 404 este "B??trânica" de la Sfântu Gheorghe (CV)....Sâmb??t?? 01.02.2014 am fost la Sfântu Gheorghe, la Szeles ?i la întoarcere m-am oprit în fa?a g??rii "Sfântu" ca s?? inspectez "B??trânica" ; ea este la locul ei ?i mai a?teapt?? ceva "retu?uri la fardul ei"....dar e la locul ei (nu am f??cut poze la ea de data asta) !!!