shoppy a spus:
Pai si ce-oi vrea daca "CFR" se scufunda in mocirla, sa se duca si privatii, si soselele, si vapoare dupa el, asa, in semn de solidaritate si patriotism?
Nu mai intelege intotdeauna doar ce vrei tu sa intelegi pentru ca interpretezi anapoda. Adica vrei sa zici ca ti se pare normal ca CFR-ul se duce de rapa. Pai nu prea e normala treaba asta. De ce ? Pai intr-o tara normala, daca chiar ar fi fost sa "ne vindem tara" o vindeam organizat.
Asa cum orice se intampla, se intampla cu un scop, si acest haos e organizat si pus la punct intr-un anume scop.Si iti spun si de ce. Daca n-ar fi fost organizat cu un scop, s-ar fi vandut CFR Marfa,inca din 2000, si se termina circul inca de pe atunci. Dar nu s-a vandut pentru ca atunci inca se scoteau bani cu ea si inca era de furat. Acuma nu mai e, asa ca hai sa-i facem vant pe 3 lei jumate , binenteles la cineva simpatic din UE ( ca doar nu degeaba ne-au primit in 2007 ). Dupa asta, prin 2012 vor veni cei care au cumparat-o (indiferent cine vor fi ), vor spune :
-Uitati, am reusit sa rentabilizam transportul de marfa in Romania! Va place ce-am facut ?".
-Da,ne place numai ca numarul de angajati s-a redus la jumatate iar prestatia s-a injumatatit, jumate din parc s-a dat la fier vechi si din 19 triaje mai functioneaza 5.In rest e frumos.
Nu, nu e frumos. Pentru ca indiferent care va fi soarta, vorbim de cifre de afaceri, nu de avioane. Degeaba vii si spui ca ai rentabilizat daca pentru a rentabiliza ai taiat, redus, inchis.Pentru curiozitate, va rog sa consultati cifra de afaceri a CFR Marfa din 2000.Exemple puteti lua tot din curticica, pentru ca sunt multe. Vezi Mittal Steel.
Asa ca n-are rost sa mai continuam astfel de discutii pentru ca stim bine scopul acestor marsavii. Atat pot sa spun, cu riscul de a ma repeta : pentru cine crede in povesti vreau sa imi raspunda la o intrebare : de ce nu s-a privatizat Marfa in 2000 ? Cine da un raspuns bazat pe argumente reale, din partea mea tot respectul
.