Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ca de obicei presa este prost informata, sau culege informatia "din gura in gura".
Cert este ca in China circula Maglev de ceva vreme cu viteze de 450 km/h.
Stirea de mai sus insa a pornit de la faptul ca, chinezi au acum si trenuri conventionale care circula cu 380 km/h, viteza normala de circulatie (nu viteza atinsa in teste).
 
SUGESTIE DE REVELION:

http://www.emaramures.ro/Stiri/27789/REVELION-Maramuresenii-pot-intra-in-anul-nou-cu-Mocanita-
...si nu numai maramuresenii, cum zice titlul :)
LA MULTI ANI !
 
http://www.ziare.com/lifeshow/vacanta/01-05-2010/interrail-global-pass-vacanta-cu-trenul-in-30-de-tari-europene-985065
 
http://www.mediafax.ro/economic/eurogara-prostiei-au-pus-gara-inaintea-caii-ferate-5273858
 
Trenul urban din Sibiu va fi lansat în 4 luni

Compania SC Railway SRL din Sibiu a achizi?ionat prima garnitur?? de tren din cadrul proiectului de realizare a unei re?ele feroviare urbane în Sibiu ?i care const?? din reactivarea vechilor linii industriale ce travereseaz?? ora?ul ?i conectarea lor cu liniile preor???ene?ti.
Conform proiectului ce este asem??n??tor re?elelor S-Bahn din Germania, s-au identificat 6 trasee de scurt parcurs: S??li?te-Sibiu, T??lmaciu-Sibiu, Turnu Ro?u-Sibiu, Loamne?-Sibiu, Cisn??die-Sibiu ?i Aeroport/Zona Industrial?? Sibiu-Centru Sibiu.
Directorul general al SC Railway, Kolozsi Jozsef, a declarat c?? serviciile vor fi demarate în 4 luni, ini?ial pe ruta Cisn??die-Gara Sibiu unde terasamentul se afl?? în curs de modernizare, investi?ie ce se ridic?? la 600.000 de lei, ?i c?? se a?teapt?? aprob??rile de la AFER, formalit???i care o sa dureze 2 luni. Koloszi a precizat ca trenul va efectua 12 curse pe zi.

Sursa: Cotidianul

----------------------------------------------------------------------------------
Japonia aloc?? peste 300 de mil. Euro pentru linia de metrou c??tre Aeroportul Henri Coand??

Guvernul Japoniei a luat decizia de a acorda României un împrumut de tip ââ????Japanese ODA Loanââ??, în valoare de 41,87 miliarde yeni japonezi (aprox. 315 milioane euro), pentru realizarea proiectului ââ????Leg??tura de Acces a re?elei de metrou a municipiului Bucure?ti cu Aeroportul Interna?ional Henri Coand??ââ??, a anun?at ambasadorul Japoniei în România, Natsuo Amemiya.
Proiectul const?? în realizarea leg??turii dintre centrul Capitalei ?i Aeroportul Interna?ional Henri Coand??. Proiectul finan?at de guvernul japonez este, de asemenea, o solu?ie viabil?? pentru eliminarea blocajelor rutiere constante ?i a polu??rii aerului cu care se confrunt?? Bucure?tiul.
Conform declara?iei ministrului transporturilor ?i infrastructurii, Radu Berceanu, din iunie 2009, proiectul ââ???žva începe cu o sum?? de 300 de milioane de euro, pe care o avem de la Banca Japonez?? de Investi?ii. Totalul investi?iilor, probabil, se va ridica la 1 miliard de euro. Urmeaz?? ca dup?? ce începem proiectul, s?? discut??m cu mai multe institu?ii finan?atoare, referitor la acoperirea celorlalte 600-700 de milioane de euroââ??.
Studiul de fezabilitate al proiectului a avut o valoare de aproximativ 3,2 milioane de lei.

Sursa: rinsider.club-feroviar.ro
 
Daca aia cu metroul cred ca are sanse sa se intample, ca deh, e mare capital electoral si probabil o sa se apuce pe bune de lucru cand vor veni alegerile, ca sa aiba material de propaganda, in schimb la Sibiu chiar nu inteleg cum ceva normal, ceva foarte logic chiar se poate intampla in rromania. Sincer inca ma astept ca ori sa nu primeasca aprobare, ori sa se trezeasca nea gigi ca revendica niste teren fix unde e gara, fie orice altceva care sa puna bete in roate la proiect. Nu de alta dar suntem romani doar, nu-i asa ?
 
Transferoviar Grup inten?ioneaz?? s?? intre pe pia?a de c??l??tori.

Operatorul feroviar privat de transport marf?? ,Transferoviar Grup (Cluj-Napoca) î?i extinde activitatea c??tre transportul feroviar de c??l??tori.
ââ???ž Am despus documenta?ia necesar?? în Monitorul Oficial înc?? de anul trecut ?i am adjudecat licita?ia pe dou?? sec?ii neinteroperabile, iar din 10 martie inten?ion??m s?? începem transportul feroviar public de c??l??tori pe rutele Berca-Nehoia?u ?i Oradea-B??ile Felix-Holod. Ini?ial transportul va fi asigurat de Transferoviar Grup, urmând ca activitatea s?? fie transferat?? ulterior c??tre o firm?? nou înfiin?at??, respectiv Transferoviar C??l??tori, în momentul în care aceasta va primi toate avizele de la Autoritatea Feroviar?? Român??ââ??, a declarat pentru Railway Insider, Kinga M??d??r???an, director general al Transferoviar Grup.
Atât Berca-Nehoia?u (Regionala Gala?i) cât ?i Oradea-B??ile Felix-Holod, (Regionala Cluj), apar?in unor sec?ii neinteroperabile de cale ferat??.
ââ???žPentru început vom efectua transportul de c??l??tori cu material rulant închiriat, dar suntem în negocieri pentru achizi?ia de material rulant propriuââ??, a mai spus Kinga M??d??r???an.
Conform datelor publicate în Monitorul Oficial, partea IV, din 21 ianuarie, Transferoviar C??l??tori va avea un capital social de 50.000 de lei, cu o participatre majoritar?? de 98% din totalul capitalului social. Transferoviar C??l??tori va avea sediul în Bra?ov.
înfiin?at?? în anul 2003, Transferoviar Grup are ca obiect principal de activitate efectuarea opera?iilor de transport marf?? ?i manevr?? feroviar??, prin punctele de lucru din Cluj Napoca si Ploie?ti.

Sursa: rinsider.club-feroviar.ro
 
Gam3 a spus:
Transferoviar Grup inten?ioneaz?? s?? intre pe pia?a de c??l??tori.
Transferoviar Grup (Cluj-Napoca) ... inten?ion??m s?? începem transportul feroviar public de c??l??tori pe rutele Berca-Nehoia?u ?i Oradea-B??ile Felix-Holod. ....
Atât Berca-Nehoia?u (Regionala Gala?i) cât ?i Oradea-B??ile Felix-Holod, (Regionala Cluj), apar?in unor sec?ii neinteroperabile de cale ferat??.
....suntem în negocieri pentru achizi?ia de material rulant propriuââ??, a mai spus Kinga M??d??r???an.
Sursa: rinsider.club-feroviar.ro
Salut!
Am o nelamurire :
de ce va incepe TFG transportul feroviar public de c??l??tori pe ruta Berca-Nehoia?u si nu pe Buzau-Nehoiasu; Buzau-Berca e socotita linie interoperabila? Vor exista personaluri CFR prescurtate Buzau - Berca pt ca apoi pasagerii sa fie nevoiti sa se coboare din personalul CFR pt a se urca in personalul Transferoviar Grup pentru a-si continua calatoria? Mie cel putin nu imi suna deloc ceva natural o chestie ca asta.
Si am si o intrebare: se stie ce tipuri de vagoane intentioneaza sa achizitioneze cei de la Transferoviar Grup?
Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde.
 
Rama electrica ce facea cursa de Brasov-M.Ciuc,in aceasta dimineata s-a trezit cu un boghiu sarit de pe sine,din cauza frigului,temperatura in sina ajungind pe la -50 grade........confirmare pe A1,A3, de la ora 13:00......nici un ranit,iar masurile luate au fost imediate,folosiindu-se o garnitura de rezerva.In imagini boghiul sarit a rulat cam 6oo m,pina la oprirea completa a ramei,mecanicul frinind tirziu............
:D frig dom'ne,frig...az' vara era mai cald......... :p
 
La vara o sa deraieze din cauza caldurii.

Am alta nelamurire.

pentru trenurile astea ce vor sa fie introduse la Sibiu, va fi obligatoriu ca fiecare tren sa aiba sef de tren sau se introduce un nou sistem?
Si daca nu ma insel nu s-a mai facut tam tam pe tema trenurilor de la Sibiu si cu alta ocazie?
 
Ieri la Malnas...azi la Suceava (Burdujeni)...al treilea (ultimul) vagon al personalului de Pascani-Suceava,la macaz a luat-o pe.....aratura. Fara victime si doar cu transpiratie la repunerea acestuia pe sine...la 08:30 se muncea la "obiectiv"......traficul "no fo' blocat gheloc"............
:D ...frig dom'ne......frig....az' vara era mai cald..... :p :lautar:
 
Deci avem deja 2 rame Z6100 deraiate...

TFG a luat doar Berca-Nehoia?u c?? Buz??u-Berca e interoperabil?? (!)... adic?? e cu dedica?ie pentru GFR, c?? la Berca e un depozit Conpet, societate (de stat) care tocmai a refuzat o alt?? societate de stat (CFR Marf??) pentru transportul petrolului, de?i GFR a cerut mai mult (au motivat c?? CFR Marf?? are datorii la stat). Doar nu era s?? dea lina la concuren???, nu?

R??mâne de v??zut câte trenuri vor circula pân?? la Buz??u, având în vedere c?? va trebui pl??tit TUI... pentru trenurile CFR C??l??tori nu îmi fac griji, acelea oricum vor avea - ca ?i acum - orare la care nu deservesc nimic, deci nu vor încurca trenurile TFG-ului. Da' ce ne facem cu cele de la GFR? Pentru alea, ar fi în stare CFR C??l??tori s?? bage 10 perechi pe Buz??u-Berca (toate la ore aiurea) ca s?? se declare sec?ie cu capacitate saturat?? (s?? r??mân?? doar ei ?i cisternele).
 
ramele astea frantuze se pare ca nu prea au fost proiectate cu gand de robustete fata de meteo... imi place ca pe niciunde nu se pomeneste numele operatorului, lasand sa se inteleaga ca ar fi CFR. la un moment dat chiar spun ca personalul CFR a intervenit pentru a pune trenul pe sine... :-? nu mi se pare ok.