Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Se satura si pamintul de tara asta...o ia la vale......Balota este la aprox 10 km de la Simian [intersectia DN 6: Tr.Severin-Simian-Strehaia-Filiasi-Craiova cu DN 56 A: Simian-Vinju Mare-Maglavit-Calafat,ultimele doua pe DN 56],pe directia Craiova (42 km)....Practic de la Evghernita la Balota atit soseaua (DN 6) cit si calea ferataurca traverseaza acest deal! Partea dinspre Severin este deosebit de proasta....soseaua este in lucru de multi ani si inca n-a fost terminata (alunecari frecvente) si se pare ca si terasamentul s-a saturat sa mai stea pe loc.Pe partea asta spre Severin este panta cea mai lunga,pe partea spre Craiova este scurta si sta mult mai bine "geotehnic".
La stirile Pro-tv, ieri dimineata (duminica 21.02.2010) la ora 07:00, se specifica faptul ca mecanicul a fost cel care vazind un stilp de la catenara inclinat a oprit de urgenta....fiind in panta trenurile nu urca cu viteza...........si acolo au ramas.Ca fapt divers...o femeie mai in virsta,ii spunea reporterului ca ii da ea lui Boc si Berceanu pensia ei de 900 roni sa refaca terasamentul...daca tot nu mai au bani pentru c.f.r.
 
CFR C??l??tori vrea s?? achizi?ioneze servicii de repara?ii la automotoarele diesel pentru care s?? pl??teasc?? pân?? la 30,6 milioane lei (7,2 mil. euro), f??r?? TVA, pe o perioad?? de 30 de luni. CFR C??l??tori va încheia un acord-cadru care va con?ine contracte subsecvente atribuite cu o frecven??? de ?ase luni. Acordul vizeaz?? servicii de repara?ii pentru automotoarele pe dou?? osii din seria 900 ?i pe patru osii din seriile 700 ?i 1.000. Acordul este finan?at din surse proprii, criteriul de atribuire fiind pre?ul cel mai mic. Ofertele pot fi depuse pân?? la 8 aprilie, data la care vor fi deschise.
în prezent automotoarele nu pot dep???i din punct de vedere constructiv viteza de 70 de kilometri pe or??, fiind construite în anii '30 la uzina Malaxa.

Sursa: www.mediafax.ro
 
Mandra corabia, mester carmaciul!
Bravos, natiune, halal sa-ti fie! :(

Problema este ca ambele gari din Suceava sunt imense... era motiv de competitie si de mandrie pentru Austria si Moldova sa-si construiasca gari cat mai impunatoare. Acum, cladirile astea impunatoare se razbuna, fiindca o cladire mare este mai costisitor de intretinut. Nu e o problema pe care s-o poata rezolva doar CFR-ul, trecand peste faptul ca actuala conducere a sus-numitei entitati poate fi in cel mai bun caz numita "inepta". E o problema care trebuie tratata "la pachet" cu modul de operare care ar trebui sa fie normal in Romania pentru monumentele istorice.

Daca functiunea veche nu mai este valabila, autoritatile ar trebui sa gaseasca o reconversie functionala care sa permita mentinerea cladirii in parametrii optimi de utilizare. Dupa cum vedeti insa, asta-i doar teorie si batutul apei in piua. In realitate, CFR-ul inchide cladirea si nu face nimic cu ea. Pana cand se degradeaza complet. Dupa aia se va demola, iar pe locul ramas liber construim un Mall. Vi se pare cunoscut?
 
Mi se pare cunoscut, dar mall ar putea sa faca deja de pe acuma IN GARA. nu vad nici un impediment sa pastreze aspectul exterior si sa recorpartimenteze in interior.
Fiind gara involuntar pasagerii ar trece si prin mall.

Cladiri vechi reconvertite mai sint prin occident, si nu doar gari. imi vine in minte acum o gara din Nissa unde am ajuns din greseala intr-o noapte. Au ramas doar peretii si acoperisul din fier forjat, urmeaza a fi construit intre acesti pereti un centru cultural.Dar se puteau demola 3 pereti nu-i asa?

ce chestie, chiar aseara pe Viasat Explorer a fost un reportaj despre salvarea Grand Central Terminal din New York. (Asa ca off topic, a fost abandonata, plina de boschetari si mizerie, s-au judecat ani de zile ca sa nu o demoleze pina au ajuns la Curtea Federala, iar acum e mindria New Yorkului, o bijuterie, asta dupa ce au demolat alt simbol Penn Station ca sa faca arena Madison Square Garden)
 
Pai exact asta-i problema, Dan!

Conceptia oamenilor obisnuiti, care nu inteleg conceptul de "cladire-monument" este ca "dam jos mizeria asta si in loc facem o chestie moderna, cu termopane si geamuri oglinda".

Iar cand "oamenii obisnuiti" ajung sa faca parte si din organismele resposabile cu pastrarea sau demolarea unor cladiri unice, lucrurile sunt pe cale sa scape de sub control.

Prostii nu se fac numai la noi, dar la noi acum e exact momentul in care se fac cu mai multa fervoare si de asta e bine ca lucrurile sa fie tinute sub control, inainte de a fi prea tarziu. Tin sa va aduc aminte cazul statiei de cale ferata Euston din Londra si cunoscutului ei "Euston Arch" un arc doric imens din granit, care a fost demolat cu toate actele legale in 1960, iar acum exista un comitet de initiativa care militeaza pentru reconstruirea lui pe vechiul amplasament. Vezi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Euston_Arch
 
Exemplu concret, Gara Jeumont din Franta, gara de frontiera cu Belgia, cum cu UE si-a cam pierdut rostul, ghiseele de bilete s-au mutat intr-un capat al garii iar restul s-a convertit in teatru - centru cultural.
http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic1080-0-asc-19.php
 
Superb exemplu si foarte frumoasa ideea... se ia o gara nepotrivit de mare si se transforma in centru cultural.

Dar la ce ne trebuie noua centru cultural, tovarasi, ca seminte se pot vinde si intr-un chiosc amarat, nu-i nevoie de atata spatiu? :D
 
Cat de "intelepti" sunt conducatorii auto din Romania?
Puteti vedea aici un filmulet facut de curand, intr-o dimineata, la bariera de la Pipera:

http://www.youtube.com/watch?v=D3tqP6RzSHY&feature=player_embedded

Marti 2 martie 2010. Iata si textul autorului:

"E marti dimineata, calea ferata la intrare in Pipera. Ajung chiar cand se lasa bariera, vine trenul. Din spate claxoneaza nervos un Mercedes, ma preseaza sa trec printre bariere. Nu trec. Ma depaseste, ma apostrofeaza si trece pe lumina rosie. Cati or fi ca asta? Cati prefera sa riste in loc sa astepte? Filmez. Ce vedeti se intampla aproape zilnic. Politia din Voluntari doarme. P.S. Am stat in total zece minute la bariera. Pe ceas!"
 
Am mai scris undeva... Ceea ce se vede in filmulet face parte din procesul selectiei naturale. Cei tampti crapa mai repede, si deci se elimina veriga slaba...
 
Din pacate mai cad si unii fraieri nevinovati in aceasta selectie naturala, asta e pacat.
Stiu ca nu-i frumos sa gandesc asa, dar cand vad vreun bizon rasturnat in sant, vad un semn bun in asta. Poate data viitoare intra intr-unul nevinovat si il facea praf si pe celalalt.
 
http://www.caon.ro/stiri/im:caon:news-caras/articol/cum-sa-pierzi-200-de-lei-pe-cfr/cn/news-20100310-07410276


Cititi si comentariile ... :D
 
victorian a spus:
Cat de "intelepti" sunt conducatorii auto din Romania?
Puteti vedea aici un filmulet facut de curand, intr-o dimineata, la bariera de la Pipera:

http://www.youtube.com/watch?v=D3tqP6RzSHY&feature=player_embedded

Marti 2 martie 2010. Iata si textul autorului:

"E marti dimineata, calea ferata la intrare in Pipera. Ajung chiar cand se lasa bariera, vine trenul. Din spate claxoneaza nervos un Mercedes, ma preseaza sa trec printre bariere. Nu trec. Ma depaseste, ma apostrofeaza si trece pe lumina rosie. Cati or fi ca asta? Cati prefera sa riste in loc sa astepte? Filmez. Ce vedeti se intampla aproape zilnic. Politia din Voluntari doarme. P.S. Am stat in total zece minute la bariera. Pe ceas!"

Dorin, indivizi asemanatori sint si in alte locuri. Chiar ieri s-antimplat in apropiere, un tip de 33 de ani si-a pierdut rabdarea sa astepte la un nivel de trecere cu semafor (rosu!), a pornit, iar trenul l-a prins...

http://steiermark.orf.at/stories/428377/
 
Chinezii vor de toate:
http://www.ziare.com/actual/international/03-11-2010/china-vrea-un-tren-care-sa-ajunga-la-londra-in-2-zile-1001608
 
Pina la urma o sa si faca.
Cu o lopatica Linemann, carticica rosie si imboldul Partidului fiecare chinez isi va aduce aportul la....
 
De pe forumul Transira aflam ca pasarela pietonala de la basarab tocmai a fost demontata.

http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=462&start=1410