Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Oare sa fie urmarea incidentului cu doamna ministresa?

CFR C??l??tori lanseaz?? licita?ii pentru achizi?ia de piese de schimb Desiro ?i RG pentru locomotive

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=19839&lang=ro
 
interesantul a spus:
Cic?? la al?ii mere...

http://www.ziare.com/mediu/energie-solara/belgia-a-inaugurat-primul-tren-verde-alimentat-cu-energie-solara-video-1099873

O merge, dar nu ?tiu dac?? costurile de realizare justific?? investi?ia.
 
se recupereaza pe termen mediu-lung plus beneficii pentru reducerea de emisii noxe in raport cu puterea debitata...polologhie din asta :roll:
 
Adio transport feroviar de c??l??tori privat... a?a rezolv?? chefereu' problemele. Da' datoriile C.F.R Marf?? ?i C.F.R. C??l??tori cât sunt, tovar???a Brânzan?

[Agerpress]

BIROUL DE PRES?, INFORMA??Â?II ???žI RELA??Â?II CU PUBLICUL
Nr:1/2/264/08.06.2011

COMUNICAT DE PRES?
08.06.2011

Compania Nationala de Cai Ferate 'CFR' SA CN CFR S.A. anun??? c?? activitatea a patru operatori de transport feroviar, care înregistreaz?? datorii pentru neplata taxei de utilizare a infrastructurii (TUI), va fi oprit?? începând cu ora 17.00.
Compania a depus toate eforturile necesare pentru a recuperarea acestor debite, decizia de oprire a circula?iei trenurilor de marf?? ?i c??l??tori fiind luat?? ca urmare a refuzului repetat al operatorilor feroviari de a achita sumele restante, în contul taxei de utilizare a infrastructurii.

Operatorii de transport feroviar notifica?i:

SC Grup Transport Feroviar SA - 7,2 mil. lei

SC Regiotrans SRL - 7,7 mil. lei

SC Servtrans Invest SA - 18,2 mil. lei

SC Transferoviar Grup SA - 3,5 mil. lei

începând cu ora 17.00, vor fi oprite trenurile de marf?? care apar?in operatorilor notifica?i, iar cele de c??l??tori î?i vor continua traseul doar pân?? la sta?ia de destina?ie. Reluarea activit???ii va fi posibil?? dup?? plata sumelor restante.

Nr. Exemplare: 1
???žef birou,
Oana Brânzan
 
Mda...mare scandal mare ! Probabil ca privatii s-au gandit ei bine cu neplata asta ! Infrastructura ia banii privatilor si ce face cu ei ?! Ca liniile sunt vai de ele. Acuma tot ei fac gura ca nu primesc bani ! Bravo !! :aplauze: :aplauze:
 
CFR calatori tot a lu' statu este. Asa ca inytra la datoria total, adica tu, eu, si inca cateva milioane o sa o platim.
Iar la aceasta datorie totala se va mai adauga si suma rezultata mai sus, deoarece privatii n-au de unde sa scoata banii, si chiar daca revand inapoi la stat fierul vechi ce l-au cumparat tot nu ajung banii.

In concluzie NOI PLATIM

E.
 
Nu mai este chiar o noutate, dar uite ca se poate sunt "nebuni" care sa se inhame la o asemenea treaba: construirea unei aburoase.
http://vapeurvive.skynetblogs.be/tag/locomotive
http://www.a1steam.com/
 
CFR-ul, vandut la fier vechi: Hotii au furat intr-o luna cat in tot anul 2009

http://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/cfr-ul-vandut-la-fier-vechi-hotii-au-furat-intr-o-luna-cat-in-tot-anul-2009-63746/
 
Vaslui: Locomotiva unui tren s-a defectat la Buh??ie?ti

http://www.adevarul.ro/locale/vaslui/Vaslui-Locomotiva-tren-defectat-Buhaiesti_0_497350513.html
 
O stire care era legatura si cu noi:

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405330&id=3374&action=dview

Ce as vrea sa vad rapidul "Dacia" de la Bucuresti la Budapesta cu o singura locomotiva, sa nu mai piarda timpul la granita cu schimbarea.
 
Aceleasi lucruri cunoscute, dar intr-un alt ambalaj:

http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/intretinerea-cailor-ferate-finantata-si-de-guvern-228607.html

Marius.
 
Gam3 a spus:
O stire care era legatura si cu noi:

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405330&id=3374&action=dview

Ce as vrea sa vad rapidul "Dacia" de la Bucuresti la Budapesta cu o singura locomotiva, sa nu mai piarda timpul la granita cu schimbarea.

Sincer, daca acolo ar fi fost cu adevarat problema intarzierilor eram de acord sa nu se mai schimbe locomotiva. Insa sa ne gandim unde se pierd cu adevarat ore intregi . Din pacate infrastructura e principala cauza a multor probleme de acest gen. :(
 
Am scris eu ceva despre intarzierile de pe retaua CFR?
Am calatorit cu rapidul Dacia si nu numai si din cauza intarzierilor de la granita am pierdut legatura in Viena. La Curtici am ajuns de fiecare data la timp!
 
Gam3 a spus:
Am scris eu ceva despre intarzierile de pe retaua CFR?
Am calatorit cu rapidul Dacia si nu numai si din cauza intarzierilor de la granita am pierdut legatura in Viena. La Curtici am ajuns de fiecare data la timp!

Nu zic ca ai pierdut trenul din cauza schimbarii locomotivei sau nu ! Cred ca daca spui ca ai intarziat din cauza schimbarii locomotivei, acest fapt dureaza destul de mult.! Cat ai stat pentru schimbarea locomotivei ? Se sta mai mult ca la Brasov ? Eu am stat luni 30 de minute du IC532 doar pentru a mai pune o loocmotiva in capat...nu am inteles de ce a durat atata. Si s anu mai zic ca a Darste a fost opriut trenul ca sa se urce supracontrolul !
 
http://www.ziare.com/stiri/tren/bucuresti-si-constanta-in-3-ore-cu-trenuri-rapid-din-iulie-1101649

No, amu sa vadem cine ne poate confirma ca este real ceea ce au declarat.
Acum, 17.06.2011, au zis la Radio Actualitati ca la ora 09.00 este inaugurarea oficiala.

In anii `80 tin minte ca faceam traseul in max 3 ore.

E.
 
Doar 4 rapide vor face 2h 50m. Restul trenurilor, accelerate si rapide vor face putin peste 3 ore. Eu nu inteleg de ce se opresc la Fetesti!

Aveti aici toate trenurile spre litoral:

http://www.infofer.ro/R3.asp?cboDeLa=10017&cboPinaLa=80892&cboVia=0&cboData=6%2F21%2F2011&PleStart=00%3A00&PleEnd=23%3A59&SosStart=00%3A00&SosEnd=23%3A59&cboSort=2&txtTrnImpSos=&txtTrnImpPle=&cboNrMaxConex=0&cboAbatere=150&txtNrInreg=10&Submit=Cautare&lng=1

Bine ca in 1996 facea un IC 2h 10 m fara sa opreasca nicaieri.
In 2001 un IC facea 2h 28m. In 2004 2h 31 m.
 
No, daca la CFR stim ca infrastructura e ( aproape ) la pamant, apoi acum a venit randul metroului bucurestean.....
Asa se ajunge la un dezastru, incetul cu incetul, pic cu pic.....
Mai pe scurt.....a cazut TAVANUL :

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/ACCIDENT_LA_METROU-_O_bucata_de_tavan_a_cazut_peste_o_locomotiva_de_metrou_la_statia_Unirii_2_0_500950292.html

Cica mecanicul a deschis usile metroului la 2 minute DUPA ce metroul s-a "lovit la cap " :( ....De ce oare asa de TARZIU ????
Lipsa de reactie la situatii neprevazute , oare ????