Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Dup?? ce lucr??rile de modernizare vor fi finalizate, trenurile vor putea circula cu 160 km/or?? pe tronsonul Bucure?ti-Câmpina

poate daca le repara iarasi, ca intre timp s-a cam ales prafu de tronsoanele deja modernizate (imi mai aduc aminte de autostrada bucuresti-pitesti care a fost facuta cu garantie de fix 1 an parca, mai rau ca la televizoare)
 
Linia pe Bucuresti-Campina este relativ ok (sincer m-am mirat si eu saptamana trecuta), exceptand evident 2-3 restrictii,
totusi, cred ca s-a discutat de multe ori, problema nu este linia ci semnalizarea, orice ar face la linie semnalizarea pe Bucuresti Campina nu permite viteze mai mari de 140.
 
Traficul feroviar este blocat, la aceast?? or??, în jude?ul Suceava, pe ruta Suceava-Vatra Dornei, dup?? ce un camion s-a r??sturnat peste calea ferat??.

http://www.realitatea.net/trafic-feroviar-blocat-pe-ruta-suceava-vatra-dornei_841353.html

Ce buna era sectia 513 daca era circulabila
 
interesantul a spus:
...

http://www.ziare.com/anca-daniela-boagiu/ministrul-transporturilor/boagiu-trenul-va-face-doua-ore-intre-bucuresti-si-predeal-din-noiembrie-2011-1098844

....

Mare realizare! O sa mergem ca in 1985.

Un rapid in 1985:



1989:



1995:

 
Florinn a spus:
Linia pe Bucuresti-Campina este relativ ok (sincer m-am mirat si eu saptamana trecuta), exceptand evident 2-3 restrictii,
totusi, cred ca s-a discutat de multe ori, problema nu este linia ci semnalizarea, orice ar face la linie semnalizarea pe Bucuresti Campina nu permite viteze mai mari de 140.
Scuze, dar semnalizarea pe Bucuresti-Campina nu este BLA 4 cumva ?
 
popovici a spus:
Florinn a spus:
Linia pe Bucuresti-Campina este relativ ok (sincer m-am mirat si eu saptamana trecuta), exceptand evident 2-3 restrictii,
totusi, cred ca s-a discutat de multe ori, problema nu este linia ci semnalizarea, orice ar face la linie semnalizarea pe Bucuresti Campina nu permite viteze mai mari de 140.
Scuze, dar semnalizarea pe Bucuresti-Campina nu este BLA 4 cumva ?

Din cate stiu eu trebuie si marita distanta intre semnale plus echiparea cu ETCS
 
adrian78hd a spus:
popovici a spus:
Florinn a spus:
Linia pe Bucuresti-Campina este relativ ok (sincer m-am mirat si eu saptamana trecuta), exceptand evident 2-3 restrictii,
totusi, cred ca s-a discutat de multe ori, problema nu este linia ci semnalizarea, orice ar face la linie semnalizarea pe Bucuresti Campina nu permite viteze mai mari de 140.
Scuze, dar semnalizarea pe Bucuresti-Campina nu este BLA 4 cumva ?

Din cate stiu eu trebuie si marita distanta intre semnale plus echiparea cu ETCS
O.K. Astea se rezolva dupa instalarea ETCS nivel 2, s-a licitat deja. CFR ia in calcul anul 2013 pentru trecerea la 160, sa speram ca se tin de cuvant. Cu BLA 4 se poate circula si acum cu 160, numai ca nu se poate fara ETCS , din motive care tin de siguranta circulatiei, tronsonul in cauza fiind cel mai aglomerat. In plus, mai trebuie echipate si compatibilizate si locomotivele CFR, sase la numar pentru inceput.
 
De ce intr?? societ???ile feroviare în faliment. Grupul de firme controlat de Cristian Burci datoreaz?? 5 milioane de euro c??tre CFR SA

http://www.puterea.ro/news21161/De-ce-intra-societatile-feroviare-in-faliment-Grupul-de-firme-controlat-de-Cristian-Burci-datoreaza-5-milioane-de-euro-catre-CFR-SA--.htm

Bine ca baietii de la Alro primesc energie ieftina ca deh trebuie sa isi faca profit de 20 de milioane de euro ce naiba si CFR SA cumpara mai scump ca e de stat si trebuie sa ajunga in faliment sa o cumpere baietii desteptii Si uite asa din blocajul asta financiar mai castiga iara niste baietii destepti care cumpara la preturi de 2 lei bunuri scoase la licitatie de instantele judecatoresti din patrimoniu CFR
Va rog sa continuati cu vopsiri si modernizari de locomotive si vagoane si daca mai puteti sa mai cumparati vreo zece locomtive de la Softronic ca depourile sunt pline de locomotive conservate si bietul director de la Softronic nu a fost in stare sa faca nimic cat a fost la Electroputere
 
Locomotiva unui tren de pe ruta Brad- Arad, în care se aflau 150 de pasageri, a luat foc

Potrivit purt??torului de cuvânt al Inspectoratului pentru Situa?ii de Urgen??? Arad, Sorina Ambru?, locomotiva a fost curpins?? de fl??c??ri la cinci kilometri înainte de a intra în gara din Ineu.

ââ????Incendiul a izbucnit doar la locomotiv??. în tren se aflau 150 de pasageri care au fost evacua?i de urgen???. Din fericire nu s-au înregistrat victime. Cauza exact?? a incendiului este în curs de stabilire. Chiar în aceste momente, la fa?a locului sunt mai mul?i colegi de-ai mei care încearc?? s?? afle de unde a pornit focul. Nu m?? pot pronun?a dac?? locomotiva este sau nu veche. E vorba de o locomotiv?? de tip dieselââ??, a declarat în urm?? cu câteva minute, Sorina Ambru?, purt??tor de cuvânt la Inspectoratul pentru Situa?ii de Urgen??? Arad
 
:confused: A ars Express-ul? Cica calatorii au fost preluati de un motor, deci maine dimineata au doar vagoane pentru trenul de Gurahont :lol: .
Rusine hotilor de motorina din Gurahont, din cauza voasta a ars o locomotiva!
 
AUtomotoarele 77-0963-7+77-0973-6 au preluat calatori de la locul incidentului si au dus calatori catre destinatie. Ineu-Arad ( 20.55-23.18 ) cu emntiunea c atrenul a stationat 40 de minute la Tarnova Zarand pentru a trece locomotiva de ajutor DA 1097 si P 14367 Arad-Cermei
 
Bun, dar atunci Expressul ce face, e stricat, ca nici pe Oradea nu e, nici pe Brad :-|
 
Cic?? la al?ii mere...

http://www.ziare.com/mediu/energie-solara/belgia-a-inaugurat-primul-tren-verde-alimentat-cu-energie-solara-video-1099873
 
Ceva prospatura pentru magnetii nostri!!
La noi Cfr-ul cumpara energia mai scumpa decat "baietii destepti" Eu sunt de parere ca putea macar garile sa fie alimentata cu energie solara ca si asa se modernizeaza acuma o parte dintre ele
 
WMA 65.1, ultima macara completa a fost dusa de la Subcetate la Jimbolia, pentru un ipotetic muzeu acolo. Apoi s-a constatat ca nu este nevoie de ea la ââ????muzeuââ?? si acum sta abandonata pe liniile din statie. Probabil ca in cateva zile va ajunge ca cea de la Tecuci, adica ââ????carcasaââ??.

Cine este din zona poate isi face timp sa o fotografieze, este ultima macara completa!