trecand peste jurnalistii lui peste cu 'tren de mare viteza' la doar 160 km/h viteza maxima (in conditiile in care un amarat de vagon modernizat poate ajunge teoretic la aceasta viteza - clar nu in romania), nu stiu pe unde au vazut ei trenuri de mare viteza cu doar 4 vagoane; stau pe ganduri la trenurile pe sustentatie magnetica, unde am putine informatii si oricum e alta mancare de peste, in rest mai toate trenurile de mare viteza au 8, ba chiar 10 vagoane (de fapt corect ar fi sa spunem minim 6, ca locomotivele de la tgv-uri nu se numara decat pe diorama), ba chiar se leaga cate 2 garnituri (am vazut la francezi, cred ca si la nemti) tocmai pentru a creste capacitatea de transport (in fond mare viteza inseamna automat pe distante lungi, si in ziua de azi lumea calatoreste)
si ce-mi place cum se pupa in acelasi articol regio cu mare viteza (doar la aeroportul din shanghai cred ca exista asa ceva, si ala e oricum maglev, alta mancare de peste pana la urma)
asta e, poate mai invata si jurnalistii sa mai intrebe vreun prieten trenulist inainte de a scrie dupa cum le trece prin cap, sa vedem totusi partea buna, se face ceva in romania; cum o iesi la inceput, bine/prost, macar se face, ca am fost zilele trecute in gara si m-a apucat durerea de cap cand am vazut ditamai locomotiva (parca un '45) tragand 2-3 vagoane (si nu era gara obor, unde se intampla asta frecvent, era gara de nord, unde ma asteptam la mai mult ...)
sincer la ce viteza au trenurile prin romania mai bine puneau un ldh, ca nu cred ca se simtea prea tare diferenta