- 25 August 2007
- 3.673
- 643
- LOCATION
- Oradea
- YOUTUBE
- mpursu
Re: Caile Ferate
De la aceast? ipotez? am pornit de la bun început
La o privire mai atent? cred c? mi-am dat seama care este problema acestor cuple conductoare. Anume, acestea au un contact deasupra cuplei ?i unul dedesubtul ei. La spatele locomotivei (sau... la spatele primului vagon dotat cu culeg?toare), contactul de sus merge spre culeg?toarele din stânga, iar cel de jos merge la culeg?toarele din dreapta. Bun! Dar... dac? voi respecta aceea?i regul? pentru urm?torul vagon dotat cu culeg?toare, atunci contactul de jos al cuplei sale va duce spre ro?ile din stânga ?i nu spre cele din dreapta, iar contactul de sus va duce spre ro?ile din dreapta ?i nu la cele din stânga, deci cuplarea la primul vagon produce instantaneu scurtcircuit! Inversarea conexiunilor primei cuple rezolv? problema pe jum?tate, deoarece riscul de scurtcircuit revine dac? vagonul este inversat pe ?ine. Deci concluzia este clar?, aceste cuple conductoare sunt bune NUMAI pentru vagoanele f?r? culeg?toare proprii de tensiune
Eu a? avea nevoie de cuple cu contactele plasate pe orizontal? ?i nu pe vertical?. Astfel, toate ro?ile din dreapta ar veni conectate la contactul din dreapta, iar toate ro?ile din stânga ar veni conectate la contactul din stânga, regul? valabil? pentru TOATE vagoanele. Astfel, în orice variant? de compunere a trenului, "sincronizarea" dintre toate ro?ile de pe dreapta/stânga va fi respectat?, f?r? absolut niciun risc de scurtcircuit.
Deocamdat?, aceste cuple Krois par s? fie candidatele ideale. A mai lucrat cineva cu ele? Aceste cuple asigur? în continuare cuplarea apropiat??
De la aceast? ipotez? am pornit de la bun început
La o privire mai atent? cred c? mi-am dat seama care este problema acestor cuple conductoare. Anume, acestea au un contact deasupra cuplei ?i unul dedesubtul ei. La spatele locomotivei (sau... la spatele primului vagon dotat cu culeg?toare), contactul de sus merge spre culeg?toarele din stânga, iar cel de jos merge la culeg?toarele din dreapta. Bun! Dar... dac? voi respecta aceea?i regul? pentru urm?torul vagon dotat cu culeg?toare, atunci contactul de jos al cuplei sale va duce spre ro?ile din stânga ?i nu spre cele din dreapta, iar contactul de sus va duce spre ro?ile din dreapta ?i nu la cele din stânga, deci cuplarea la primul vagon produce instantaneu scurtcircuit! Inversarea conexiunilor primei cuple rezolv? problema pe jum?tate, deoarece riscul de scurtcircuit revine dac? vagonul este inversat pe ?ine. Deci concluzia este clar?, aceste cuple conductoare sunt bune NUMAI pentru vagoanele f?r? culeg?toare proprii de tensiune
Eu a? avea nevoie de cuple cu contactele plasate pe orizontal? ?i nu pe vertical?. Astfel, toate ro?ile din dreapta ar veni conectate la contactul din dreapta, iar toate ro?ile din stânga ar veni conectate la contactul din stânga, regul? valabil? pentru TOATE vagoanele. Astfel, în orice variant? de compunere a trenului, "sincronizarea" dintre toate ro?ile de pe dreapta/stânga va fi respectat?, f?r? absolut niciun risc de scurtcircuit.
Deocamdat?, aceste cuple Krois par s? fie candidatele ideale. A mai lucrat cineva cu ele? Aceste cuple asigur? în continuare cuplarea apropiat??
Ultima editare: