Caile Ferate Mitica

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
macleod a spus:
cam rosu inchis pe pagina asta :p
tare faza cu dr ussr zone, desi n-ar trebui sa ma mire, ca doar mai stiu si eu cate ceva istorie
apropos, pentru cultura mea jenerala, care din vagoane sunt brawa si care piko ? (sau doar locomotiva e brawa si restul vagoanelor sunt piko) ?

???ži eu care credeam c?? diferen?a PIKO versus BRAWA este evident??. :lol:

Dup?? locomotiv?? este un vag PIKO - mânerul este f. gros.

Al doilea vagon este BRAWA - mânere sub?iri

Al 3-lea ?i al 4-lea sunt iar???i PIKO.
 
acuma ca mi-ai deschis ochii, intr-adevar, diferenta este evidenta; totusi, daca pana acuma luam in deradere vagoanele piko, de ceva timp totusi am vazut ca mai fac si ei material rulant de calitate, mai bune decat un simplu hobby (dar mai mananci o paine si jumatate, aproape 2 pana la brawa)

o scurta intrebare, de ce nu ai folosit la toate cele 3 led-uri albe acelasi tip de led ? ca vad ca luminile inferioare par warm white, iar cea superioara e un led alb normal

asa e si in realitate ? ca atunci se intelege; altfel, cam da peste cap simetria din capul meu de inginer (uite de asta nu suntem noi arhitecti, ca ne-au invatat prost in facultate, totul sa fie stas si la fel)
 
Salut Macleod!

Am în colec?ie (prezentate anterior) ?i vagoane PIKO de aceea?i calitate ca cel de la BRAWA. Nu trebuie s?? generaliz??m calitatea unei firme numai dup?? câteva vagoane dup?? cum ai observat deja.
:lol:

La locomotiva BRAWA am folosit leduri SMD PLCC galben la farurile de jos care de obicei bat mai slab ?i în realitate. La farul de sus am pus un led alb de 3mm diametru, de putere mai mare pentru c?? în realitate (din ce am observat eu) farul central este mai puternic decât cele de jos.
Ledul de sus a fost vopsit cu vopsea galben?? pentru al apropia de nuan?a celor de jos, dar la final vopseaua galben?? s-a cam evaporat. 8)
De aceea se vede ?i diferen?a de nuan???. Deocamdat?? locomotiva r??mâne a?a, dar în viitor va primi mecanic ?i leduri noi pentru farurile centrale. :D
 
Trecând de faza achizi?iilor haotice ?i impulsive, sunt hot??rât s?? coagulez colec?ia mea, elementul indivizibil devenind garnitura ?i nu vagonul sau locomotiva.

Exemplificând acest lucru voi prezenta în continuare numai garnituri din colec?ia mea.

Revin la garnitura DR din epoca IV, prezentat?? mai sus, care a mai c??p??tat un vagon de la BRAWA pentru mai mult realism.
Mul?umiri complicelui Silviu Bulboaca. :)

Pentru ?i mai mult realism ar trebui ca seriile vagoanelor care se dubleaz?? (tripleaz??, etc) s?? le modific. Cred c?? ceva decaluri ar rezolva problema.

Acuma garnitura arata asa:

Un vagon PIKO


Primul vagon BRAWA

Exist?? realizate ?i tijele de leg??tur?? ale manetelor de pe burta vagonului


Trei vagoane PIKO




Dou?? vagoane Tillig (pot completa garnitura cu pân?? la 10 vagoane din acest model)



Al doilea vagon BRAWA ?i ultimul din garnitur?? pentru c?? are montate la un cap??t cârligul ?i furtunele de aer pentru cât mai mult realism.




Un filmule? de final.

http://s478.photobucket.com/albums/rr145/mity7/garn_1/?action=view&current=MOV06722.mp4
 
Voi prezenta în continuare garnitura EC65 MOZART care a circulat pe ruta Paris - Viena intre anii 1985-1986.

Vagon cl2 din setul ROCO 64017
cu blitz f??r?? blitz




Vagon cl1 din setul ROCO 64017


Vagon cl2 - ROCO 45832


Vagon restaurant - ROCO 45787


Vagon cl2 din setul ROCO 64018


Vagon cl1 din setul ROCO 64018


Vagon cl2 din setul ROCO 64018


La final filmule?ul în care garnitura este remorcat?? pe teritoriul Austriei de un 1044.

http://s478.photobucket.com/albums/rr145/mity7/garn_1/?action=view&current=MOZART.mp4

Sper c?? va pl??cut aceast?? garnitur??. :lol:
 
Dup?? o excursie la Bucure?ti ?i prin împrejurimi, a ajuns asear?? delfinul meu la mine pe ?ine.
:lol:

Sunt mul?umit 98%. :lol:

Poze cu miezul ?i îmbr??c??mintea miezului. :p

avem ?i cutie de rezonan??? pentru difuzor.



















 
Am tot fost întrebat de ce îmi place locomotiva doar 98%.

O sa expun în continuare cele dou?? motive (2%):
1 - locomotiva nu este gratis;
2 - luminile de la faza lung?? bat prin lateralul carcasei.

La punctul 1 înc?? visez, iar la punctul 2 m?? apuc de treab?? ca s?? remediez situa?ia.
 
Dup?? cum spuneam anul trecut (prin octombrie), locomotiva BR55 Fleischmann a fost pus?? s?? trag?? o garnitur?? format?? din 15 vagoane de minereu de mare capacitate. Aceste garnituri transportau minereu de fier undeva în nordul Germaniei.
Plecând de la setul TRIX 24204, am ad??ugat înc?? 3 vagoane de minereu ROCO, ?i singura locomotiva de marf?? a fost un BR55 g??sit prin colec?ia mea. Setul TRIX este de fapt o buc???ic?? din celebrul tren "Langen Heinrich" de 4000 de tone care circula între Emden ?i Rheine. Ca s?? ma aproprii mai mult de realitate voi fi nevoit (pl??cerea mea :) ) s?? achizi?ionez un BR44.

Setul TRIX este o achizi?ie valoroas?? deoarece, este deja murd??rit, are numere de înmatriculare diferite, cuplare apropiat??, sa?iu din metal. Mul?umiri lui Robert pentru complicitate. :)

Câteva poze:
Vagonul cu nr. 613 111


Vagonul cu nr. 611 899






 
Vagon nr. 611 899


Vagon nr. 612 420


Vagon nr. 613 220


Vagon nr. 611 925


Vagon nr. 611 940


Vagon nr. 612 100


Vagon nr. 613 111


Vagon nr. 611 925


Vagon nr. 611 940


Vagon nr. 611 321


Vagon nr. 612 100


Vagon nr. 613 111
 
robertanasa a spus:
mity a spus:
Noul ?ef de gara în vizita.


Maamaaa, ce seamna cu tine! Bucatica!
N-ai cum sa zici bre ca nu-i al tau.
Sa-ti traiasca si sa te bucuri de el.

Salut Robert!
Mul?umesc de ur??ri.
Pai seam??n??, pentru ca locuie?te cu mine de doi ani ?i ceva. :)