In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Am tras de ultimul vagon ?i garnitura PIKO-BRAWA-TILLIG s-a lungit.
Arata a tren acuma, dar parca a? mai trage un pic de el.
Vagonul 2 BRAWA
La primul vagon BRAWA cât ?i la acest vagon BRAWA, am remarcat c?? cele 3 rânduri de scaune din dreapta (cele verzi) erau pentru c??l??torii cu copii în c??rucior.
Aceeasi garnitura REKO de la piko, cu crem, verde si acoperis maro o am eu, atasata la un BR 114, dar din pacate imi lipseste un vagon de bagaje in schema aceasta de vopsire . Sunt in cautarea unui asemenea exemplar. Foarte frumoase inca odata.
înc?? o poza la cererea lui MPU.
De observat este c??, locomotiva ROCO OBB 1020 016, NU ARE mecanism de cuplare apropiat??, DAR nu este a?a deranjant.
Dou?? poze cu pantografele.
Condensatorul SMD de pe placa locomotivei de 100nF a fost înlocuit cu dou?? condensatoare SMD de 10nF, ?i în acest fel mersul la viteze mici nu mai este înso?it de zgomot.
Superbe cele doua garnituri, nemaivorbind de cele doua locomotive electrice. Imi voi achizitiona si eu una , de mult doresc. Cea OBB cu platformele incarcate cu cherestea, este un set pe care Roco il avea sau il are de vanzare?
Felicitari
Gata cu ag?????tori-le (cum spuneam eu în copil??rie la cuple) ROCO.
Am montat numai cuple FLEISCHMANN 6515.
Deja arata mai bine din punctul meu de vedere.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.