Colectia lui Andrei (H0)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Azi pe la ora 6 il sun pe Robert: bai, ce faci? N-ai chef sa ne jucam cu trenuletul? Zice ca da.

Intind masa, pun repede cele 3 foi de extrudat, insir sinele, apare si Robert.

Pun la repezeala prima locomotiva care imi cade in mana pe sina si o las sa mearga; deja ma simt cuprins de verva.

Robert isi aprinde o tigara, arunca un ochi la locomotiva care se invarte si un loc la vitrina care zace rezemata de un perete de vreo juma' de an. Se scarpina pe barbie si zice: Da' nu mai bine montam vitrina si dup-aia ne jucam?

Ma gandesc un pic si aprob.

Tras biroul din calea muncitorilor, facut un pic curat (de cand nu am facut curat acolo, as fi putut gasi si palosul lui Praslea Cel Voinic).

Masuram, punem polobocul, dau gauri, prind sanierul in dibluri, hop cu vitrina pe perete.

Punem sinele si ceva trenuri.

Iata ce a iesit:

Robert cu burta si fara blit:


Robert fara burta dar cu blit:


Prima varianta de aranjare:


Diseloase:
 
Razvan, ai si tu dreptate, insa in cazul tau nu stiu daca se justifica atat de lunga... Este unul din avantejele epocii I.

@Endo_ro: vitrina in cauza este donatie pentru sinistrati de la Robert citire. El si-a facut alta, conform noilor standarde. Va garantez ca arata demential (am vazut-o).

Sa revenim: vitrina a fost comandata la firma X (habar n-am cum ii zice). A costat o basculanta de bani (Robert poate isi mai aduce aminte cam cat). Este ingrozitor de grea, deoarece usile sunt din sticla, iar spatele este din pal, iar rafturile sunt prinse de spate (pentru a nu se curba datorita lungimii rafturilor).

Sanierul este prins in perete cu 9 dibluri de 10.

PS: ar mai fi mers inca un raft... :(
 
Am facut un barter mic cu Remus (sar'na pentru tot) si m-am pricopsit cu niste sarma de alama Weinart (0.4, 0.45 si 0.8 ); asa ca am pus mana pe lopeti si am purces la treaba. Victime: E71 Roco (nu avea barele de mana de pe capete) si un vagon tip G - Piko - generatie veche) - la acest vagon am inlocuit barele de mana din capetele vagonului - grobiene - oriiibil.

N-am facut poze decat molocotivei:

inainte de vopsire:


dupa vopsire:


Deasemenea, am facut mici modificari la aranjamentul in vitrina:

 
@leon-gr: este fix vitrina lui Robert (mai putin continutul); el s-a mutat si si-a facut alta conform spatiului disponibil.

Vali , de ce ma intrebi de continut?? Vrei sa nu mai dorm la noapte; hai sa vorbim despre pescuit sau despre cum va fi vremea maine mai bine. Ce conteaza cat costa continutul?
 
@ andreiul - felicitari pt. continutul vitrinei :) :aplauze:

o pietricica: incearca sa expui modele dintr-o singura epoca in vitrina :D

concluzia: fiecare vitrina(e) dedicata unei epoci! :p

la cat mai multe modele si....vitrine! :aplauze:

Mihai
 
Michael; am o singura vitrina (de trenulete); mai exista una pentru masinute. Ca atare nu am ce sa fac decat sa le amestec. Probabil cand o sa ma fac mare si o sa am suficienti bani si suficient spatiu, o sa am cate o vitrina pentru fiecrare epoca.
 
Ultima perioada a fost saraca in achizitii. Asa incat o sa le prezint la gramada; este vorba despre cele 3 vagoane de epoca II CFR Fleischmann, un vagon DRG G05 tot Fleischmann. La capitoul locomotive, sunt doua intrari, ambele DRG: BR54 Fleischmann si BR55 G7.1 Piko. Aceasta din urma am achzitionat-o pentru un proiect viitor.

Si acum, pozele:

BR54 Fleischmann: prima mea aburoasa de la acest producator - este o incantare atat sa o privesti, cat si sa o rulezi; motorul este longitudinal (posesorii de FLM stiu de ce specific asta). Mi-a placut atat de mult locomotiva, incat i-am pus decodor cu sunet (cei de la FLM au facut, in focar o "chestie" pe care eu am folosit-o pe post de camera de rezonanta. Decodorul este un ESU LokSound Micro V3.5). Din pacate nu am gasit sunetul care trebuie; momentan are sunet de BR41 - oriiiibil. LDH va jubila faptul ca am facut poze din ambele parti.



Vagon G05 DRG;


BR55 G7.1 - Piko. Aceasta locomotiva va fi subiectul unui proiect viitor, la sugestia lui Remus.


Iata si vagoanele CFR de epoca II Fleischmann:
 
Vaaai ce oribil sunt; am uitat de BR58 DR - Rivarossi. Ca fost posesor de BR39, am fost un pic reticent. Ei bine, BR58 este un model care nu are nici o legatura (ca realizare) cu BR39.

Extrem de bine detaliata si cu un rulaj impecabil.

Poze:

 
A fost un sfarsit an extrem de agitat pentru mine; asa ca profit de aceste cateva zile libere si va prezint ultimile achizitii.

BR74 - Roco epoca II DRG



Si garnitura completa:


Ultimile intrari in colectia mea sunt "exotice". Este vorba despre inceputul unei garnituri de marfa SNCF epoca IV. Deocamdata sunt doar doua piese, insa ce era mai important, locomotiva, se afla deja in raft.

Este vorba de CC65500 SNCF. Este o locomotiva care m-a impresionat de cand am vazut-o prima data, acum 2 ani in Germania. Mi-am promis ca o sa o am.

Masina este o verisoara a DA-ului CFR si face parte din familia Sulzer.

Denumirea originala este 060 DA. A fost construita intre anii 1955 - 1959 in principal de Alstom. Din 1962 a fost numerotata ca seria CC65500. S-au fabricat 15 bucati.

In ceea ce priveste modelul (CC65526), acesta este fabricat de Electrotren (ce bine daca si DA-ul nostru era facut tot de ei - insa inchei aici cu chestia asta, pentru ca nu vreau sa deschid o polemica legata de asta).

Este o replica bestiala a unei locomotiva bestiale. Ruleaza impecabil, trage impecabil, ventilatorul este actionat de un motor electric aditional.

Interioarele nu numai ca sunt reprezentate, insa sunt si vopsite, inclusiv manetele. Mecanicul Francois este prezent, si are chiar si unde sa isi puna foaia de parcurs.

Deocamdata garnitura este formata doar dintr-un singur vagon, un gheu cum ii spun eu. Tot cei de la Electrotren l-au comis.

Poze:

 
Daaaaaaaaaa. DA-ul si vagonul sunt exact ce trebuie. Nici BR 74 ROCO nu e de colo (daca nu ma insel e cel mai bine facut model la scara 1:87).
 
Igen!!! pentru diesela aia merita sa canti imnul Spaniei, ca Electrotren are dalta fina. Vezi cum montam generator de fum albastrui, ca-i bai mare!!! :D
 
Cand e criza, cauti ieftin; deci second hand, deci gioagle; deci, ebay:

vagoane DRG-iste, Fleischmann:

fara cabina de franar:


cu cabina de franar:


cu capace:


pentru pasari:


PWG (vaaai cat mi-am dorit vagonul asta):


Un alt vagon pe care mi-l doresc de mult timp este "butelica"; acesta este un Piko din generatie veche, inmatriculat DR epoca III:


Sa-l inmatriculez CFR, sa-l fac DRG, sa-l las asa...? Chiar nu stiu...

Chiar daca, dupa unele cristerii este o gioagla, cei de la Piko au dat atentie detaliilor; iata si o inscriptie de pe cutia de unsoare cu cuzineti:


Eu zic ca nu e chiar gioagla...