Colectia lui Andrei (H0)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si pentru ca imi place si DR-ul ai am ceva vagoane de marfa si nici o locomotiva cu abur am achizitionat de la Silviu una bucata BR57 DR, si m-am decis sa ii montez placile si sa-i amenajez marchiza un pic altfel decat de obicei, adica lumina in marchiza.

Nu mi-a placut faptul ca se vedeau firele pe tavan, asa ca m-am gandit sa pun scanduri pe tavan, asa cum am vazut la variantele CFR (sper ca si cele DR au avut asa ceva). Deasemenea, carbunele este carbune (cel de la locomotivele Liliput)

Deci, poz(n)e. Din cauza faptului ca am becuri economice, pozele ies infect. Scuze.

 
Mie-mi place cum ti-au reusit pozele :aplauze:
Eu unul vad o lumina de seara, cu Soarele aproape apus, dar cu inca destula lumina 8)
Locomotiva 57 imi este tare simpatica si se afla pe lista de asteptare a noilor achizitii pentru Caile Ferate "La Ursu". Mica intrebare: rotile tenderului au spite adevarate (trece lumina printre ele) sau doar basorelief?
 
Rastel si Andrei, sunt aburoase FLM sau halte marci care chiar merita sa le ai, nu rocosenii cu cratere seci. Revin la vechea dilema: da' au scari de rezerva? :D
 
Vali, la pretul de nici 100 de euro (masina e nou-nouta), consider ca este o locomotiva decenta cu un rulaj impecabil, si in care sa iti bagi mainile fara sa iti para (prea) rau. In plus BR57 este o locomotiva superba din punctul meu de vedere. Mi-a placut atat de mult (si locomotiva si pretul) incat mi-am luat doua (DR ep III si DRG), iar cea DRG a primit si sunet.

In plus de asta, te contrazici singur. Pe data de 20.07.2010 ai spus, citez "faina rocoshenie! Mai ca ma faci sa-mi pun 25% in plus la salariu sa completez depoul... " Vorbeai tot de BR57 Roco.
 
Nu va'ncaierati!

Candva, ROCO era ROCO! Dupa ce a preluat ROWA in '75, era o firma de referinta in realizarea de modele LA SCARA, cu superdetalii. In acea vreme Flm dadea rasol la reproducerea la scara, de detalii... ce sa mai vorbim.
Dovada vechiul tender DRG...si aceeasi locomotiva facuta de ROCO...candva! Modernizarea consta in posibilitatea cipizarii. Deprecierea calitativa....asta e ceva actual, CHINEZESC! Sau cumva se face la Arad??? :evil: :evil: :evil: :evil: :D


PDI
 
andreiul a spus:
Vali, la pretul de nici 100 de euro (masina e nou-nouta), consider ca este o locomotiva decenta cu un rulaj impecabil, si in care sa iti bagi mainile fara sa iti para (prea) rau. In plus BR57 este o locomotiva superba din punctul meu de vedere. Mi-a placut atat de mult (si locomotiva si pretul) incat mi-am luat doua (DR ep III si DRG), iar cea DRG a primit si sunet.

In plus de asta, te contrazici singur. Pe data de 20.07.2010 ai spus, citez "faina rocoshenie! Mai ca ma faci sa-mi pun 25% in plus la salariu sa completez depoul... " Vorbeai tot de BR57 Roco.

Pai locomotiva e frumoasa, pretul imbatabil, insa am io convingerea ca roco are de tras pana scot aburoase de clasa. insist pe aspectul legat de fragilitatea acestora, nu pe nivelul de detaliere sau raportul pret/calitate.
 
obiwan...stai linistit,FLM-urile au plasticul mul mai de kko decat Roco....sau Liliput...alt fiasco chinezesc :-x
 
Salutam,

In acest weekend am fost la "vanatoare" in centru. Am facut o plimbare pe jos pe Calea Victoriei. M-am oprit la Romarta Copiilor, apoi am mers in jos si am ajuns la magazinul Victoria - 1001 articole. Apoi am luat-o spre Lipscani, si am facut dreapta, ajungand la "Ciresarii". Plimbarea am incheiat-o la magazinul de la Hanul lui Macnuc.

Si nu m-am intors cu mainile goale: locomotiva V36, vagoanele etajate, vagonul "butelica" si vagonul cu 2 camioane IFA. Vanzatoarea de la raionul jucarii de la magazinul Victora zicea ca saptamana viitoare primesc cisterne. Cisterne? Oooof, iar cisterne????. Asa ca m-am urcat in autobuzul 318 pe care l-am luat din spate de la Opereta (langa gardul Spitalului Brancovenesc) si am ajuns acasa.

Glumesc, evident. A fost o "pleasca". Marfa impecabila, cu OVP, la bani de nimic. Nu m-am putut abtine si le-am cumparat.

De-abia dupa ce am terminat de pozat am observat ca vagoanele au un weathering natural sanatos. Asa ca am sters pozele cu vagoanele, urmand sa le reiau dupa ce acestea vor face baie.

Iata mai jos V36 BTTB - varsta venerabila. Din pacate este DB, insa am o promisiune de la cineva pentru o carcasa DR.

Pentru cei care nu cunosc modelul, dpdv tehnic, locomotiva culege curentul cu toate rotile si trage cu toate rotile. Motorul este dispus in cabina, solutie copiata de cei de la Trix/Marklin in cazul locomotivei BR96. Modelul nu are lumini (dar poate o sa aiba).

Iata si pozele:



Voi reveni cu pozele vagoanelor.
 
Si pentru ca am ramas in urma cu prezentarea achizitiilor si pentru ca ultimile achizitii ale mele se numesc Pioneer, Rega si Yamaha, am hotarat in seara asta sa mai fac ceva poze, ca sa nu raman prea in urma. Iata o parte din achizitii facute in ultima jumatate de an.

Incep cu cateva vechituri DR (Piko), achizitionate la pret de nimic, extrem de bine pastrate si care au fost "dragoste la prima vedere", poate si pentru ca baleam dupa ele in copilarie, in preumblarile pe la magazinele de specialitate (stiti voi care sunt ele)

vagon transport peste (este in colectia mea de mai bine de un an de zile) - Piko


vagon PWG - generatie veche Piko - e posibil sa fie transformat in CFR - cine stie


cam asa arata cutia lui:


Gheu (generatie veche Piko):


vagon kmm - Piko - generatie veche - se deschid trapele de sus:


Trecem la vagoane noi (ultima achizitie) - FLM:


O alta achizitie nu foarte noua este vagonul G - Persil - Brawa


Poza "de familie" cu cisterna Persil - FLM


Singurul care m-a inteles si sprijinit in achizitia acestei locomotive superbe (din toate punctele de vedere) este Dan (sar'na pentru intelegere si suport) - V90 Trix - epoca III, jucarie dupa care baleam de vreo 3 ani. Am udat vitrinele in Germania, insa nu am avut capital s-o iau... Locomotiva perfecta, desi e Trix. Aspect impecabil, rulaj incredibil pentru o masina Trix. Nu va mai povestesc mai multe, ca oricum nu va place. Dar eu ma insir pe jos cand o vad.



O singura maraiala am legat de aceasta locomotiva: e prea cocotata pe boghiuri, zici ca e la scara N. Insa m-am documentat si e simplu de coborat.

o locomotiva care a stat cel putin o luna de zile la mine pe birou, incantadu-mi privirea, este E44 Liliput.

Mi-a scapat mana in ea. I-am vopsit clopotele si serpentina de ulei si i-am vopsit interioarele. O chestie care m-a socat la aceasta locomotiva este faptul ca desi are far central facut, are ghidaj de lumina, are circuitul electric facut, nu are led pus pe farul central (desi, conform documentatiei gasita pe internet, masina in epoca II avea farul central functional). Nu stiu ce a fost in mintea celor de la Liliput. Insa si-au spalat pacatele cu restul... barvo lor!



farul central functional acum
 
deci caaaaaand vii la Cluj, o sa ai de lucru la 44-ul lui kenobi :D Plus ca tre' sa iei o prima de la Liliput, de 1 Mai, ca le ai cu munca!

Intr-adevar, legat de dieselul de mai sus ( Trix), sunt 100% de acord. Dar merita toti banii.

Cum stai cu aburoasele de Roco :| ?

Ia vezi, aici poti vopsi ceva: (???)

http://www.gumibobo.ro/2011/04/21/si-suedezii-au-talent.html