Colectia personala de machete la scara 1/43

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
332) BUICK Riviera GS
- an 1971
- producator



Macheta este destul de reusita, dar detaliata la un nivel mediu..

interior ââ??â?? totul este negru, bord fara instrumente lizibile, dar unele accesorii sunt vopsite cu argintiu. Oglinda retrovizoare este ââ????schitzataââ?? pe geam, in genul machetelor de la BBURAGO.

exterior ââ??â?? vopseaua este aplicata in strat subtire si uniform, iar acoperisul pare a fi textil (desi este doar vopsit).

- fatza ââ??â?? parbrizul are rama vopsita cu argintiu, stergatoarele de parbriz sunt din plastic negru, farurlei din plastic clar de tip ââ????ledââ?? si semnalizatoare vopsite cu portocaliu, grila motorului si bara de protectie sunt cromate, exista placutza cu numele modelului, iar litera ââ????Rââ?? de pe masca motorului este bine redata, dar vizibila cu lupa.

- laterale - la portierele din fatza nu exista geamuri, manerele usilor sunt vopsite cu argintiu, oglinzi retrovizoare cromate, jante cu spitze cromate, praguri cromate, semnalizatoare laterale vopsite.

- spate ââ??â?? luneta in forma de ââ????Vââ?? are rama vopsita cu argintiu, blocuri optice vopsite cu rosu si au rame cromate, bara de protectie cromata are un design frumos, exista si aici placutza cu numele modelului precum si litera ââ????Rââ?? postata pe capota portbagajului.









 
333) WARSZAWA M-20
- an 1946
- producator



interior - vopsit cu negru, bord fara instrumente vizibile, volan alb, oglinda retrovizoare fara "sticla". ;D.

exterior - vopseaua bleu este aplicata in strat subtire.

- fatza - stregatoare de parbriz (cromate), capacul dintre cele doua stergatoare este redat (banuiesc ca adaposteste busonul pentru rezervorul cu benzina), faruri din plastic clar cu margini cromate (si niturile aferente), semnalizatoare... cromate, grila motorului este cromata, bara de protectie de asemenea cromata, numar de inmatriculare. Logoul "FSO" de pe capota este lizibil.

- laterale - la portierele din fatza nu exista geamuri, manerele usilor sunt vopsite cu argintiu, jante argintii cu capace cromate.

- spate - lampile de stop sunt vopsite cu rosu, manerul de deschidere al capotei este cromat, bara de protectie de asemenea cromata, numar de inmatriculare, SORTZURI la rotile din spate.

Toba si tzeava de esapament sunt lipite de "burta" machetei si sunt redate foarte corect.

Concluzie: Macheta arata destul bine pentru o "macheta de revista", dar este mai slab detaliata decat POBEDA M-20. Puteau macar sa vopseasca ramele geamurilor cu argintiu.

















 
334) MOSKVICH 407
- an 1956
- producator



Interior - sobru, vopsit in totalitate cu negru, bord fara accesorii lizibile, oglinda retrovizoare fara "sticla".

Exterior - vopsea bleu, bine aplicata.

- fatza - rama parbrizului nu este vopsita cu argintiu, stergatoare cromate aplicate separat, grila cromata cu faruri din plastic clar cu ramele cromate, logo si inscrisul "Moskvich" bine redate, bara de protectie cromata, numar de inmatriculare este bine redat.

- laterale - ramele gemurilor nu sunt vopsite cu argintiu, oglinda retrovizoare este cromata, manerele usilor sunt vopsite cu argintiu, capacele jantelor sunt cromate si frumos redate.

- spate - rama lunetei nu este vopsita cu argintiu, blocurile optice sunt din plastic rosu, bara protectie cromata, numar de inmatriculare este bine redat, sortzuri la rotile din spate.

Concluzie: Macheta pare destul de bine realizata si se aseamana cu modelul real. Este adevarat ca accesoriile cam lipsesc, dar este totusi o macheta pentru revista si trebuie sa fie ieftina.

















 
335) CHRYSLER / SIMCA / TALBOT Horizon GLS
- an 1978
- producator



1979

Interior - de culoare maron, bord negru cu instrumentele si cadrane corect reproduse, oglinda retrovizoare din plastic transparent (probabil ca au uitat sa o vopseasca Grin ) iar accesoriile aflate pe panourile usilor sunt vopsite cu argintiu.

Exterior - vopseaua este aplicata uniform, iar antena este redata fidel.

- fatza - chederele sun vopsite cu negru, stergatoarele de parbriz sunt din plastic negru si sunt aplicate, aerisirile de pe capota nu sunt bine stantate si vopsite corespunzator, masca motorului si emblema sunt bine redate, farurile sunt din plastic clar cu semnalizatoarele vopsite cu portocaliu pe interior (din pacate la faruri se vad niturile), bara de protectie este argintie cu bandou negru, numarul de inmatriculare este corect reprodus.

- laterale - chederele sun vopsite cu negru, la usa de pe partea soferului nu exista geam, oglinda retrovizoare este neagra, iar in loc de "sticla" este vopsit cu argintiu, manerele usilor sunt si ele negre, jantele sunt argintii si nu sunt perforate desi la o simpla privire asa par, dar sunt redate exact ca la modelul real.

- spate - rama lunetei este vopsita cu negru, stergatorul de parbriz este din plastic negru si este aplicat, lampile optice sunt din plastic clar, vopsite pe interior, bara de protectie este argintie cu bandou negru, numarul de inmatriculare este corect reprodus ca si cel din fata, decalurile sunt lipite cu precizie, teava de esapament nu este vopsita cu argintiu, dar este gaurita.

Concluzie: Am ales varianta SIMCA pentru ca mi se pare mai bine redata decat TALBOT desi detaliile puteau fi si mai bine reproduse. Macheta nu este una din cele mai frumoase si detaliate din colectia mea, dar pentru ca a castigat titlul CotY, nu puteam sa o ratez. Imi place ca interiorul nu este negru ci maron, care se potriveste bine cu nuanta caroseriei.

CHRYSLER Horizon



PLYMOUTH Horizon



TALBOT Horizon