Compunere garnituri CFR Calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Gam3 a spus:
409 61 53 19-90 014-2 RO-CFR CALATORI A10
Poate 10-90. Oricum, un vagon foarte inconfortabil... nu îl recomand nici celor mai sado-masochi?ti dintre voi. De când circul?? a?a ceva pân?? la Viena?!


Problema scaunelor s-a rezolvat de la seria 10-90.1, care a primit fotolii reglabile electric ca ?i 10-91 ?i 10-70.1.

Dintre vagoanele salon produse de Astra Arad, apte de trafic interna?ional (apte de-adev??ratelea, nu ca 21-86) sunt doar 10-70, 10-90, 10-90.1 ?i 10-91. Desigur, s-ar putea g??si destule 10-91 pentru interna?ionale, dar oficialii din MT nu merg la vagonul de dormit. A?tept??m s?? pun?? Y-uri ?i 71-80-uri pe Dacia, s?? fie tacâmul complet :twisted:
Horia R??dulescu a spus:
din informatiile de care dispun, in "Dacia" partea romana ar trebui sa asigure un procentaj de 50% de locuri la clasa a II-a in vagoane salon
Cine ar impune o asemenea regul?? tâmpit??? în plus, vagoane salon multi-tensiune nu exist?? la CFR (decât dac?? or fi l??sat vechile convertizoare pe 20-76 ?i 20-83, de?i e pu?in probabil, având în vedere câte surse de la ICPE-SAERP a tot cump??rat Grivi?a), oricât s-ar chinui unii s?? picteze 61 peste 53 la 21-76, 21-86, 89-86, 21-87.
 
buna Dragos,

nu exista nici o fisa.

UIC organizeaza in fiecare an o conferinta internationala, al carei rezultat este noul plan/orar de circulatie european, care intra intotdeauna in viguoare in jur de 10 decembrie, concomitent in toate tarile europene.

fiecare operator national isi expune doleantele si opiniile, unele trenuri se retrag, altele se modifica, vagoane-curs dispar sau apar.

este normal ca in orice tren de rang superior publicul calator sa poata alege liber intre vagoane cu compartimente si salon si CFR Calatori este printre putinele companii europeene care nu propune deloc la international clasa a II-a salon.

daca as circula cu "Dacia" as prefera de 1000 de ori salonul, cel putin pe bucata Viena-Curtici :D opinie strict personala, bazata pe experienta mea de aici, care nu trebuie generalizata...

poate ca in urma acestei recomandari UIC avem "inflatia" de 21-76/86/87 care devin acum ca prin minune "61"... :roll:
 
HR a spus:
daca as circula cu "Dacia" as prefera de 1000 de ori salonul, cel putin pe bucata Viena-Curtici
Dup?? ce o s?? vezi diferen?a de confort între salonul românesc ?i compartimentatul românesc, nu cred c?? o s?? preferi ?i a doua oar?? salonul. E drept, vagoanele salon produse de Astra sunt mai confortabile decât toate ,,moderniz??rile" (a se citi cârpelile) f??cute pe la Grivi?a, Pa?cani, Cluj ?i Bra?ov dar... nu ?tiu ce gabarit ai tu, c?? eu la 85 de kile nu prea încap într-un 21-86 :lol: , cu atât mai pu?in pentru 20 de ore. Dac?? ar fi saloane cu 3 scaune pe rând (?i la clasa a 2a) nu a? avea nimic împotriv??, mai ales c?? designul interior de 21-76/86 chiar îmi place. Singura problem?? e cu spa?iul de bagaje, total insuficient dac?? to?i cei 4 de la o mas?? ( :lol: ) vor s?? stea o s??pt??mân?? în vacan??? la Viena.
în ceea ce prive?te vagonul de clasa 1, nici nu prea ?tiu ce s?? mai spun... mai confortabil e un 21-76/86 decât 10-90 ??la. Scaunele oricum au aceea?i dimensiune (m??car la 21-76/86 sunt mai moi ?i mai ai ?i mas?? suficient de mare s?? încap?? 2 laptopuri la 4 locuri) cu cele de 21-76/86... p??i a?a, mai bine stau la clasa a 2a, c?? tot dracul ??la e ?i mai îmi ?i r??mân bani de o cin?? aleas?? ?i ni?te beuturi fine la restaurantul ce circul?? doar Bucure?ti Nord - Budapest Keleti pu..
 
buna (dimineata) Dragos,
?i mai îmi ?i r??mân bani de o cin?? aleas?? ?i ni?te beuturi fine la restaurantul ce circul?? doar Bucure?ti Nord - Budapest Keleti pu

ba chiar doua mese, ca restaurantul circula acum de doi ani incoace chiar pana la Viena (vezi si notele din Wien Westbf. preluate de Florin de pe DSO mai sus) ;-)

problema de comfort se pune cam la fel si la vagonul compartimentat, intre un 21-90 cu inca cinci huidumaci in compartiment si un salon de 21-76/86, macar cel din urma iti ofera mai mult spatiu vizual... e drept ca la 21-90 esti in configuratia 3+0, insa culoarul mai larg si peretele fac ca cele trei scaune sa fie la fel de "ingramadite" lateral ca un salon 2+2...

ca "gabarit" suntem cel putin la fel, am 1m84 si ma chinui sa scad sub 90 de kg ;-)
 
OT
@HORIA
taie din micul dejun...nu minca la prinz...si bea un pahar cu apa inainte de somn...sa-ti treaca foamea...asta pt vreo luna...
si apoi sa vezi cum slabesti...hi hi hi hi hi!!!
sorry pt gluma daca te deranjeaza!!! :D
 
Mai bine sco?i o m??sea de minte... eu dup?? ultima am sl??bit de la 88 la 80... desigur, dup?? o s??pt??mân?? de nemâncat ?i una de sup??... am pus la loc :))

Scaunele de 21-90 e posibil s?? aib?? aceea?i l???ime cu cele de 21-86 & co., îns?? spa?iul între ele este mai mare (fiind montate ?i bra?ele), de aici ?i un confort mai bun al c??l??torilor.

în ceea ce prive?te vagonul restaurant, în august 2009 nu mergea decât Bucure?ti - Budapesta ?i retur.
 
buna Dragos,
în ceea ce prive?te vagonul restaurant, în august 2009 nu mergea decât Bucure?ti - Budapesta ?i retur.

da, insa in planul de iarna 2009/2010 a fost prelungit pana la Viena (de aici si cei "doi ani", orarul 2009/2010 si acum 2010/2011 ;-)
 
11.04.2011
Acceleratul Iasi - Brasov

50 53 20-31 005-3


50 53 19-55 012-3


50 53 20-31 006-1



 
Buna,

Lung tren, probabil in raport cu numarul de calatori :)

Interesant "comfort": la clasa a II-a vagoane "noi" cu Klimaanlage si scaune cat de cat ok, la clasa I climatizare manuala prin geamul larg deschis si scaune cu o tapiserie de 12 ani vechime... Sa t??´t mergi cu clasa I...

Macar se poate poza din el pe fereastra ;-)
 
Horia, stai lini?tit c?? nici 20-31 nu-s cine ?tie ce... sunt bune, cel mult, de accelerate de naveti?ti. E frumos s?? fie afar?? 30 de grade ?i în compartimentele de la capete s?? fie 16, ,,c?? a?a o face calculatorul", la fel cum e frumos s?? stai cu genunchii înfip?i în sp??tarul scaunului din fa??? vreo 9 ore cât dureaz?? drumul de la Bra?ov la Ia?i. Da' au prize de laptop, dac?? mai ai unde s?? pui laptopul, c?? nici genunchii nu po?i s?? îi ?ii cum trebuie acolo.

Vagoane ca AVA200 (21-90) nu cred c?? se vor mai face... fotolii mari, confortabile, loc pentru picioare, compartimente, climatiuzare... dac?? le-ar pune ?i prize de laptop ar fi vagoanele ideale.
 
Buna Dragos,

Stai linistit, ca dupa 15 ani de utilizare le vine randul la RG si la 21-90 si poate le da prin cap sa le puna prize...
 
Nu te mai poti baza pe nimic la CFR, ieri compunerea acceleratului Iasi - Brasov era : 20-55 ; 19-55 ; 20-55, o compunere buna pentru cei care vor sa dea geamul jos.

http://www.youtube.com/watch?v=Jn0JIgm7NWY
calitate de telefon

Eu in privinta vagoanelor 21-90 nu imi fac probleme, deja unele au intrat la RG si se pastreaza compunerea cu compartimente, probabil vor primi si prize.
Noutatea va fi schema de vopsire.
 
Iasi 16-17 aprilie.

Accelerat 1765 Iasi - Timisoara






Accelerat 1962 Galati - Iasi



Accelerat 1837 Iasi - Timisoara






IC 564 Iasi - Bucuresti




IC 563 Bucuresti - Iasi




Accelerat 1933 Iasi - Cluj Napoca



Personal Iasi Pascani



Personal Iasi - Suceava

 
R461 Bucuresti-Sofia in Gara Giurgiu Nord 25.04.2011






R460 Sofia-Bucuresti in Gara Giurgiu Nord 25.04.2011


 
radem noi de starea minunata a vagoanelor noastre, dar vad ca nici bulgarii nu se dezic, daca ala e rapid 'de export', oare cum o fi personalul ? :p dar cine stie, poate o fi ca la trabant: pe afara de tot rasul, pe dinauntru chiar confortabil (cel putin asa era legenda sau bancul)
desi pe de alta parte am mai vazut cateva poze de la bulgari mai de mult, iar vagoanele pareau chiar ok, ceva mai spalate un pic decat la noi
cam putine vagoane totusi in compunere, oare prefera romanii asa de mult masina decat trenul (ca de mers la vecinii bulgari nu se pune niciodata problema ca nu ar fi doritori)
 
Rapidul ??la face 3 ore pân?? la Giurgiu ?i vreo 3 ore jumate pân?? la Ruse... cu duba faci o or??. Rapidul cost?? 30 RON pân?? la Giurgiu (probabil e vreo 50 pân?? la Ruse, c?? a?a sunt biletele interna?ionale). Duba e vreo 15 RON pân?? la Giurgiu, deci pân?? la Ruse nu are cum s?? sar?? de 30.

Vagonul bulg??resc e o gioars??, un fost vagon de personal de la DB, prev??zut cu 4 scaune pe rând, cu o tapi?erie ce, cândva, a fost albastr?? (acum e gri spre negru), iar budele amintesc de personalul de Olteni?a în vremurile lui bune. ???ži nici vagonul românesc nu e cu mult mai bun (m??car acum au pus un 21-80, c?? nu mai vrea Oborul s?? împrumute 20-50).
La condi?iile astea (+ to?i naveti?tii din Videle care merg cu 5 RON pân?? la Giurgiu sau Bucure?ti, dup?? caz), cine s?? mearg?? cu trenul?
 
R366 nu are vagon de dormit ? In conditiile in care faci 15 ore pana la Budapesta, daca stai pe scaun mai esti in stare de ceva cand ajungi la destinatie ?