- 4 Mai 2008
- 1.369
- 1
- YAHOO
- ro_dr2007
- LOCATION
- Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Poate 10-90. Oricum, un vagon foarte inconfortabil... nu îl recomand nici celor mai sado-masochi?ti dintre voi. De când circul?? a?a ceva pân?? la Viena?!Gam3 a spus:409 61 53 19-90 014-2 RO-CFR CALATORI A10
Problema scaunelor s-a rezolvat de la seria 10-90.1, care a primit fotolii reglabile electric ca ?i 10-91 ?i 10-70.1.
Dintre vagoanele salon produse de Astra Arad, apte de trafic interna?ional (apte de-adev??ratelea, nu ca 21-86) sunt doar 10-70, 10-90, 10-90.1 ?i 10-91. Desigur, s-ar putea g??si destule 10-91 pentru interna?ionale, dar oficialii din MT nu merg la vagonul de dormit. A?tept??m s?? pun?? Y-uri ?i 71-80-uri pe Dacia, s?? fie tacâmul complet :twisted:
Cine ar impune o asemenea regul?? tâmpit??? în plus, vagoane salon multi-tensiune nu exist?? la CFR (decât dac?? or fi l??sat vechile convertizoare pe 20-76 ?i 20-83, de?i e pu?in probabil, având în vedere câte surse de la ICPE-SAERP a tot cump??rat Grivi?a), oricât s-ar chinui unii s?? picteze 61 peste 53 la 21-76, 21-86, 89-86, 21-87.Horia R??dulescu a spus:din informatiile de care dispun, in "Dacia" partea romana ar trebui sa asigure un procentaj de 50% de locuri la clasa a II-a in vagoane salon