Salut Horia,
Sincer nu vad nici un avantaj la turnarea integrala a locomotivei in metal . Din contra cred ca pentru plastic se poate obtine o matrita mult mai fina si cu un plastic de calitate si o vospire competenta rezultatele sunt mai mult decat bune.
La comparatia ce ti-am sugerat-o cu cele 2 2 Br38.10-40 este datorata faptului ca la trix la majoritatea locomotivelor cu aburi facute de ei tevaraia de pe cazan e lipita de acesta si daca la N inchid ochii la HO mi se pare jenant .Totusi si la Flm si la Roco e separata ceea ce da un plus de realism .
Si parca si Trix-ul in ultima vreme a inceput sa toarne cazanele din plastic.
Sincer nu vad nici un avantaj la turnarea integrala a locomotivei in metal . Din contra cred ca pentru plastic se poate obtine o matrita mult mai fina si cu un plastic de calitate si o vospire competenta rezultatele sunt mai mult decat bune.
La comparatia ce ti-am sugerat-o cu cele 2 2 Br38.10-40 este datorata faptului ca la trix la majoritatea locomotivelor cu aburi facute de ei tevaraia de pe cazan e lipita de acesta si daca la N inchid ochii la HO mi se pare jenant .Totusi si la Flm si la Roco e separata ceea ce da un plus de realism .
Si parca si Trix-ul in ultima vreme a inceput sa toarne cazanele din plastic.