Intrebari venite de la incepatori.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Habar nu am ce e o "curba germana".
Eu scriam ca e perfect posibil sa existe curba de 100m in statie si exista material rulant care sa se incadreze bine-merci pe el. Incepand cu locomotivele cu abur si terminand cu 060-EA care se inscrie pe 90m.
 
Buna,

Si ce scria catalin este absolut adevarat.

La vagoanele de calatori pe boghiurile conforme cu fisele UIC 567-1 (UIC X de 26400mm respectiv UIC Y de 24500mm lungime) si UIC 567-2 (UIC Z, gabarit exterior similar cu UIC X) raza minima de curbura a liniei este de 150m pentru vagoane legate si 80m pentru depouri sau ateliere, in cazul vagoanelor nelegate.
 
@catalin
Habar nu am ce e o "curba germana".
Nu te cred!
Una e in rafinaria Vega. Are cam 30m raza. Pe interior sina+contrasina, pe exterior o placa pe care se ruleaza cu buza bandajului! Fenomenul e ca si cum ai rostogoli un trunchi de con.
 
Hi-hi-hi! POZE! Eu umbam prin Vega, Teleajen, Brazi... UM Plopeni... prin anii "80! Numai poze in rafinarii se faceau pe atunci! :D :D :D
Oricum, imaginea se vede si pe goagle, sau gogu-pamant, si atunci cand am vazut-o in realitate am fost foarte surprins. Ar arata bine pe o diorama o astfel de curba, numai buna la intrarea intr-o fabrica. Evident, vagoanele se manevreaza "nelegate".
 
Credeam ca gasesti ceva.... Adica ceva ca ai... Mi se pare interesant acest lucru cu sina/contrasina pe o parte, iar pe opus o placa... probabil ca sa sustina tensiunea mare, nu?

PS: pe google nu vad acea linie, doar daca cea mai din stanga cum te uiti privind spre nord (deci cea mai vestica), care este singulara si nu cu mmacaz ca celelalte... Asa este?

PS2: am reusit sa o vad... este cea mai estica linie care pleaca pe la mijlocul fabricii incolo...
 
Buna seara, urmarind rubrica planuri de pe forum am dat peste macaraua EDK80 si m-am gandit sa fac si eu una ,dar cu ajutorul lui cosmin78 care mi-a trimis planuri si imagini cu mai multe macarale feroviare am ales EDK10,am incercat sa-i fac mecanizate toate functiile dar am lasato balta ca nu aveam loc in turela.Tot la sfatul lui cosmin78 am aflat ca cei de la Mehano ar avea o macara feroviara mecanizata.Are cineva asa ceva si care ar putea sa-mi arate ce si cum este in interiorul turelei.Va rog frumos trimiteti-mi si mie sa vad ,sau un link cu detalii din interior ale modelului de la Mehano sau alte sfaturi.Va multumesc.
 
Putintica rabdare...! :p

Eu ma refeream la o macara Mehano motorizata de userul f33:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1587&postdays=0&postorder=asc&start=0

Care macare, este identica macarelei Roco, pe care o fabricau (Roco) in 2 versiuni, una hobby, cu manivele pentru ridicare/coborare brat/carlig si una digitala, motorizata, tot tacamul, dar care costa o groaza de bani, ca orice jucarie digitala.
 
Salut,

Am c??utat pe forum ?i pe gog??l (sau nu am ?tiut cum s?? caut) dac?? in epocile I-II au existat pe teritoriul ???rii noastre macaze dublu-intersectate (sper c?? am scris corect. M?? refer la DKW-uri).
Nu am g??sit nici o informa?ie si v?? cer ajutorul s?? m?? l??muri?i cu aceast?? dilem??.

Mul?umesc.
 
Sper sa nu fac o mare confuzie, dar cred ca totusi memoria nu ma inseala, chiar daca au trecut destui ani de atunci. Dar nu cred ca exista mai mult de o firma de trenulete prin coclaurile de langa depoul bujoreni.
Concluzia de la inceput: fugi cat poti de spelunca aia si de oamenii nenorociti care lucreaza acolo. Doar si drumul facut pana acolo s-ar putea sa fie pe pierdere, d-apoi ce mai cumperi de acolo.
Mai multe detalii (ca sa nu zica lumea ca ii acuz pe nedrept): aveau un EA alb-rosu de vanzare, pret destul de bun (mai ales avand in vedere ca nu prea se gasea). Intreb clar si precis: domne e nou-nouta, "sigilata". Da, normal, nimeni nu a umblat cu ea. Intreb daca a fost expusa, cica nu.
La fata locului: urme de uzura serioasa la bandaje, o cupla era deja bagata si inca o problema parca (vezi prin istoric daca vrei mai multe detalii, am postat la cateva zile dupa ce am avut minunata experienta, dupa ani nu imi mai aduc aminte toate detaliile).
In concluzie, decat sa faci un drum degeaba si sa ramai injurand ca mine, mai bine te duci in alte parte. Oriunde, sigur gasesti magazine si oameni mai seriosi decat minunatii de care intrebi.