locomotive"mari" pe fluxul de reparatie

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
exista DA de 1250 CP(reparat foarte multe pt MITTAL STEEL GALATI) la care motorul diesel este mai mic si deci capota mare este mai scurta.o sa avem la reparat in curand asa ceva si voi face fotografii.
 
electroputere mai repara dar in numar mic.repara boghiurile si motoarele diesel la reloc.ei nu au reparat niciodata aceste componente,reparandu-le in trecut la caromet caransebes iar MD la resita.aceste societati si-au incheiat activitatea si deci singura sursa suntem noi reloc.despre rama nu stiu nimic dar ce pot sa spun este ca am reparat la reloc una sarbeasca acum 4 ani.mai sunt societati reparatoare dar limitate ca posibilitati,iar beneficiarii sunt foarte dezamagiti de reparatiile facute la ei.fac cel mult reparatie tip RR.
 
electro s-a impartit in societati mai mici ,unele schimbandu-si profilul.in anii 90 am facut practica in electro si am ramas uimit de dotari si de furnicarul de oameni..........acum este cu totul altfel...pustiu iar angajatii pe sfert.
 
referitor la DA mai scurt(acum mi-am dat seama despre ce era vorba) mentinez ca are patru osii si 4 motoare de tractiune)de aceea este mai scurta.sunt putine de acest fel.
 
lucas_littleboy a spus:
referitor la DA mai scurt(acum mi-am dat seama despre ce era vorba) mentinez ca are patru osii si 4 motoare de tractiune)de aceea este mai scurta.sunt putine de acest fel.

ai putea,te rog frumos, sa ne dai detalii despre acest prototip?
 
Da dar... noi am observat c? este mai lung? dac? ne uit?m atent. Cele scurte nu au spa?žiu între osii Â?i rezervor... Â?i distan?ža dintre gurile de aerisire cu palete verticale Â?i gurile de aerisire cu palete orizontale este mai mare decât la cele obiÂ?nuite. Deci m-am referit la prima locomotiv?, nu la a doua, care pare a fi normal?.
 
Salut baieti,

DA-ul mai lung pozat de Cipri Mardare este fotografiat intre Pitesti si Campulung.

DA de 1250 CP exista, si in trecut a fost inmatriculata 040-DA. Anul trecut am vazut una reparata recent, in electroputere, inmatriculata ca seria 69 (0040 parca). Una identica se afla mai demult si pe la Cluj, insa nu stiu nimic de soarta ei in prezent.
 
la capitolul prototipuri am avut la reparat unDB001 apartinand parca CET ISANITA(uzinala),de fapt fiind o LDE cu un singur post de conducere,partea opusa(spatele) a cutiei fiind ca de vagon.am inteles ca sunt doua in tara,dar aceasta functioneaza sigur.la capitolul modernizari in 2007 am reparat niste LE ,in colaborare cu PROMAT care le-a dotat cu coponente electronice "angro"(convertizoare statice alimentare servicii auxiliare,compresor elicoidal,BVAC inloc de dbtf,calculator ,bloc S7 si S8 complet modificate, redresori tiristorizati), modificat trafo principal eliminand selectorul si graduatorul-facut de reloc,practic s-a facut RK si s-a rebotezat ca fiind ED001,EDOO2,etc,prelugindu-se astfel perioada de viata ,in mod normal trebuind casata conform AFER.Deci di EA a devenit ED.Sunt locomotive care se comporta bine functional,fac reviziile la craiova si au punct de lucru la ploiesti.
 
Salut,

Eu din cate stiu, la Reloc exista un contract de tiristorizare a 10 locomotive EA seria 47 in colaborare cu Promat Craiova, pentru Marfa, , din care sunt gata 7 masini. Prima tiristorizata cu Softronic si executata de Reloc, a fost 47-916 (ulterior 1001), dispunand de IGBT, sistem mono-trifazat si putere marita la 6600, actual in proprietatea TFG.

Un contract pentru 10 masini seria 47 tiristorizate cu Softronic a fost semnat luna trecuta de Depoul Brasov,iar 4 sunt deja venite si fac servici de cale. Alte 10 masini tot pentru calatori vor lua drumul Aradului si al Bucurestiului.

Ce mai stiu este ca acestea n-au cum sa fie ED dintr-un singur motiv : exista deja clasa ED alocata prototipului 50-0001, care este in curs de repunere in functiune la depoul Brasov, prin modificarea sistemului de sericii auxiliare pe 380V, renuntandu-se la cel pe 170. Din cate stiam, aceste locomotive tiristorizate , seria 47 sunt EB :)

O seara buna :wink:
 
Salut lucas_littleboy

Multumim pentru poze,si pentru explicatiile date.As avea si eu o mica favoare daca se poate:

ceva poze cu boghiul LE si cu asasiului se poate?Multam

Florinn daca te intereseaza subiectul ai aici un link cu pareri pro si contra din partea cunoscatorilor

http://www.trains.ro/forum/viewtopic.php?t=83
 
revin la subiectul cu LDE cu patru osii.m-am interesat si de fapt este un singur prototip la care cabina a fost putin modificata prin prelungirea inspre tampoane avand astfel un volum interior mai mare,dar cutia fiind de DA-060.personal nu am vazut-o dar mi-au spus colegii care au vazut-o in actiune la piatra olt in actiune.motorizarea diesel este alta,avand motor de turatie,consum redus.A fost modificata in germania .mai multe nu stiu.
 
aveam impresia ca LDH-125 este mai scurt un pic decat LDE acelasi format(cutie) dar uitandu-ma pe desen constat ca are aceeasi lungime , practic singura diferenta fiind de transmisia micarii la osii.incerc sa pun niste schite pt documentare.m-am interesat de DA mai lung si nimeni nu a stiut sa-mi spuna nimic deocamdata.la noi nu a venit la reparat.
 
sorin a spus:
..
Florinn daca te intereseaza subiectul ai aici un link cu pareri pro si contra din partea cunoscatorilor

http://www.trains.ro/forum/viewtopic.php?t=83

Merci, am citit.

Ce pot sa zic? sper sa inteleaga majoritatea ca suspensia DA-ului trebuia schimbata pentru ca arcurile in foi nu se mai fabrica iar o suspensie nu merge la infinit, la un moment dat trebuie schimbata datorita oboseli metalului si/sau depasirii din punct de vedere tehnologic, si nu schimbata pentru ca cuiva "i-a dat inteligenta pe afara".
 
referitor la LDE mai lung si celalalt mai scurt, sigur nu este o iluzie optica?,ele alandu-se de fapt intr-o mici curba care sa dea efectul asta?pe aici nu stie nimeni nimic.
 
te duce in eroare faptul ca sunt cuplate intre ele cu acelasi post si nu sunt simetrice ca asezare pe linie(adica postul de dus sa fie acelasi pa1 ,pc1)una inaintand cu pc1 si una cu pc2.cred ca asta este.voi atasa cateva schite cu amplasare agregate .sper sa se vada bine pt ca le-am scanat dintr-o carte.
 
Florinn a spus:
Salut,
m-am uitat si eu atent la poza, lde-ul al doilea este intr-adevar mai scurt, chiar si distanta intre geamuri si celelalte elemente de pe lateral este mai mica.

Nu este mai scurt?, ci are dimensiuni normale. Am spus Â?i eu la început aÂ?a, îns? m-am uitat la câteva zeci de DA-uri Â?i toate seam?n? cu cea "scurt?". Iar cea lung?... e o excep?žie a CFR-ului românesc! S? s?rim pe ea! :)
lucas_littleboy a spus:
Aveam impresia ca LDH-125 este mai scurt un pic decat LDE acelasi format(cutie) dar uitandu-ma pe desen constat ca are aceeasi lungime , practic singura diferenta fiind de transmisia micarii la osii.

Da, Â?i, dac? ne uit?m atent la un LDE125 Â?i la un LDH125 vom observa c? nu exist? spa?žiu de trecere la capota mic? în cap?tul locomotivei (asta la LDE125), pe când la orice LDH vedem uÂ?or c? este loc. de vreo 40-50 de cm de trecere.
lucas_littleboy a spus:
te duce in eroare faptul ca sunt cuplate intre ele cu acelasi post si nu sunt simetrice ca asezare pe linie(adica postul de dus sa fie acelasi pa1 ,pc1)una inaintand cu pc1 si una cu pc2.cred ca asta este.

Nici asta nu e... :lautar: Nu vreau s-o fac pe-a nonconformistul, îns?... de-acum vom spune c? DA-urile sunt aÂ?a (1000) Â?i aÂ?a (1 - cea pozat? de Cipri Mardare)...