Buna Catalin,
Din pacate numarul V.R. 00210 nu apare in nici una din listele mele.
Este exclus sa fie vagonul produs in Belgia la Ragheno, intrucat acesta era mai scurt (LüP 16440mm, ampatament boghiuri 10200mm) si avea cu totul alta forma a cutiei, initial cu platforme deschise. Dupa forma cutiei intra in discutie in principiu doar doua serii, ambele din secolul XX, 1908-1915:
WR 2087 D pana la 2108 D - fabricatie 1910/1911 la van der Zypen & Charlier, Deutz. Vagoanele aveau toate initial boghiuri Type S, si unul dintre acestea va aparea ca macheta la Hobbytrain/Lemke atat la H0 cat si la N (cred ca il voi face pe 2092 D) in starea originala ca vagon din Ostende (cu ortografia de atunci) - Wien Express. Vagonul circula vara pana la Constanta si va fi marcat probabil in consecinta.
La CFR au ramas dupa 1950 vagoanele 2087 D - 2091 D, 2095 D, 2096 D, 2100 D, 2103 D, 2106 D si 2108 D. Au primit numere in intervalul V.R. 00107 - 00132
WR 2282 D pana la 2310 D - fabricate 1913 la Györ. si WR 2471 D pana la WR 2476 D (Györ 1914). Au ramas la CFR 7 vagoane dupa 1950.
Cea mai mare apropiere la cutie o are insa vagonul tau cu WR 2345 D (Ringhoffer 1913), al carui frate 2347 D e la Budapesta. Acesta avea si el "de la mama lui" boghiuri S, doar la restaurare a primit U.
Ar mai fi cam o duzina de vagoane din epoca fabricate la Credé, GCC, Nesseldorf si Gotha care toate si-au sfarsit viata la CFR.
Cel mai mare numar de V.R. intalnit de mine la CFR dupa lista din 1958 (V.R. ex-CIWL) este V.R. 00132 (un Zypen & Charlier, ex CIWL WR 2100 D)
Sigur nu era V.R. 00120? Acesta ar fi un vagon de Nesseldorf din 1913 (ex-CIWL WR 2355 D) si s-ar potrivi la cutie cu exemplarul nostru.
LE: rectificat "XIX" in "XX".