??tia de la PRO TV au prezentat ni?te motive de 2 lei!! Cum s?? spui c?? nu se încadreaz?? în gabaritul tunelurilor? O dat?? ce ai înc??rcat remorca de TIR cu gabarit interna?ional pe un vagon construit în conformitate cu normele RIV, nu v??d de ce n-ar circula prin ââ??Âtunelurile române?tiââ??Â. Chiar am s?? caut în Compendiu de Vagoane + Construc?ii de Tuneluri s?? v??d dac?? se pup?? vagonu` cu tunelu`.
C?? TIRi?tilor, ?efilor companiilor de TIRi?ti ?i, pe drept vorbind, beneficiarilor, NU LE CONVINE s?? le ajung?? o marf?? mai scump??, asta e ALTCEVA.
Este P?CAT pentru c?? acei bani puteau merge în alte direc?ii (locomotive noi, ?colirea de manageri pentru a ob?ine contracte etc.). România este o ?ar?? 34% cu relief muntos (pentru TIR: consum combustibil, ?osele rupte-n dou??, poluare, accidente), dar ?i cu linii electrificate (aproape TOATE: Balota, Jiul, Prahova, Mure?, Trotu?), care... ruginesc sub câteva vagoane de c??l??tori ?i alte câteva sute de marf?? / trafic zilnic.
LE: Dan, m?? bucur c?? ai publicat acele fotografii. Apreciez interesul t??u pentru acest tip de transport.