cosmin78 a spus:
LDH a spus:
......Fa bine si cata o molocotiva, o fotografie cu una care are lampasele si alte multe poze cu detalii ale ei si incearca sa o faci pe aia......
nu gasesc o masina care sa aiba toate felinarele si in plus sa mai aiba multe poze cu detalii si alte alea
Daca cu detaliile inca nu te pot ajuta, adicatelea poze, iote ca felinare avem si nu cred ca trebuie sa iti faci atatea probleme ca s-au cam plimabat de pe o locomotiva pe alta.
Deci
Felinare 100% construite in Romania.
Mai intai in grup (poze mari 1024x...) sa se vaza :wink:
Remarcati, daca nu ati vazut inca, in stanga doua felinare identice care, se pare, initial, au avut lumina de la o lampa cu gaz sau ulei,
desi convingerea mea, dupa un studiu atent, este ca nu ar fi avut lampa cu gaz si au fost electrice din start, iar mai apoi li sa montat un suport pentru amaratul de bec de 24V (O fi fost rosu la schimbarea directiei de mers? :twisted: )
Va las pe voi sa descoperiti de ce eu am convingerea ca au fost electrice din start :twisted:
In dreapta, minunea aia mare frumos colorata, un felinar original cu lampa.
Nu a mai apucat sa fie inlocuit sistemul de iluminat, asta daca cineva a avut initiativa asta desi ma indoiesc.
Sa le vedem pe toate fetele, ca au.
Si acuma oarece detalii
Astea doua de sus au fost construite la Atelierele CF Galati in anul de gratie 1920 desi am dubii deoarece 2-ul aduce mai de graba cu un 0
Si baubaul cel mare si original care daca-i pui fitil si gaz cred ca functioneaza
Construit la Atelierele RMRR in anul ... nu scrie
Cestia aia mare din spatele felinarului, cu o tija rosie, este tirajul lampii iar tija facea reglarea debitului de aer care intra in felinar, pe la partea inferioara, probabil in functie de iuteala masinii, a intensitatii luminii si a altor factori doar de mecanici stiute.
Tare as fi curios ce scrie in instructiunile de utilizare si intretinere, probabil un adevarat manual avand in vedere complexitatea.
Daca ai nevoie de cote trecem la masuratori :wink:
:cafea: