Statii de cale ferata CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Craiova 1972
4abdf1482ecea32779dfae5f51505abf.jpg

sursa - http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=132803260
 
Vechea si noua gara Bacesti Maresal C-tin Prezan, Vaslui.

20170722_140440copy.jpg

20170722_140706.jpg
 
V? propun o discu?ie pe tema „g?ri f?r? fe?e“, sper s? fie topicul corect. Anume, g?ri sau sta?ii care au fost demolate sau modificate substan?ial, ?i nu sunt documentate prin fotografii. Nu vreau un inventar sec, doar s? vis?m un pic la „Graalul“ unor fotografii care probabil n-au existat niciodat? sau a?teapt? s? fie descoperite.

Încep eu cu zona Bra?ovului:

- Gara Suburbiu (1873?-1962/7x?) Pe traseul vechi al CF din Bra?ov, la intersec?ia Bld Grivi?ei cu Str. Plevnei. Demolat?.
- Gara H?rman veche (1891-1944) distrus? de o explozie
- Gara Predeal 2 (1939-1968) construc?ie provizorie de lemn, ca o caban?, ap?rut? la dublarea liniei ?i demolat? dup? construirea g?rii actuale. Se ghice?te în câteva vederi, dar e departe sau nu e întreag?. Arhitect parc? Petre Antonescu
- Halta Dumitru Voina/Bela Breiner (?-1960?) În Bra?ov, la intersec?ia CF cu Str. Zizinului
- Halta C?peni/Kopecz, între Ormeni? ?i Augustin

Din ciclul cl?dirilor care înc? mai exist?, dar nu am v?zut poze cu ele de pe când erau g?ri:

- Gara Bartolomeu veche (1891-1967?)
- Gara Timi?ul de Jos (193x?-200x?) Parc? v?zusem o poz? pe un forum, dar mic?.
- Halta M?gurele (1891-195x?) Între Bartolomeu ?i Cristian
 
am gasit un sait cu gari din dubla monarhie.Nu am rasfoit sa vad daca sint si din Romania, insa deoarece si aici avem citeva (am avut mai multe) din standardul MAV m-am gindit sa postez.

https://www.facebook.com/Austro-Hungarian-Bahnh%C3%B6fe-%D0%90%D0%B2%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE-%D1%83%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96-%D0%B4%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%86%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96-163256044388173/?hc_location=group_dialog
 
E chiar mai interesant...sunt si garile fostei concesiuni LCIE acum imprastiate prin Romania si Ucraina. Interesant cat de bine renovate si aproape de original sunt cele din Ucraina....spre diferente de surorile din Romania.
 
Probabil cele de prin Romania sint imprastiate si fizic sau ,,in situ" cum sa zic?

Am remarat unele gari care au arhitectura ca pe linia Cacica.
 
S-a scos de mai bine de un an. Acuma nu reusesc sa faca locul rotund. Diverse teorii ale conspiratiei.