Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Alt sofer, citez din articol "A venit cu vitez?? ma?ina, n-a dat niciun semn c?? vrea s?? opreasc??. Mecanicul a dat semnale acustice cu 300-400 de metri înainte s?? ajung?? la trecere, c?? l-a v??zut c?? vine ca nebunul. L-a prins în plin." Nu stiu cand o sa se invete soferii din romania sa respecte ce trebuie respectat...

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Masina_lovita_de_tren_pe_E583-langa_Iasi-_Cel_putin_patru_victime_0_667733313.html
 
Nu s-a inventat in Romania accidentul tren-masina din cauza soferului care nu s-a asigurat la trecerea la nivel.
Exista categoria "om prost" peste tot in lumea asta, caruia chiar daca ii pui bariera tot ajunge sub rotile trenului.
Asta nu-i motiv de pus cenusa in cap ca "soferii din Romania etc...".
 
o consider selectie naturala ... o fi trist, dar e adevarat, doar nu o sa ajungem sa punem bariera in fata trenului doar ca unii sunt mai prosti decat prevede legea
iar o sa-mi iau injuraturi, dar consider ca e mai bine sa dea trenul peste ei (si poate scapa si-si invata lectia) decat sa dea cocalarul respectiv peste cativa ani peste un nevinovat si sa-l faca pe ala istorie ... parerea mea
 
Daca tu crezi ca moartea unei copile de 6 ani si a mamei sale e selectie naturala... :roll:
Despre sofer se poate spune ca a intrat in acest proces.
 
E aici o stire, dar sigur sta mai bine la rubrica funny:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=124625
 
Eu ramin la ideea ca daca soferii nu vad locomotiva, mai ales in zonele unde n-au prea fost automotoare, se gindesc ca apuca sa treaca.
 
Ultimul pilon, cu o în??l?ime de 44,76 metri, al podului Vidin-Calafat care ar urma s?? fac?? leg??tura între Bulgaria ?i România, a fost ridicat, potrivit unui anun? al companiei spaniole de construc?ii FCC. Podul va avea o lungime de aproximativ 2 kilometri, dou?? benzi rutiere pe sens, o linie de cale ferat??, dou?? trotuare ?i o pist?? pentru bicicli?ti.

Podul Vidin-Calafat era finalizat în propor?ie de 72% la sfâr?itul lunii februarie, în timp ce infrastructura adiacent?? de pe teritoriul Bulgariei era realizat?? în propor?ie de 88%. în acest moment, FCC lucreaz?? la terminarea platformei podului, a liniilor rutiere ?i a celei feroviare.

Podul va fi finalizat pân?? la sfâr?itul lunii noiembrie 2012, în condi?iile în care Parlamentul bulgar a votat aprobarea m??surilor luate de ministrul de resort, Ivailo Moskovski, în ultimii doi ani cu scopul de a asigura finalizarea podului între Vidin (Bulgaria) ?i Calafat (România), a anun?at, la 3 februarie, ministerul bulgar al Transporturilor.

Estimat la circa 225 de milioane de euro pân?? în anul 2011, costul construc?iei se va ridica cel mai probabil la peste 250 milioane de euro pân?? la finalizarea proiectului. Prin programul ISPA, grant al Fondului de Coeziune sunt asigurate 70 de milioane, alte 70 de milioane sunt acordate de Banca European?? de Investi?ii sub form?? de împrumut, bugetul de stat al Bulgariei asigur?? 60 de milioane, banca german?? de dezvoltare KfW (Kreditanstalt fur Wiederaufbau) acord?? 2 milioane de euro sub form?? de ajutor ?i 18 milioane sub form?? de împrumut, iar Agen?ia Francez?? de Dezvoltare - un ajutor de 5 milioane de euro.

Uniunea European?? prin programul ISPA, cu 34 de milioane de euro, ?i bugetul de stat al României, cu 33 de milioane de euro, vor asigura finan?area accesului de pe malul românesc, scrie Agerpres.

http://www.puterea.ro/articol/a_fost_ridicat_ultimul_pilon_al_podului_vidin_calafat
 
sincer nici n-am citit articolul, pentru ca in general peste 90% din accidentele la bariera sunt generate de bizoni pentru care bariera sau luminile rosii de avertizare nu inseamna mare lucru (or fi daltonisti); de acolo si comentariul meu poate prea acid pentru cazul dat
din pacate in multe locuri in romania trecerile la nivel sunt facute pe dos; fie stai vreun sfert de ora si astepti ca prostul la bariera (si asta daca era tren rapid, ca daca era vreun marfar de ala sa mearga cu 30 la ora mai bine iti lasi masina in drum), fie n-ai cum sa vezi oricum nimic din cauza de tufe, copaci sau pur si simplu soseaua pusa intr-un unghi de te doare capul; si daca vrei sa fii cel mai precaut tot nu prea ai sanse
dar repet, mult prea multi bizoni
 
Epo, gasesti aici http://www.forumtrenuri.com/t84p460-801-bucuresti-obor-titan-sud-hm-oltenita detalii. Se pare ca avem un automotor cu 3 vagoane modernizat . :D In conditiile in care se va transforma intr-un mijloc civilizat de transport cred ca voi face si o plimbare pe aceasta ruta.
 
Tren privat TFC pe ruta Olteni?a ââ??â?? Titan Sud (Bucure?ti)<i></i>, Martie, 2012<i></i>

IMG_2087%202%20960px%20logo.jpg


începând cu 22 martie 2012, operatorul feroviar privat de c??l??tori, Transferoviar C??l??tori, a preluat ruta Titan Sud ââ??â?? Olteni?a în regim de linie neinteroperabil??. Serviciul efectuat pe aceast?? cale ferat?? este asigurat de automotoare diesel modernizate la Remarul 16 Februarie, provenite din Germania (DB 624).

Num??rul de perechi de trenuri pe care TFG le opereaz?? pe distan?a de 60 de kilometri este de 10 trenuri pe zi. Tot ei promit s?? ridice viteza de circula?ie de la 15 km/h (Titan Sud ââ??â?? Bucure?ti Sud C??l??tori) ?i 30 km/h (Bucure?ti Sud C??l??tori ââ??â?? Olteni?a) la 30 km/h, respectiv 50 km/h.

http://www.youtube.com/watch?v=YJRFIae-dIU
 
interesantul a spus:
Mai exact, de ieri au început!
M?? interesa reac?ia blati?tilor.
Cam care a fost gradul de ocupare a garniturii?

Care blatisti daca nasul taie bilete la toata lumea si sunt si doi agenti de la BGS!!Lumea este destula la unele trenuri chiar era o ruta buna dar interesul este sa se dea totul la privatii iar CFR sa mearga doar in pierdere daca la conducere se afla numa comunisti pusi sa ia salarii care se rotesc doar intre ei si habar nu au nici unde se afla niste orase pe harta!!
 
Comunisti? poate nu stii ce a insemnat pentru comunisti sa fi fost ceferist.

,,Ai fi ajuns mare in partid, taica-tu a fost ceferist"

Ai uita ce a facut comunismul din calea ferata, cite investitii?

Sint de acord ca nu stiu ce are calea ferata prin curte. Am si scris undeva ca am citit un raport unde apare statia Tirgoviste Sud, nu vreau sa revin.

Dar la atitia pasageri, citi conductori avea trenul pentru a reusi sa de-a bilet la toti?
 
Un singur conductor mie greu sa cred ca nu se descurca mai ales ca pe Hunedoara-Simeria in zece minute imparte bilete intr=o rama RIO
 
Ati vazut reclama BRD cu trenulete? A cui este diorama? N-am putut sa nu remarc DA 060 branduit cu CFR Marfa. :)