Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
în 2012 România ar putea lansa licita?ia privind elaborarea studiului de prefezabilitate pentru linia de mare vitez??

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/32546?lang=ro

studii peste studii care se fac din 3 in 3 ani ca exira si castiga doar firmele de consultanta sume frumusele in rest ne alegem cu praful de pe toba!!
 
La câte studii s-au platit, puteau modeniza cel pu?in BV - SB, ?i deja erau cu 200 de km mai pu?in.
Oricum din cifra anului prognozat pentru finalizare, trebuie mutat zero la urm?? ?i atunci e ceva corect.
 
Comunismul a modernizat transportul feroviar roman.
Este adevarat ca la conducerea multor chestii interesante de astazi inclusiv a structurilor cfr se gasesc comunistii de ieri pe principiul utecistii de azi comunistii de maine.

Din pacate statutul de comunist nu are nimic de aface cu starea actuala a cailor ferate romane, care s-au dezvoltat fantastic in perioada "trecuta" e drept in unele cazuri peste o infrastructura preluata in parte de la austroungari.

Insa in aceasta societate asa zisa capitalista nu se investeste nimic, pe cand in fosta, asa zisa comunista s-a putut investi pentru ca banii erau la comun. Asta e.

Oricum as paria ca daca s-ar schimba din nou macazul, ipotetic vorbind, tot acesti comunisti trecuti prin capitalism s-ar afla la conducere si ca sa ducem ideea sf pana la capat, daca lucrurile nu ar merge probabil ca ar fi facuti capitalisti :D .

Lasand insa politica la o parte este pacatca se lasa in ruina multe din ceea ce a reprezentat infrastructura de odinioara. Mergand zilele trecute catre Ciacova si oprindu-ma pentru a trage in poza un semnal mecanic dezafectat, am vazut ca un automotor regiotrans abia se tara pe calea ferata, pentru ca o viteza de peste 10 km la ora ar fi fost de-a dreptul periculoasa pe acea infrastructura.
 
Furturile de la CFR, la ordinea zilei. Bobine de joant?? de la semnalele de cale ferat??, furate la S??rule?ti

Circula?ia pe cale ferat??, pe tronsonul S??rule?ti-Fundulea, putea s?? fie pus?? în pericol de un ho?, dac?? un angajat al CFR nu sesiza imediat furtul de bobinde de joant??. Incindentul s-a petrecut în urm?? cu dou?? zile, când o femeie, personal de serviciu în sta?ia CFR S??rule?ti, a alertat autorit???ile la 112. Ea a povestit c?? în jurul orei 22.10, pe aparatul de comand?? al sta?iei s-a ocupat o sec?iune de cale ferat??, tronsonul S??rule?ti ââ??â?? Fundulea, fiind posibil s?? fi fost sustrase bobine de joant??.

La fa?a locului, oamenii legii au stabilit c?? femeia are dreptate ?i c?? lipesc 4 bobine de joant?? de la semnalele de cale ferat??. Componentele au fost înlocuite ulterior, circula?ia pe acest sector desf???urându-se în condi?ii normale. Totodat??, dup?? finalizarea cercet??rii poli?i?tii au fost sesiza?i de un electromecanic despre faptul c?? în diminea?a zilei de 29 martie, în timp ce f??cea revizia zilnic?? a instala?iei exterioare din sta?ia CFR S??rule?ti, a constatat lipsa a alte 2 bobine de joant??, în valoare de 8-640,77 lei. La scurt timp, oamenii legii de la Serviciul Jude?ean Transporturi C??l??ra?i l-au identificat pe Nicolae Alexandru O., în vârst?? de 18 ani, din comuna Nicolae B??lcescu, dar ca locuie?te la S??rule?ti, jude?ul C??l??ra?i, ca fiind suspect de comiterea furturilor. într-adev??r, acas?? la tân??r au fost recuperate p??r?i componente a celor 2 bobine de joant??. B??rbatul este cercetat penal pentru s??vâr?irea infrac?iunii de furt calificat. Furturile de pe calea ferat?? au cunoscut o înmul?ire alarmant?? în ultimii 2 ani, ho?ii urm??rind s?? sustrag?? diverse componente care pot fi valorificate la fier vechi.


Ps: Nu faceti ca ei :-?
 
de ce nu se da o lege de urgenta, ca la chinezi, unde traficantii de droguri sunt impuscati....?sunt sigur ca furturile se vor dimniua.
la modul serios, astfel de infractiuni ar trebui incadrate la terorism si tratate ca atare... :-x
 
Altu'

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Accident_feroviar_la_Iasi-_Un_mort_si_o_persoana_ranita_0_673132710.html
 
Si Electroputere...
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-stiri_din_bucuresti-metrorex-metrou-locomotiva-tren-nou-magistrala-electroputere_0_674932920.html

ce se va intimpla cu rama de la Craiova?
 
Electroputere Craiova va renun?a definitiv la produc?ia de locomotive, care a consacrat-o în ultimele decenii, de?i în 2007, cu ocazia privatiz??rii, grupul Al Arrab, care a cump??rat firma de la stat, promitea c?? va majora afacerile companiei de cinci ori ?i o va transforma într-una de talie interna?ional?? care s?? se bat?? de la egal la egal cu gigan?i în produc?ia de locomotive.
Conducerea Electroputere a convocat recent ac?ionarii pentru a aproba desfiin?area a dou?? dintre cele mai importante divizii din cadrul societ???ii, cea de vehicule feroviare ?i urbane ââ??â?? specializat?? în construc?ia de locomotive, ?i divizia de repara?ii ?i moderniz??ri utilaje ââ??â?? care producea echipamente de transport urban.
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/arabii-inchid-productia-de-locomotive-de-la-electroputere-craiova-avas-spune-ca-nu-i-poate-trage-la-raspundere-9472846
 
http://www.financiarul.ro/2012/04/04/fmi-cfr-sa-trebuie-sa-inchida-liniile-de-cale-ferata-pentru-care-nu-exista-cerere-de-privatizare/
 
intr-o europa in care se incearca sa se puna accent tot mai mult pe transportul non-rutier, ne-am trezit noi sa dam la fier vechi tot ce inseamna cefere
la greci inteleg ca-i cam doare in basca de cai ferate, ei au aeroporturi pe insule, si in rest autostrazi si drumuri facute cu cap, chiar si cat or fi ei de lenesi dupa gura targului
sincer nu cred ca era vreun credul care sa ia 100% de bune gogosile arabilor (nu ca ceilalti 'investitori strategici' ar face o alta politica)
am avut locomotive cat de cat competitive pe vremuri, dar acuma gata, tre' sa cumparam de la marea uniune europeana, nu ?
 
Când citesc ceea ce se întâmpl?? pe la CFR ?i prin "industria adiacent??" ?i când umblând prin ?ar?? v??d dezastrul ce iese la lumin??, de?i am tr??it "din plin" (cei mai mul?i ani, adic??) în "iepoca marilor reliz??ri"....parc??...parc?? încep s?? fiu de acord cu o "rena?ionalizare" a celor ce sunt "strategice" pentru am??râta asta de "miori???".....lucruri unde p??rin?ii no?tri si o parte din noi am muncit ?i ne-am l??sat tinere?ea ?i s??sn??tatea, ca jertf??, la ceea ce se distruge azi, într-u profitul unora care n-au ?i n-au avut vreodat?? ceva de-a face cu efortul de-a cl??di....par patetic.....dar asta simt........?i totu?i, înc?? mai pot face voluntariat la a p??stra ?i conserva ceva........
 
Dezastru la atragerea de fonduri europene: doar 194 mil. euro absorb?ie în trei luni, la un sfert fa??? de obiectiv

Rezultatele atragerii fondurilor europene nerambursabile la primul trimestru din 2012, fonduri de care economia are nevoie ca de aer pentru a se redresa, sunt deplorabile: doar 194 de milioane de euro atrase în trei luni fa??? de 875 de milioane de euro cât ar fi trebuit absorbite pentru ca Guvernul s?? se încadreze în ?inta promis?? de 3,5 miliarde de euro în 2012 pentru fondurile structurale ?i de coeziune.

194 de milioane de euro fonduri atrase în trei luni înseamn?? doar 22% din obiectivul de 875 mil. euro pentru primele trei luni astfel încât Guvernul s?? ajung?? la sfâr?itul anului s?? spun?? c?? ?i-a respectat angajamentul de a aduce în ?ar?? 3,5 mld. euro de la UE în 2012, angajament luat înc?? de anul trecut ?i repetat inclusiv de noul premier Mihai R??zvan Ungureanu.

Fondurile nerambursabile ar fi trebuit s?? suplineasc?? c??derea dramatic?? a investi?iilor str??ine ?i a remiterilor ?i s?? ajute economia s??-?i revin??, dar
administra?ia nu este capabil?? s?? le aduc?? în ?ar??.

http://www.zf.ro/fonduri-ue/dezastru-la-atragerea-de-fonduri-europene-doar-194-mil-euro-absorbtie-in-trei-luni-la-un-sfert-fata-de-obiectiv-9484133
 
INVESTI??Â?I îN ROM??â??NIA! -- AFACERI DE SUCCES - 04.04.2012
TEM? ???žI INVITAT: ââ???žSUS??Â?INEREA CAPITALULUI AUTOHTON"
ââ??Â? VALER BLIDAR -- pre?edinte Grupul ASTRA Arad

http://www.youtube.com/watch?v=0GpAcxYHGXU&feature=player_embedded

filmarile de la Arad cu Imperio sunt realizate de colegul nostru Mixu.

Am pus acum cateva luni stirea ca Astra va participa la o licitatie pentru a livra vagoane de calatori catre Brazilia, iata ca a castigat licitatia si va livra 98 de vagoane pentru pasageri, de clasa I, de clasa a II-a si INTERREGIO, comanda incluzand si doua vagoane pentru posta.
 
Gam3 a spus:
INVESTI??Â?I îN ROM??â??NIA! -- AFACERI DE SUCCES - 04.04.2012
TEM? ???žI INVITAT: ââ???žSUS??Â?INEREA CAPITALULUI AUTOHTON"
ââ??Â? VALER BLIDAR -- pre?edinte Grupul ASTRA Arad

http://www.youtube.com/watch?v=0GpAcxYHGXU&feature=player_embedded

Chiar m?? gândeam dac?? ar??denii vor r??zbate peste ceilal?i competitori. ??Ë?i uite c?? ââ??minuneaââ?? s-a întâmplat... Mul?umim de anun?!
 
Pai nu puteau sa ramina la Sighisoara pentru ca trebuie pregatite pentru intoarcere.
 
http://ziarero.antena3.ro/article/view/id/21453

înc?? e ââ??eftina fotoghinaââ?? de merg mul?i cu ma?ina ?i ââ??aftobusulââ??

Din p??cate, transportul rutier distruge CF-ul. pentru beneficiarii lui are incomparabil mai multe avantaje decât dezavantaje. Nu cred c?? e cazul s?? le discut??m aici.
Singurul reviriment al transportului feroviar este scumpirea combustibilului, a asigur??rilor ?i a taxelor de drum, care vor orienta o mare parte a m??rfurilor ?i pasagerilor spre CF, pe rutele unde MAI exist?? CF.
 
Din p??cate, cu toat?? con?tien?a marasmului economic în care ne afl??m, calea ferat?? (factorii decizionali interni, stric?i apar?in??tori ai c??ii ferate) parc?? înadins fac s?? completeze c??derea în colapsul pornit din "vîrful satului"(nu statului)......N-am mai mers cu trenul din octombrie 2008, când un necaz în familie, m-a pus pe drum, pân?? la Sighet (?i atunci am avut parte de "pl??ceri,mai ales la intors, când b??ltea apa de ploaie prin vagon, fiindc??....."afar??...ploua").....a?a se face c?? recent, in 26.03.2012, o alt?? "pl??cere" m?? pune pe drum.....Bra?ov-Baia Mare, cu destina?ia "??Â?ara Oa?ului"......fericit c?? am luat biletul f??r?? incidente, din gar?? (era luni noaptea), dau 134,00 lei pentru clasa I-a ?i increz??tor in CFR, nici nu mai întreb nimic legat de trenul acesta de lung parcurs...IR 1641 Bucure?ti-Baia Mare......Subjugat de propriile gânduri, urc în tren, f??r?? s?? m?? uit prea mult la vagon (am c??utat numai tabla care s??-mi confirme numarul) ?i cind dau s?? intru din capul vagonului in culoarul spre compartimente, realizez cu stupoare ca sunt intr-un "bou-vagon" (SALOON ALEE aveam s?? citesc pe el la coborârea in Baia Mare),vagon cu-n rând de scaune pe o parte ?i dou?? rânduri pe cealalt?? parte, scaune fixe, nereglabile.....pentru 400 de km....dup?? Sfântu Gheorghe, am trecut la clasa a II-a, unde am stat singur cuc pân?? la destina?ie, dar intr-un compartiment...... M-am intors la cu?et?? de trei paturi, cu 132,00 lei, dar ?i aici e o alt?? poveste.........RESPECTUL CFR-ULUI pentru c??l??torul care d?? pre?ul cerut pentru confortul ce sper?? s??-l aib??..... Poze si alte comentarii, in zilele urm??toare, la "ce mai vedem pe la cfr....." Cum s?? nu stai s?? te gânde?ti...tren sau ma?in?? ??????