Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Acuma, cu tat respectu', da' cine traznit o vrea sa cheltuiasca si pentru montarea a 42 de km de sina pt "dublarea ecartamentului". Apoi cine o fi normal sa aprobe asa ceva? Stiti in ce stare e linia aia?
Pe de alta parte numele de "mocanita" s-o cam pastrat si dupa normalizarea liniei...
Ca zlatnean is tare curios ce-o sa iasa, cu povestea asta, din mai multe puncte de vedere...
Doamne da sa mai vedem o aburoasa in functie........
 
O idee excelenta pentru saptamana "Scoala altfel" :

http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/trenul-regal-stationeaza-o-saptamana-in-gara-de-nord-297782.html
 
Revenind, pu?in, la "Moc??ni?a Alba Iulia - Zlatna"......dac?? a?a cum spune "ciprian", c?? numele de "moc??ni???" s-a p??strat ?i dup?? normalizarea liniei, iar locomotiva N2 302 care e la Cluj ?i va putea fi pus?? sub presiune ca s?? trag?? vagoanele de la Gura Humorului, e clar c?? va fi o "moc??ni???....mai mare" ?i singurul lucru notabil va fi fumul, mirosul, puf??itul ?i ?uieratul locomotivei cu abur pe acest traseu; asta dac?? nu o vor pune de "muzeu" împins?? de vreun diesel..... La o prim?? citire am avut ?i eu senza?ia c?? cei de la Zlatna chiar ar fi vrut s?? refac?? "moc??ni?a adev??rat??" de linie îngust??, prin a?ezarea între ?inele de "normal??" a înc?? unei ?ine pentru 760 mm, folosiindu-se astfel ecartamentele înc??lecate, pe acela?i terasament..........
Va fi un "Zlatna Express"....cum a fost ?i "Dracula Express".........dac?? va fi pân?? la urm??!!!!
 
Legat de ???žTIRI....Am o întrebare : acum dou?? seri (respectiv, duminic?? seara la DIGI 24 la ?tirile de la ora 21) am surprins numai un sfâr?it de ?tire, ale c??rei ultime cuviinte erau...reconstruc?ia ?i restaurarea rapid?? a acestui obiectiv, lucru în urma c??ruia acesta va fi dat în exploatare. A?adar v?? invit??m, în curând, la plimb??ri de agrement !
Imaginile legate de comentariu erau de la baza Planului înclinat de la Covasna (cu vagoanele garate acolo), de unde eu chiar m?? întorsesem cu o or?? înainte, dintr-o "vizit?? de lucru" provocat?? de vremea c??ldu??? din acea dup??amiaz??, deplasare f??cut?? pe....scuter ?i sincer am r??mas perplex la vestea asta! Ce nu ?tiu oare sau este numai "o ?tire" ?
 
S?? zicem c??-s ?tiri:
Plimbându-m?? creanga prin ?ar?? am observat c??:
Trecerea de nivel de la Pojorâta pe linia spre Fundul Moldovei a fost desfin?at??. (v??zut ieri 01.04.2013)
Trecerea de nivel de la Sebe? pe linia spre Petre?ti era ast??zi (02.04.2013) în curs de îngropare cu asfalt. Ciuda?ii ridicau cu straturi succesive de asfalt nivelul carosabilului cam cu 20 de cm.
 
EMU Hyperion/Angelo.
TransMontana 005 pentru DB vad ca e aproape gata si o carcasa se afla in lucru.
 
http://www.ziare.com/cfr-marfa/privatizare/cfr-marfa-scoasa-la-vanzare-pentru-180-de-milioane-de-euro-1228366

pe cine pariem??? 8)
 
http://www.realitatea.net/reparatii-cu-viteza-melcului-la-cfr-13-km-de-sina-pe-an_1151747.html

Ps: Se spune ca România se afla in urma tarilor civilizate cu 100 de ani, eronat, nu sunt decat 500 de ani; te apuca rasu' - plansu' :D :(
 
O industrie româneasc?? a f??cut primul pas spre ie?irea din insolven??? <i></i>

9647facbrica_astra_vagoane_1_18895200.jpg


Fabrica de vagoane de marf?? Romvag Caracal a ie?it din insolven???. Celelalte dou?? fabrici pot face acela?i pas la sfâr?itul acestei luni.

http://www.economica.net/o-industrie-romaneasca-a-facut-primul-pas-spre-iesirea-din-insolventa_49711.html
 
Una rece:
Halta Probota, mistuit?? de un puternic incendiu<i></i>

http://www.monitorulsv.ro/foto/v4RdFOyR/1

Un puternic incendiu care a izbucnit luni la amiaz??, în jurul orei 14.30, a cuprins halta Probota. în aceast?? cl??dire locuie?te familia unui ceferist, care are patru copii, care a r??mas f??r?? un acoperi? deasupra capului. Fl??c??rile se pare c?? au izbucnit din cauza neglijen?ei unuia dintre copii, iar incendiul s-a extins cu repeziciune.

http://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora-local/2013-04-08/Halta-Probota-mistuita-de-un-puternic-incendiu

PS: Pozele din semn??tur?? sunt realizate fa???-n fa??? cu aceast?? halt??...


Alta cald??:
Ce zice Csaba Ungv??�ri, pre?edintele executiv al M??V-START Co, Compania de Transport C??l??tori din Ungaria. Un reportaj care merit?? citit!!!

Csaba Ungv??Â?ri: Transportul feroviar, atât na?ional cât ?i interna?ional, devine din ce în ce mai popular în ultima perioad??. <i></i> Acest lucru este subliniat de faptul c?? num??rul c??l??torilor care aleg transportul feroviar a crescut ?i mai mult în ultimul an, ceea ce înseamn?? c?? am transportat peste 142 de milioane de c??l??tori în 2012. Acest lucru este echivalentul a 7,5 miliarde de km pe calea ferat?? sau a 200,000 de c??l??torii în jurul Lumii de-a lungul Ecuatorului.

http://www.railwaypro.com/wp/ro/?p=12059
 
Am fost sambata dupa amiaza in gara de nord sa vizitez trenul regal si inca odata muzeul Cfr.Am fost incantat sa vad foarte multi vizitatori si multi copii.
Se poate si la noi,desi am inteles de la ghizi care ne prezentau trenul,ca ar costa foarte mult inchirierea unei linii de la Cfr infrastructura si ca asta se reflecta si in pretul biletelor.
 
Costa foarte mult multe chestii, TUI pe linie, avize de circulatie, serviciu de remorcare, iti vine sa nici nu te mai gandesti...
 
Podul Vidin-Calafat
http://www.youtube.com/watch?v=20d0sf4wCS0&list=UUQnaUWPNIQf7lH7_YBzibbA&index=1

http://www.youtube.com/watch?v=9s3si3VyYJY
 
Din seria Ci-Co!

Adic?? tov ministru al transporturilor a spus ca vrea ceva tren low-cost pentru C-tan?a, dar el prefer?? ma?ina c?? este mai rapid?? decât trenul care face 5 ore ?i mai confortabil??.
Declara?ie auzit?? la RRActualit???i.

Cum mama lu drk s?? mai doreasc?? lumea s?? c??l??toreasc?? cu trenul, când nea transformator, tov ministru spune c?? prefer?? ma?ina?

Eu!
 
http://www.gandul.info/financiar/low-cost-la-cfr-calatori-10-lei-pana-la-mare-fenechiu-de-la-1-mai-calatoria-pana-la-constanta-va-scadea-la-2-ore-10764399

http://www.gandul.info/financiar/nota-explicativa-a-ministerului-transporturilor-pentru-demiterea-managerului-privat-al-cfr-masurile-exhaustive-din-planul-de-administrare-a-companiei-10760036
 
Astazi e mare realizare sa faci 2.40 ore pana la Cosntanta.
Acum 15 ani trenul facea 2.10 ore iar acum 10 ani facea 2.28 ore.


"Patru trenuri InterRegio vor circula pe traseul Bucure?ti - Constan?a - Mangalia f??r?? a se opri în alte sta?ii decât cele trei, pentru reducerea duratei c??l??toriei cu trenul din Capital?? pe litoral, la dou?? ore ?i 40 de minute, informeaz?? Ministerul Transporturilor (MT).

Trenurile care vor merge din Bucure?ti la Mangalia ?i invers, oprindu-se doar în Constan?a pe traseu, sunt: IR 12080 Mangalia (plecare 13.05) - Constan?a (sosire 14.45/ plecare 15.00) - Bucure?ti Nord (sosire 17.39), IR 12081 Bucure?ti Nord (pl. 7.20) - Constan?a (sos. 9.59/ pl. 10.14) - Mangalia (sos. 11.41), IR 12082 Mangalia (pl. 17.55) - Constan?a (sos.19.27/pl.19.45) - Bucure?ti Nord (sos. 22.24), IR 12083 Bucure?ti Nord (pl. 9.00) - Constan?a (sos. 11.39/ pl. 11.55) - Mangalia (sos. 13.27).

"V?? reamintim c??, ministrul Transporturilor, domnul Relu Fenechiu, a declarat, în urm?? cu patru zile, într-o emisiune televizat??, c?? va solicita celor implica?i s?? fac?? tot posibilul ca durata c??l??toriei cu trenul pe rela?ia Bucure?ti - Constan?a s?? se reduc?? la 2 h si 40 de minute, începând cu sfâr?itul lunii aprilie", mai spun reprezentan?ii Ministerului Transporturilor.

De asemenea, în prezent "se analizeaz?? în mod accelerat situa?ia oferirii unor pre?uri mai mici, competitive, prin introducerea transportului în regim low-cost, pe ruta respectiv??", se mai arat?? în comunicatul MT."
 
Da, domn` ministru de unde ?tie cât face ghez???u pân` la mare c?? tot onor ministru a declarat c?? n-a mai fo cu trenu de câ?iva ani?